Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo wat een potje voetbal zeg en ja ik heb in bed nog een groot deel gezien maar dit had PSV niet verwacht denk ik net als Feyenoord vorige week niet.
Prachtig die punten en wat hebben ze Ajax de laatste tijd uitgelachen maar goed dit mogen ze in hun zak steken.
Ik ga nu het licht uitdoen en ik zal vast lekker slapen dus tot morgen allemaal.
Om 20.45 gaan slapen? Jeetje ik zou het niet kunnen. Maar daar staat tegenover dat ik ook niet dagelijks om 4 uur naast mijn bed zou kunnen staan.

Fijne avond nog iedereen.

Avond. Vroeg slapen? Mwah soms wel lekker. Vooral als je, zoals ik vanmorgen, ook voor 5uur al wakker bent. Maar ja dan ga ik natuurlijk nog niet uit bed.

Moet wel toegeven dat ik mn kijkglas op dit moment al aardig vol heb dus ik twijfel of ik het nog een uur volhoudt

Goedemorgen en hier klaar voor de MotoGP.

Moge JW. Klapper komt om 8 uur maar Collin staat weer tweede in het klassement dus prima gedaan.

Mogge, frisse start. De daken van de huizen en het grasveld hiervoor kleurt Wit van de vorst.

Moge heren en hier ook vorst. Zeer saaie MotoGP race vandaag maar ja dat is te verwachten want Martin neemt geen enkel risico met zn voorsprong en die heeft de titel al bijna binnen tenzij er rare dingen gebeuren over 2 weken.
Maar goed voor vandaag is een tweede plek ook mooi en met de overwinning van Ajax schijnt hier toch de zon :DD

Goedemorgen deze koude maar zonnige zondagmorgen !

Tja ze hebben afgewacht volgens mij of die auto een gevaar op leverde en toen alsnog besloten om de vsc in te zetten. Om gelijk te roepen dat is om Max te dwarsbomen of om Norris voordeel te geven is denk ik te kort door de bocht.
Maar ja in de regel worden de meeste beslissingen wel bekritiseerd door de teams of coureurs die het graag anders hadden gezien maar ga zelf maar eens op de stoel zitten van degene die dat moeten bepalen.
Bij het voetjebal is de scheid vaak het zwarte schaap. Natuurlijk nemen ze soms een verkeerde beslissing maar ja vaak is het een afweging die ze snel moeten maken en dat gaat niet altijd goed.
Klopt dat een beslissing nemen niet altijd gemakkelijk is en je moet afwegen ook natuurlijk een snelle beslissing zoals in F1 is iets anders dan de VAR die 5 min op de camera beelden kijkt en dan nog de verkeerde beslissing neemt . Het is in Belgie in de voetbal iedere week prijs en daar hebben ze meer tijd en mogelijkheden .

Tja die VAR moeten ze gelijk weer afschaffen. Kost heel veel tijd en soms nog discutabele beslissingen ook.

Morgennnn

20241103_100518.jpg

Ik geloof dat je een tiepvoatjuh maakt Sjonnie. 😉 :DD
Haha, ach het scheelt maar 1 letter en hier in Grunn zitten die ook nogeens naast elkaar op het toetsenbord ;))
Gelukkig is het een quote dus Gino snapt het vast wel .

Andre , je kan het opsturen naar John als hij er voldoende heeft kan hij douche nemen of je plaatst het op marktplaats en verkoopt het als ingedraaid water . Dat heb ik een lid van hier nog weten doen .

Andre , het zijn wel groepsdieren dus minimum is 6 orca's

Dan ist maar goed dat mijn bakkie inmiddels al wat ingedraaid is. Alleen het transportwater hoef ik dan weg te gooien.

Andre , je kan het opsturen naar John als hij er voldoende heeft kan hij douche nemen of je plaatst het op marktplaats en verkoopt het als ingedraaid water . Dat heb ik een lid van hier nog weten doen .
Ik verkoop het water uit de bak na het verversen voor 2 euro per liter maar ja dat is wel top water natuurlijk met de EI.

In elk geval beter dan de kwalificatie van Max van vandaag :DD :DD :DD

Ik verkoop het water uit de bak na het verversen voor 2 euro per liter maar ja dat is wel top water natuurlijk met de EI.

In elk geval beter dan de kwalificatie van Max van vandaag :DD :DD :DD
Doet die omroep ook al mee aan de kwalificatie? :S :juggle:😉😉🙂🙂

John, wat zou ik dan vragen voor het tobwater dat ik nog wel heb bewaard? :DD

Middag. Beetje een Tombola van crashes en andere ongein. Wel leuk een keer die regen.

Valt wel mee hoor . Helft van de wagens hebben zichtzelf al uitgeschakeld
Nou ja of Max blij is met plek 17 dan vraag ik me wel af. Ach zo n kwali in de regen staat wel vaak garant voor spektakel.

John, wat zou ik dan vragen voor het tobwater dat ik nog wel heb bewaard?
Ja kijk dat zou ik niet verkopen en de volgende maand gewoon weer gebruiken. Ik herbruik dat meestal ook een keer of 3 :DD :DD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan