Marcel kent alles van jou delegeren die heeft nog een fobie aan lootjes draaienDat heb jij aan den lijve ondervonden tijden het Vivarium
Was wel jammer dat ik zelf mn broodje kroket moest halen maar ja dat heb ik je vergeven😉
Marcel kent alles van jou delegeren die heeft nog een fobie aan lootjes draaienDat heb jij aan den lijve ondervonden tijden het Vivarium
Was wel jammer dat ik zelf mn broodje kroket moest halen maar ja dat heb ik je vergeven😉
Dat snap ik. Want je antwoord was te brutaal. Om klanten te houden, de klant heeft altijd gelijk... Misschien was je antwoord beter wanneer je gezegd had, "Mevrouw wat een goed idee, dat wij daar niet eerder opgekomen zijn, we gaan een drive-in opzetten om u nog sneller te kunnen helpen!" 🙂🙂😉Ik moet iedere dag met boze klanten omgaan , denkt dat er maar enkel nog boze klanten zijn tegenwoordig . Was iemand met foutmelding op haar wagen en ik zei dat ze wagen moest binnenbrengen hiervoor en ze vroeg is er geen drive-in waar ik ff kan passeren . Ik zeg we zijn niet de mac donalds hoor en ja ook die klant was niet tevreden .
Ik snap je, ik fiets sowieso voor geen meterNou met deze kou fiets ik geen meter 😆
Ha, die Albert!Goeindag.
Avond BenHa, die Albert!
Tuurlijk de klant heeft altijd gelijk . Als dezelfde klant een afspraak heeft en de wagen is niet klaar op dezelfde dag omdat er een paar klanten denken dat het drive-in is zullen deze ook niet tevreden zijn . Als een storingslampje gaat branden heeft dat een reden . Je kan de inducatie uitlezen en dan ga je de oorzaak oplossen . Dat gaat meestal niet op 30 min tijd . Tegenwoordig zitten er bij ons 17 sensoren enkel in het uitlaatsysteem . De vele snuifjes die de mensen tegenwoordig als normaal beschouwen kunnen defect gaan en de oorzaak is meestal elektronisch . Draadbreuken in motorbekabelingen , slechte contact in pinbezettingen zijn tegenwoordig als normaal . Plus de maatschappij gaat steeds sneller . Toen wij naar school gingen en we moesten opzoekingen doen moest je naar de bib boeken zoeken enz . Tegenwoordig heeft heel de wereld een bib op zijn smartfoon ter beschikking . Als je TV wilden moest je naar de winkel kijken en bestellen . In nood kreeg je tijdelijk een vervang tv mee en kleine week later had je je nieuwe tv . Tegenwoordig voor 24 uur besteld morgen in huis . Ben het gaat zelf nog slechter dan je denkt . Een klant mag van mij ontevreden zijn en dat is soms heel terecht maar hou het beleefd . Wij worden soms uitgescholden voor al het vuil van de wereld . Dergelijke klanten krijgen dan nog meestal een extra korting omdat ze hun ontevredenheid verbaal uiten . Persoonlijk vind ik dit er zwaar over , want deze mensen krijgen nog extra korting voor hun eigen wangedrag .Dat snap ik. Want je antwoord was te brutaal. Om klanten te houden, de klant heeft altijd gelijk... Misschien was je antwoord beter wanneer je gezegd had, "Mevrouw wat een goed idee, dat wij daar niet eerder opgekomen zijn, we gaan een drive-in opzetten om u nog sneller te kunnen helpen!" 🙂🙂😉
John zijn lievelingswinkel .Goedenavond.
Het is vandaag goed frisjes. Heb de klokthermostaat van de warmtepompen maar geactiveerd. Lekker warm thuiskomen.
Vanavond bij de geel blauwe meubelgigant wat balletjes gegeten. Daarna een lamp gekocht.
Nee joh. John gaat liever naar de Gouden Bogen of Ni HaoJohn zijn lievelingswinkel .
Ik moet geen vega meuk en kom zoals Albert al zegt dan liever bij Ni Hao.John zijn lievelingswinkel .
Ik pleit voor een chinees restaurant genaamd Wat Woi. Als daar de telefoon gaat hoor je: Ha moi, wat woi?🤣Nee joh. John gaat liever naar de Gouden Bogen of Ni Hao
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.