Uit kopjes van BlokkerTijd voor een eerste kop thee van de avond. Mut kunnen.
Uit kopjes van BlokkerTijd voor een eerste kop thee van de avond. Mut kunnen.
Ja ik zag je laatst daar ook schuiven maar dacht laat ik maar niks zeggenIk heb er ook nog wel een paar voor je
Oooh, was jij dat die in zn regenjas met een zonnebril op in de struiken stond te glurenJa ik zag je laatst daar ook schuiven maar dacht laat ik maar niks zeggen
DachtutnieUit kopjes van Blokker
Dan uit kopjes die je online hebt besteld bij BolDachtutnie
Heb niet gekeken of je nog kon bestellen. Leek me beter om het sowieso niet te doenWebwinkel is gesloten
Moge JW en begin maar vast met warmlopen voor morgenGoedesmorgens
Dag twee van de week is weer van start gegaan, maak er wat moois van
Nou, heb beetje ruzie met tijdklok van aquarium dus dat zal het zijn. Zondag wil filter niet starten, 2x stekker erin en eruit, toen vloog verlichting eruit. Tijdklok was gereset. Filtermotortje schoongemaakt,die deed het daarna gelukkig weer. Licht maar even handmatig aan/uit.Middag Thea. Heb jij je klok miet ingesteld op de tijd die wij in het Noorden gebruiken?
Shop ze.Middag. Werkdag alweer voorbij na een ochtendje werken. Lekker zonnig weer in het Vechtdal. Straks over een uurtje ff de kapper bezoeken en dan ff naar de DHZ
Winkel voor wat lampen en ander spul.
Scripties schrijven is voor domme mensen toch? Ik delegeer zoiets namelijk liever@jessicapilon , dat is iets voor jou als je jou scriptie moet indienen aan de univ .
Groot gelijk, ik heb het in het weekend ook niet gedaan om die reden. Aangezien ik nog iets nodig had wat ik alleen bij hen en bij 1 webshop kon vinden (3 x de prijs) maandag toch nog maar even heel snel naar Bl*kker. Er was een klant die DE zegeltjes in wilde ruilen maar die mochten ze niet meer aannemen. Personeel kreeg de volle lading.Heb niet gekeken of je nog kon bestellen. Leek me beter om het sowieso niet te doen
https://www.telegraaf.nl/nieuws/198...dig-keukenhulpje-bespioneerd-door-je-airfryerGoedemiddag
Ik had laatst een airfryer nodig, omdat al bekend was dat B in zwaar weer verkeerde, daar niet gekocht. En maar goed ook.
Bovendien ziet niemand het wanneer je stiekem toch iets besteld op zondag.... 😉Ander voorbeeld, we willen allemaal snel de spullen thuis toch? Als het een dag te lang onderweg is, het bestelde, hangen we bijna aan de telefoon bij klantenservice oid.
Gister moest de zoon wat printen om 9uur savonds, komt ie beneden en zegt dat de toner bijna op is in de laserprinter. Dus ik bestel wat bij 123inkt. En je raadt het al, om 11uur vanmorgen was DHL al aan de deur met de nieuwe cartridge. Ook wel schuld vd webwinkel natuurlijk dat ze aangeven voor 12u besteld de volgende dag in huis..
Allemaal gevolg van de 24uurs economie. De mensen willen ook op zaterdag EN zondag kunnen shoppen, al dan niet online of bij de supermarkt. Wij doen het uit principe niet op zondag. En hoop dat heel lang vol te houden. Door de week tijd zat voor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.