Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onzekere tijd voor het personeel van blokker, moet wel zeggen zo vaak kom ik er zelf ook niet en als ik dezelfde producten in de super of de Action kan kopen voor minder dan doe ik dat.....ben geen dief van eigen portemonnee.
Aan de andere kant kom ik ook wel bij de kleinere ondernemer of bij de boer of boerderijwinkel daar proef je wel het verschil en heb het er wel voor over dat het duurder is.
Online bestellen doe ik bijna nooit, op producten na die alleen maar via die weg te bestellen zijn of als de winkel in Groningen of Limburg zit...

Oja, goedenavond !

Goedesmorgens :petjeaf:
Dag twee van de week is weer van start gegaan, maak er wat moois van:DD

Moge Hans op deze mistige en koude morgen.

Ik zeg dan maar als eerste alvast een goedemiddag allemaal.

Nou de tuinlieden hier weten wel hoe ze zichzelf aan het werk moeten houden. Gister heeft de club alle paden met een bladblazer vrij van blad gemaakt en dat op grote hopen geblazen.
Maar ja tegen 4 uur keken ze op de klok en constateerden dat er geen tijd meer was om die hopen af te voeren. Maar ja nu is de helft weer teruggewaaid en ze beginnen weer vrolijk van voren af aan :DD :DD

Middag Thea. Heb jij je klok miet ingesteld op de tijd die wij in het Noorden gebruiken?;))

Middag. Werkdag alweer voorbij na een ochtendje werken. Lekker zonnig weer in het Vechtdal. Straks over een uurtje ff de kapper bezoeken en dan ff naar de DHZ
Winkel voor wat lampen en ander spul.

Middag Thea. Heb jij je klok miet ingesteld op de tijd die wij in het Noorden gebruiken?;))
Nou, heb beetje ruzie met tijdklok van aquarium dus dat zal het zijn. Zondag wil filter niet starten, 2x stekker erin en eruit, toen vloog verlichting eruit. Tijdklok was gereset. Filtermotortje schoongemaakt,die deed het daarna gelukkig weer. Licht maar even handmatig aan/uit.
Gisteren thuiskomen van het werk, licht aquarium aangedaan en dan denken "welke stekker zit door niet in het blok?". Dat was de verwarming 🙈
18 jaar aquariumervaring en nog steeds vergeten een stekker er weer in te doen:rolleyess:

Middag. Werkdag alweer voorbij na een ochtendje werken. Lekker zonnig weer in het Vechtdal. Straks over een uurtje ff de kapper bezoeken en dan ff naar de DHZ
Winkel voor wat lampen en ander spul.
Shop ze.

Goedemiddag

Heb niet gekeken of je nog kon bestellen. Leek me beter om het sowieso niet te doen
Groot gelijk, ik heb het in het weekend ook niet gedaan om die reden. Aangezien ik nog iets nodig had wat ik alleen bij hen en bij 1 webshop kon vinden (3 x de prijs) maandag toch nog maar even heel snel naar Bl*kker. Er was een klant die DE zegeltjes in wilde ruilen maar die mochten ze niet meer aannemen. Personeel kreeg de volle lading.
Ik had laatst een airfryer nodig, omdat al bekend was dat B in zwaar weer verkeerde, daar niet gekocht. En maar goed ook. Garanties mogen ze ook niet aannemen momenteel.

Ze zullen wel een lastige tijd tegemoet gaan. Cadeaubonnen mogen ook niet meer ingenomen worden. Ik vermoed dat veel mensen deze nog heel graag snel in willen leveren. Moeilijk voor het personeel. Zij moeten op de vloer de klappen opvangen.

Ach ik denk dat een deel wel wordt overgenomen of dat er weer een geldinjectie komt.

Ander voorbeeld, we willen allemaal snel de spullen thuis toch? Als het een dag te lang onderweg is, het bestelde, hangen we bijna aan de telefoon bij klantenservice oid.

Gister moest de zoon wat printen om 9uur savonds, komt ie beneden en zegt dat de toner bijna op is in de laserprinter. Dus ik bestel wat bij 123inkt. En je raadt het al, om 11uur vanmorgen was DHL al aan de deur met de nieuwe cartridge. Ook wel schuld vd webwinkel natuurlijk dat ze aangeven voor 12u besteld de volgende dag in huis..
Allemaal gevolg van de 24uurs economie. De mensen willen ook op zaterdag EN zondag kunnen shoppen, al dan niet online of bij de supermarkt. Wij doen het uit principe niet op zondag. En hoop dat heel lang vol te houden. Door de week tijd zat voor.
Bovendien ziet niemand het wanneer je stiekem toch iets besteld op zondag.... 😉

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan