Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Morge op deze sombere dag (en ik heb het niet over het weer).

Duidelijk dat jij ook van slag bent door de verkiezingen ;))
Nee hoor want je weet dat ik me al heel lang telkens vergis. Heeft iets met mn leeftijd te maken denk ik ;))
Maar bij deze nogmaals een hele goedemorgen buurvrouw.

We lopen wel de kans dat ik telkens weer van slag raak als ik die pumpkin op de tv ga zien de komende tijd, dus het worden vast zware tijden:DD

Goedemorgen koud en grijs buiten
Dan maar eerst :koffie: doen

Middag. Grijze bedoening buiten. Eind vd dag, voor de eerste keer, de handschoenen ook maar aan tijdens het naar huis fietsen. Amper 6 graden hier volgens mij

Middag Albert en hier nu net 7 graden.

Goedemiddag, en welkom allemaal in dit nieuwe hoofdstuk van het Trumptijdperk. We pakken de popcorn er voor de komende 4 jaar maar weer bij. 🍿

Goedemiddag, en welkom allemaal in dit nieuwe hoofdstuk van het Trumptijdperk. We pakken de popcorn er voor de komende 4 jaar maar weer bij. 🍿
Nou ik beleef geen plezier aan dit manneke dus ik hoop dat we snel 4 jaar verder zijn:DD

Beter gezegd geen bak popcorn maar een bak ellende.
Ik vrees het wel een beetje.

Hier net de lokale economie een (zeer) kleine boost gegeven, heb wat visjes gekocht:DD Wat vuurtetra's en oto's. Waren de afgelopen jaren wat minder geworden.

Middag Thea en dat zijn wel leuke visjes. Bij welke zaak koop je die daar dan?

Middag Thea en dat zijn wel leuke visjes. Bij welke zaak koop je die daar dan?
heb ze nu bij de J*mper gekocht. Zag ze daar laatst zitten toen ik op zoek was naar lampen en ze hadden ze nog steeds.
Edit: de winkel heeft ondertussen wel een andere naam.

Laatst bewerkt:
heb ze nu bij de J*mper gekocht. Zag ze daar laatst zitten toen ik op zoek was naar lampen en ze hadden ze nog steeds.
Edit: de winkel heeft ondertussen wel een andere naam.
Ja klopt die heten nu Maxi Zoo en zitten hier ook.

Goedenavond aquarium gekkies.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan