Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Albert en nee ik kijk meestal achteraf even op Nu.nl. Vroeger keek ik veel voetbal maar de laatste jaren is dat heel minimaal.
Je hoeft niet als supporter alle wedstrijden te kijken denk ik 😉

Nou zie net dat ze een punt meenemen uit Enschede en dat valt me niet tegen. Een kraker werd het genoemd maar volgens mij heb je in Nederland geen krakers meer :DD :DD

We lopen hier 8 jaar achter Stefan. Moet zeggen dat RTL het wel heeft afgeschaft destijds.
Soms is het wel makkelijk maar op bv NU.nl zie je ook alle sport en nieuws voorbij komen.

Nou zie net dat ze een punt meenemen uit Enschede en dat valt me niet tegen. Een kraker werd het genoemd maar volgens mij heb je in Nederland geen krakers meer :DD :DD
Heb alleen 2e helft gezien, en de slechtste man was, zoals zo vaak, de scheidsrechter met zn wazige beslissingen.
En Ajax had mazzel dat Twente de 3-1 mist die eigenlijk een intikkertje was, en daarna zelf de 2-2 maakten.
Gelukkig hebben beide teams 2 punten verspeeld tov PSV.

Goedenavond
Teletekst heeft ook nog (live) ondertiteling.

Heb alleen 2e helft gezien, en de slechtste man was, zoals zo vaak, de scheidsrechter met zn wazige beslissingen.
En Ajax had mazzel dat Twente de 3-1 mist die eigenlijk een intikkertje was, en daarna zelf de 2-2 maakten.
Gelukkig hebben beide teams 2 punten verspeeld tov PSV.
Ach ja PSV pakt de titel wel dit jaar want niet elke wedstrijd zal Ajax zo spelen als tegen PSV maar ja ze kunnen wel zeggen dat ze PSV de eerste nederlaag hebben toegebracht:DD
Er is een paar jaar om Ajax geleachen maar ze zijn op de weg terug en ik denk vanaf volgend jaar ook wel dat ze echt voor de titel kunnen meedoen.
Komend weekend mag PSV prijsschieten tegen Grunn die hard op weg naar degradatie zijn.

Avond?? Loopt u stage bij @jessicapilon ? Hahahah
Je zou het bijna denken he?
Het is zo vreselijk donker dat ik er door van slag ben.

Ja dat gebruik ik dan weer niet Nicole. Moet ik zeker ook daarvoor de leesbril opzetten :DD :DD
Ik weet niet hoe dicht jij op het scherm gaat zitten? :DD

Mijn moeder gebruikte 888 veel en destijds mijn vader ook wel. Beiden hoorden extreem slecht.

Hier in belgie druk je op jou tv bakje op ondertiteling en dan heb je dat ook zonder dat je op teletext nog nodig hebt .

Hier in belgie druk je op jou tv bakje op ondertiteling en dan heb je dat ook zonder dat je op teletext nog nodig hebt .
Ook live? Zoals tijdens het journaal?

Op de ziggo app, op iPad of Telefoon kun je de ondertiteling ook zelf inschakelen, al loopt dat nooit exact synchroon
.
Ik ben overvraagd haha. Duidelijk dat ik daar dus nooit wat mee doe. Heb mensen zoveel gebruik zien maken van 888 dat ik er niet bij stil heb gestaan dat er andere mogelijkheden zijn heden ten dage.

Als ik met goed kan aanhalen hebben ze hier teletext afgeschaft omdat het gebruik ervan nog minimaal was . Ik denk bij ouderen dat het nog wel eens werd gebruikt maar jongeren hadden reeds andere tools .

Ik denk bij ouderen dat het nog wel eens werd gebruikt
Daarom gebruik ik het ook en Albert ook al zo te lezen want die weet precies van de hoed en de rand 😆

Avond allemaal. Lekker schaatsen gekeken en nu een frikandelbroodje in de oven en straks een gelderse rookworst:chef::chef:

Daarom gebruik ik het ook en Albert ook al zo te lezen want die weet precies van de hoed en de rand 😆

Avond allemaal. Lekker schaatsen gekeken en nu een frikandelbroodje in de oven en straks een gelderse rookworst:chef::chef:
Ik hoor nu al de hele dag dat jij eten klaarmaakt van macaroni tot frikadelbroodje ....

Avond. Wij nemen maar een lekkere kop warme thee.

Goeienavond! De gasten zijn weer naar Rotterdam, het beddengoed en handdoeken zijn weer gewassen. Nu tijd voor een kop koffie en dan languit op de bank.
Het is een gezellig weekend geweest.😊

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan