Moge Lex en Thea.
Wereldreis naar Groningen. Gelukkig allemaal gelukt.Middag allemaal en ik had @Ice op bezoek vanwege de bak die hij heeft opgehaald.
Ja heb je eindelijk eens de echte wereld gezien MarkWereldreis naar Groningen. Gelukkig allemaal gelukt.
Volgens Google Maps hield het daar ook opJa heb je eindelijk eens de echte wereld gezien Mark
Dat moet ik binnenkort weer eens doen. Heb geen vetbollen meer. En het eekhoornvoer is bijna op.Vanmiddag een bestelling gedaan voor de tuinvogels. Ze zijn gek op gepelde zonnebloempitten, vetvoer, en vogelpindakaas.
Dus kunnen ze weer smullen binnenkort.
John had gisteren een pterosauriërs in de tuin die aan het knabbelen was op de mezenbolDat moet ik binnenkort weer eens doen. Heb geen vetbollen meer. En het eekhoornvoer is bijna op.
Vandaag de bonte specht in de tuin gehad. Tevens na lange tijd weer eens spreeuwen gezien.
Dankjewel, jij uiteraard ook een fijne zondag gewenstMorgen allemaal, fijne zondag !
Niveau van scheidsrechters in Belgie / Nederland op alle sportgebieden is niet zo hoog . Als je dan kijkt naar het niveau europees . hoog tijd dat ze eens kijken hoe de opleiding van de scheidsrechters in onze buurlanden .Nou nee maar soms erger ik me aan het voetbal. Veelal fluit de scheids de wedstrijd dood en ander heeft die VAR weer wat te zeiken wat veel tijd kost en het nivo op de nederlandse velden is niet echt hoog te noemen.
Dan gaat een wissel de hele bank en staf langs voor een high five na de wissel en dan denk ik waar ben je mee bezig. Het voetbal is er de laatste jaren niet leuker op geworden en ik ga liever vroeg mn bed uit voor de MotoGP of Superbikes.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.