AquaJantje
Well-known member
Goedemorgen
Moge heren.
Duidelijk dat jij ook van slag bent door de verkiezingenMoge Nicole en Henny.
Nee hoor want je weet dat ik me al heel lang telkens vergis. Heeft iets met mn leeftijd te maken denk ikDuidelijk dat jij ook van slag bent door de verkiezingen
Moge Nicole en Henny.
Hij doet het nog steedsDuidelijk dat jij ook van slag bent door de verkiezingen
Nou ik beleef geen plezier aan dit manneke dus ik hoop dat we snel 4 jaar verder zijnGoedemiddag, en welkom allemaal in dit nieuwe hoofdstuk van het Trumptijdperk. We pakken de popcorn er voor de komende 4 jaar maar weer bij. 🍿
Ik vrees zureZoete popcorn of zoute popcorn? 😋
Beter gezegd geen bak popcorn maar een bak ellende.Ik vrees zure
Ik vrees het wel een beetje.Beter gezegd geen bak popcorn maar een bak ellende.
heb ze nu bij de J*mper gekocht. Zag ze daar laatst zitten toen ik op zoek was naar lampen en ze hadden ze nog steeds.Middag Thea en dat zijn wel leuke visjes. Bij welke zaak koop je die daar dan?
Ach, ik maak me er totaal niet druk meer om. Ik kan er niks aan veranderen, dus zorgen maken is zonde van mn energie en mn humeurBeter gezegd geen bak popcorn maar een bak ellende.
Ja klopt die heten nu Maxi Zoo en zitten hier ook.heb ze nu bij de J*mper gekocht. Zag ze daar laatst zitten toen ik op zoek was naar lampen en ze hadden ze nog steeds.
Edit: de winkel heeft ondertussen wel een andere naam.
De jaren gaan snel genoeg dus voor je het weet ben je 168 jaarNou ik beleef geen plezier aan dit manneke dus ik hoop dat we snel 4 jaar verder zijn
Nou voor die leeftijd teken ik Stefan.De jaren gaan snel genoeg dus voor je het weet ben je 168 jaar
oh ben jij die leeftijd al niet gepasseerd ?Nou voor die leeftijd teken ik Stefan.
Avond binnenkomers.
Ja dat klinkt echt veel beterJa klopt die heten nu Maxi Zoo en zitten hier ook.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.