Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Dat heb jij aan den lijve ondervonden tijden het Vivarium:pp
Was wel jammer dat ik zelf mn broodje kroket moest halen maar ja dat heb ik je vergeven😉
Marcel kent alles van jou delegeren die heeft nog een fobie aan lootjes draaien

Ik moet iedere dag met boze klanten omgaan , denkt dat er maar enkel nog boze klanten zijn tegenwoordig . Was iemand met foutmelding op haar wagen en ik zei dat ze wagen moest binnenbrengen hiervoor en ze vroeg is er geen drive-in waar ik ff kan passeren . Ik zeg we zijn niet de mac donalds hoor en ja ook die klant was niet tevreden .
Dat snap ik. Want je antwoord was te brutaal. Om klanten te houden, de klant heeft altijd gelijk... Misschien was je antwoord beter wanneer je gezegd had, "Mevrouw wat een goed idee, dat wij daar niet eerder opgekomen zijn, we gaan een drive-in opzetten om u nog sneller te kunnen helpen!" 🙂🙂😉

Avond JW en ik snap je wel want jij zaagt je op woensdag al het lazarus natuurlijk :pp

Niet zo lang geleden zat ik graag om deze tijd buiten in mijn korte benen broek. De temperatuur lag zo rond de 25 graden. Omdat het toen langer licht was zag ik dingen die ik nu moet missen. Een buurvrouw bijvoorbeeld ook met een korte benen broek. Daar keek ik natuurlijk niet bewust naar maar min of meer per ongeluk als ik op mijn keukentrapje stond en zodoende over onze schutting kon kijken. Goed er zijn nu mensen die menen dat dit gemakkelijk vervangbaar is door vlammetjes op tafel want dat is toch ook gezellig. Maar ja, gezellig en gezelschap daar zit toch wel verschil in. Ach ja, 't wordt vast wel weer zomer... Niettemin, een fijne avond allemaal!

Laatst bewerkt:
Avond. Op de terugweg net gelijk griepprik opgehaald, is dat ook weer gebeurd.

Dat snap ik. Want je antwoord was te brutaal. Om klanten te houden, de klant heeft altijd gelijk... Misschien was je antwoord beter wanneer je gezegd had, "Mevrouw wat een goed idee, dat wij daar niet eerder opgekomen zijn, we gaan een drive-in opzetten om u nog sneller te kunnen helpen!" 🙂🙂😉
Tuurlijk de klant heeft altijd gelijk . Als dezelfde klant een afspraak heeft en de wagen is niet klaar op dezelfde dag omdat er een paar klanten denken dat het drive-in is zullen deze ook niet tevreden zijn . Als een storingslampje gaat branden heeft dat een reden . Je kan de inducatie uitlezen en dan ga je de oorzaak oplossen . Dat gaat meestal niet op 30 min tijd . Tegenwoordig zitten er bij ons 17 sensoren enkel in het uitlaatsysteem . De vele snuifjes die de mensen tegenwoordig als normaal beschouwen kunnen defect gaan en de oorzaak is meestal elektronisch . Draadbreuken in motorbekabelingen , slechte contact in pinbezettingen zijn tegenwoordig als normaal . Plus de maatschappij gaat steeds sneller . Toen wij naar school gingen en we moesten opzoekingen doen moest je naar de bib boeken zoeken enz . Tegenwoordig heeft heel de wereld een bib op zijn smartfoon ter beschikking . Als je TV wilden moest je naar de winkel kijken en bestellen . In nood kreeg je tijdelijk een vervang tv mee en kleine week later had je je nieuwe tv . Tegenwoordig voor 24 uur besteld morgen in huis . Ben het gaat zelf nog slechter dan je denkt . Een klant mag van mij ontevreden zijn en dat is soms heel terecht maar hou het beleefd . Wij worden soms uitgescholden voor al het vuil van de wereld . Dergelijke klanten krijgen dan nog meestal een extra korting omdat ze hun ontevredenheid verbaal uiten . Persoonlijk vind ik dit er zwaar over , want deze mensen krijgen nog extra korting voor hun eigen wangedrag .

Hier 3 C e en dan zonder jas in korte mouwen
Lopen naar de kliko :br:

Van dit frisse weer wordt je zo lekker slaperig als je ff buiten bent geweest. Was hier ook weer lekker druk in de sporthal bij de griepvaccinatie

Goedenavond.

Het is vandaag goed frisjes. Heb de klokthermostaat van de warmtepompen maar geactiveerd. Lekker warm thuiskomen.

Vanavond bij de geel blauwe meubelgigant wat balletjes gegeten. Daarna een lamp gekocht.

Goedenavond.

Het is vandaag goed frisjes. Heb de klokthermostaat van de warmtepompen maar geactiveerd. Lekker warm thuiskomen.

Vanavond bij de geel blauwe meubelgigant wat balletjes gegeten. Daarna een lamp gekocht.
John zijn lievelingswinkel .

Goedenavond,
nog effe kieke hie.

Was inderdaad goed frisjes vandaag met die wind erbij. Handschoenen uit de kast getrokken en dat was geen overbodige luxe.
Net nog wat orchideeën naar binnen gehaald. Tot aan de vorst kan maar verder ook niet. Vannacht zou het wel eens te koud kunnen worden voor ze.
Morgen overdag kunnen ze weer buiten spelen.

Moge allemaal na weer een prima spelend Ajax gister.

Ik zeg alvast middag allemaal.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan