Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag opperkoning der eierballen🧆👑 :petjeaf:Hoe gaat het in Grunn?

Middag, weekend. Dus dat wil zeggen: onderhoud aan de Lido en wat andere zaken afhandelen vanmiddag.

Vanmiddag een bestelling gedaan voor de tuinvogels. Ze zijn gek op gepelde zonnebloempitten, vetvoer, en vogelpindakaas.
Dus kunnen ze weer smullen binnenkort.

Vanmiddag een bestelling gedaan voor de tuinvogels. Ze zijn gek op gepelde zonnebloempitten, vetvoer, en vogelpindakaas.
Dus kunnen ze weer smullen binnenkort.
Zou ik ook eens moeten doen. Ze weten het wel te vinden.
In het voorjaar leg ik plukken onderwol van een van de honden voor de vogels neer. Er zijn er altijd die haren komen halen om hun nestje mee te bouwen. Let wel, mocht je ook zoiets willen doen, alleen met korte haren en niet als de honden behandeld zijn met anti-vlo/teek. Lange haren kunnen om bv de teentjes of pootjes gaan zitten en de vogels zouden zich erin verstrikken.

Avond binnenkomers en hier wat schaatsen kijken.

Zou ik ook eens moeten doen. Ze weten het wel te vinden..
Gewoon doen. De vogels hebben het zo door, de hele dag mussen, meesjes, merels en af en toe een kraai om wat te pikken.

Hier zitten de vogeltjes ook in alle tuinen te snoepen van vet en pinda s en dat soort spul en dat hebben ze heel snel door.

Gewoon doen. De vogels hebben het zo door, de hele dag mussen, meesjes, merels en af en toe een kraai om wat te pikken.
We hebben hier een enorm grote roekenkolonie. Er zijn mensen die dat als behoorlijk overlast ervaren. Ik kan me dat goed voorstellen daar waar ze nestelen. De stoep is echt wit van de vogelpoep, onder hun nesten. Je auto zal er maar moeten staan , of je wil gewoon je tuinstoelen buiten laten staan.
In de schemer vliegen ze samen luid roepend over de wijk. Sommigen vinden dit ook storend, ik slaap er gelukkig doorheen. Vind het zelfs prachtig om gade te slaan.

Ze terroriseerden mijn balkon. Sinds er nepkraaien staan blijven ze weg en ook de als maar sch*tende duiven. Dus voeren ja... mits die roeken niet massaal opduiken. Ik zal al iets moeten maken waardoor de roeken er niet bij kunnen. Maar ze zijn volhardend en heel erg slim.

We hebben hier een enorm grote roekenkolonie. Er zijn mensen die dat als behoorlijk overlast ervaren. Ik kan me dat goed voorstellen daar waar ze nestelen. De stoep is echt wit van de vogelpoep, onder hun nesten. Je auto zal er maar moeten staan , of je wil gewoon je tuinstoelen buiten laten staan.
In de schemer vliegen ze samen luid roepend over de wijk. Sommigen vinden dit ook storend, ik slaap er gelukkig doorheen. Vind het zelfs prachtig om gade te slaan.

Ze terroriseerden mijn balkon. Sinds er nepkraaien staan blijven ze weg en ook de als maar sch*tende duiven. Dus voeren ja... mits die roeken niet massaal opduiken. Ik zal al iets moeten maken waardoor de roeken er niet bij kunnen. Maar ze zijn volhardend en heel erg slim.
Foto van john kan ook helpen om af te schrikken , werkt ook bij dieven die willen inbreken .

Foto van john kan ook helpen om af te schrikken , werkt ook bij dieven die willen inbreken .
Of een goalkeeper op het balkon. Maar dan slaapt de hele wijk niet meer… o nee, da’s niet diervriendelijk :sorry:

Waarom denk je dat de buren mij zo graag mogen want die hebben allemaal een foto op het raam bij de deur van mij met de tekst hier waak ik :pp

Goeienavond. Wat een dag hard werken. Heel het huis gepoetst van boven naar beneden. De logeerkamer in orde gemaakt want we krijgen vrienden uit Rotterdam over straks tot Zondag. En eentje daarvan was gisteren jarig en wil graag taart. Dus die heb ik natuurlijk gebakken en voor morgen ook nog even een grote pan tomatengroentesoep gekookt. Nu ff zitten terwijl Bas ze in Sittard van de trein gaat halen.😊

Goeienavond. Wat een dag hard werken. Heel het huis gepoetst van boven naar beneden. De logeerkamer in orde gemaakt want we krijgen vrienden uit Rotterdam over straks tot Zondag. En eentje daarvan was gisteren jarig en wil graag taart. Dus die heb ik natuurlijk gebakken en voor morgen ook nog even een grote pan tomatengroentesoep gekookt. Nu ff zitten terwijl Bas ze in Sittard van de trein gaat halen.😊
Fijn weekend gewenst.

Grappig om te zien hoe de nieuwe oto's het gedrag van de al aanwezige overnemen en het voertabletje op het raam opzoeken.
Onduidelijke foto zoals jullie gewend zijn :DD
20241108_221708.jpg

Een goedemorgen samen aanwezig.

Goedesmorgens, vandaag een dagje richting Groningen en omstreken. Eerst de stad even in, geen zorgen @jessicapilon we gaan aan de goede kant vd ring blijven vanmorgen, vanmiddag even naar Beijum en daarna naar mn schoonouders.

Goedesmorgens, vandaag een dagje richting Groningen en omstreken. Eerst de stad even in, geen zorgen @jessicapilon we gaan aan de goede kant vd ring blijven vanmorgen, vanmiddag even naar Beijum en daarna naar mn schoonouders.
Moet je geen visum hebben om die stad te bezoeken ?

Moet je geen visum hebben om die stad te bezoeken ?
Ik heb afgelopen week voor 3 personen een dagpas aangevraagd en tol betaald om over de ring te rijden en een beveiligde parkeerplaats te bezetten. Beter geen extra risico’s nemen daar

Moge Albert en leuk dat je weer naar het mooie Grunn komt maar ik kan je niet toezwaaien want de zeewaterbak wordt straks opgehaald door een lid en ik moet eerst die de grens over zien te loodsen :DD :DD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan