AquaJantje
Well-known member
Goedemorgen
Helemaal mee eens. Voetknikkeren heeft mij ook nooit aangesproken. Maar het schijnt belangrijk te zijn voor veel mensen. Ik heb zelf meer met visjes houden in bakken water. 😛Ik vindt dan voetbal ook een grote verspilling van het geld en zinloos, al die politie die ingezet moet worden al die spullen die gesloopt worden door de 'fans' en de abonnementen om dat op tv te zien is ook niet gratis.....
En dat alles om een paar overbetaalde mannetjes tegen een bal te zien trappen...
Zo heeft iedereen zijn 'ding' en het mocht duidelijk zijn ik heb niks met voetbal....😉
Is de postduif met de floppy disk aan zn pootje heel aangekomen?En dat was weer een update daarnet.
Ja gelukkig wel en alles werkt ook nog.Is de postduif met de floppy disk aan zn pootje heel aangekomen?
Tja, als ik hier in Hardenberg bij Blokker kijk…. Bijna geen kopers in de winkel. En dure artikelen, dus logisch dat Coolbleu en Bol er wel bij varen. En de Action idem dito. Dus zo raar is het niet dat ze eraan gaan.Middag.
Echt zonde dit. Ik hoop dat ze het redden.
https://nos.nl/artikel/2543194-blokker-vraagt-uitstel-van-betaling-aan-zit-in-acute-geldnood
Maar ja, we kopen liever goedkope wegwerpzooi bij de blauw-witte winkel……..
Mensen zien geen kwaliteit meer. Alleen uiterlijk vertoon. Een seizoen mooi zijn, en dan de kliko in.Tja, als ik hier in Hardenberg bij Blokker kijk…. Bijna geen kopers in de winkel. En dure artikelen, dus logisch dat Coolbleu en Bol er wel bij varen. En de Action idem dito. Dus zo raar is het niet dat ze eraan gaan.
Dit gezegd hebbende, ik ga ff lekker aan de wandel. Heerlijk weertje nu. Zonnebril wel dr bij op.
Ik probeer altijd eerst hier lokaal de spullen te krijgen. En als ze het hier niet hebben, dan bestel ik online.Ander voorbeeld, we willen allemaal snel de spullen thuis toch? Als het een dag te lang onderweg is, het bestelde, hangen we bijna aan de telefoon bij klantenservice oid.
Gister moest de zoon wat printen om 9uur savonds, komt ie beneden en zegt dat de toner bijna op is in de laserprinter. Dus ik bestel wat bij 123inkt. En je raadt het al, om 11uur vanmorgen was DHL al aan de deur met de nieuwe cartridge. Ook wel schuld vd webwinkel natuurlijk dat ze aangeven voor 12u besteld de volgende dag in huis..
Allemaal gevolg van de 24uurs economie. De mensen willen ook op zaterdag EN zondag kunnen shoppen, al dan niet online of bij de supermarkt. Wij doen het uit principe niet op zondag. En hoop dat heel lang vol te houden. Door de week tijd zat voor.
Ik koop veel online omdat de stad telkens een kwartier fietsen is en daar heb ik vaak geen zin dus ja dan is het makkelijk om online te kopen.Ik probeer altijd eerst hier lokaal de spullen te krijgen. En als ze het hier niet hebben, dan bestel ik online.
Zelfs als het iets duurder is hier, dan koop ik het toch hier.
Zo zit hier vlakbij een DA drogist. Zou het jammer vinden als die weg zou gaan. Dus koop ik zoveel mogelijk daar.
Webwinkel is geslotenIk wou nog een pan bij de blokker bestellen, dat ook maar niet gedaan.
Nou benieuwd wat ik met mn 500 aandelen moetGoedenavond
Ik moest vandaag bij Blokker zijn. Cadeaubonnen nemen ze niet me er in, met je DE zegeltjes kun je er niet meer terecht en iets retourneren behoort ook niet meer tot de mogelijkheden.
Ik hoop voor het personeel dat er snel duidelijkheid komt.
Ik zou ze inruilen voor koffiepunten of airmilesAvond binnenkomers.
Nou benieuwd wat ik met mn 500 aandelen moet
Weet je dat ik die onzin nou nooit heb gespaard. Nee daar heb ik geen interesse in en de enige spaarpunten die ik wel neem zijn die van Easy ToysIk zou ze inruilen voor koffiepunten of airmiles
Ik heb er ook nog wel een paar voor jede enige spaarpunten die ik wel neem zijn die van Easy Toys
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.