AquaJantje
Well-known member
Goedemiddag
Daar is een naam voor. De zogenaamde Teletekstsupporter. Pagina 818 verversen 😉Zit jij je jezelf zo op te vreten dat je niet durft te kijken?
Heb alleen 2e helft gezien, en de slechtste man was, zoals zo vaak, de scheidsrechter met zn wazige beslissingen.Nou zie net dat ze een punt meenemen uit Enschede en dat valt me niet tegen. Een kraker werd het genoemd maar volgens mij heb je in Nederland geen krakers meer
Avond?? Loopt u stage bij @jessicapilon ? HahahahGoedenavond
Teletekst heeft ook nog (live) ondertiteling.
Ja dat gebruik ik dan weer niet Nicole. Moet ik zeker ook daarvoor de leesbril opzettenGoedenavond
Teletekst heeft ook nog (live) ondertiteling.
Ach ja PSV pakt de titel wel dit jaar want niet elke wedstrijd zal Ajax zo spelen als tegen PSV maar ja ze kunnen wel zeggen dat ze PSV de eerste nederlaag hebben toegebrachtHeb alleen 2e helft gezien, en de slechtste man was, zoals zo vaak, de scheidsrechter met zn wazige beslissingen.
En Ajax had mazzel dat Twente de 3-1 mist die eigenlijk een intikkertje was, en daarna zelf de 2-2 maakten.
Gelukkig hebben beide teams 2 punten verspeeld tov PSV.
Je zou het bijna denken he?Avond?? Loopt u stage bij @jessicapilon ? Hahahah
Ik weet niet hoe dicht jij op het scherm gaat zitten?Ja dat gebruik ik dan weer niet Nicole. Moet ik zeker ook daarvoor de leesbril opzetten
Ook live? Zoals tijdens het journaal?Hier in belgie druk je op jou tv bakje op ondertiteling en dan heb je dat ook zonder dat je op teletext nog nodig hebt .
Op de ziggo app, op iPad of Telefoon kun je de ondertiteling ook zelf inschakelen, al loopt dat nooit exact synchroonOok live? Zoals tijdens het journaal?
Ik ben overvraagd haha. Duidelijk dat ik daar dus nooit wat mee doe. Heb mensen zoveel gebruik zien maken van 888 dat ik er niet bij stil heb gestaan dat er andere mogelijkheden zijn heden ten dage.Op de ziggo app, op iPad of Telefoon kun je de ondertiteling ook zelf inschakelen, al loopt dat nooit exact synchroon
.
Daarom gebruik ik het ook en Albert ook al zo te lezen want die weet precies van de hoed en de rand 😆Ik denk bij ouderen dat het nog wel eens werd gebruikt
Ik hoor nu al de hele dag dat jij eten klaarmaakt van macaroni tot frikadelbroodje ....Daarom gebruik ik het ook en Albert ook al zo te lezen want die weet precies van de hoed en de rand 😆
Avond allemaal. Lekker schaatsen gekeken en nu een frikandelbroodje in de oven en straks een gelderse rookworst
Ja de macaroni is al dik 2 uur geleden dus ik krijg weer trek.Ik hoor nu al de hele dag dat jij eten klaarmaakt van macaroni tot frikadelbroodje ....
denk dat jij om de 2 uur eet 😀Ja de macaroni is al dik 2 uur geleden dus ik krijg weer trek.
Nou dat net niet denk ik.denk dat jij om de 2 uur eet 😀
Ik lees elke dag nog de teletekst nieuwsberichtenIk denk bij ouderen dat het nog wel eens werd gebruikt maar jongeren hadden reeds andere tools .
Ben je niet de enige hoor. Vaak bij het wakker worden kijk ik daar even snel voor het laatste nieuws.Avond.
Ik lees elke dag nog de teletekst nieuwsberichten
Ik ookBen je niet de enige hoor. Vaak bij het wakker worden kijk ik daar even snel voor het laatste nieuws.
Ik zet nu mijn joker in .Avond.
Ik lees elke dag nog de teletekst nieuwsberichten
Wel jammer pagina 371 is er niet meer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.