Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat t nu 12:00 is, goedemiddag ! 🙂

Mooie dingetjes voor waar je woont, wel errug standaard voor je portomonee

Geen middaggroet van John 🤔 Misschien is ie klem komen te zitten in z'n zeewaterbak tijdens het leeghalen 😱:DD

Vanmiddag een bestelling gedaan voor de tuinvogels. Ze zijn gek op gepelde zonnebloempitten, vetvoer, en vogelpindakaas.
Dus kunnen ze weer smullen binnenkort.
Dat moet ik binnenkort weer eens doen. Heb geen vetbollen meer. En het eekhoornvoer is bijna op.

Vandaag de bonte specht in de tuin gehad. Tevens na lange tijd weer eens spreeuwen gezien.

Weer terug van bezoekjes aan het noorden. Ritje a28 en N48/N36. Nu weer lekker op de bank thuis.

Avond Albert.

Tot morgen allemaal.

Dat moet ik binnenkort weer eens doen. Heb geen vetbollen meer. En het eekhoornvoer is bijna op.

Vandaag de bonte specht in de tuin gehad. Tevens na lange tijd weer eens spreeuwen gezien.
John had gisteren een pterosauriërs in de tuin die aan het knabbelen was op de mezenbol

Nee ik kijk amper voetjebal JW en ik ben bang dat na de mooie resultaten Ajax het vandaag niet red. Ik kijk vaak na de wedstrijd pas naar de uitslag .

Zit jij je jezelf zo op te vreten dat je niet durft te kijken?

Nou nee maar soms erger ik me aan het voetbal. Veelal fluit de scheids de wedstrijd dood en ander heeft die VAR weer wat te zeiken wat veel tijd kost en het nivo op de nederlandse velden is niet echt hoog te noemen.
Dan gaat een wissel de hele bank en staf langs voor een high five na de wissel en dan denk ik waar ben je mee bezig. Het voetbal is er de laatste jaren niet leuker op geworden en ik ga liever vroeg mn bed uit voor de MotoGP of Superbikes.

Bij voetbal denk ik altijd aan geweld en ellende/slopen/vechten en dergelijke zoals afgelopen vrijdag in Amsterdam, wat alleen bij deze 'sport' gebeurd......

Nou nee maar soms erger ik me aan het voetbal. Veelal fluit de scheids de wedstrijd dood en ander heeft die VAR weer wat te zeiken wat veel tijd kost en het nivo op de nederlandse velden is niet echt hoog te noemen.
Dan gaat een wissel de hele bank en staf langs voor een high five na de wissel en dan denk ik waar ben je mee bezig. Het voetbal is er de laatste jaren niet leuker op geworden en ik ga liever vroeg mn bed uit voor de MotoGP of Superbikes.
Niveau van scheidsrechters in Belgie / Nederland op alle sportgebieden is niet zo hoog . Als je dan kijkt naar het niveau europees . hoog tijd dat ze eens kijken hoe de opleiding van de scheidsrechters in onze buurlanden .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan