Nou de winkel wel hoorBovendien ziet niemand het wanneer je stiekem toch iets besteld op zondag.... 😉
Ik zeg alvast avond allemaal.
Nou de winkel wel hoorBovendien ziet niemand het wanneer je stiekem toch iets besteld op zondag.... 😉
Maar die verklikken je niet. En als het op maandag afgeleverd wordt weten de buren het ook niet wanneer er precies besteld is.😉Nou de winkel wel hoor
Ik zeg alvast avond allemaal.
Personeel heeft geen fijne dagen idd. Naast je baan op de tocht ook nog met boze klanten om moeten gaan.Goedemiddag
Groot gelijk, ik heb het in het weekend ook niet gedaan om die reden. Aangezien ik nog iets nodig had wat ik alleen bij hen en bij 1 webshop kon vinden (3 x de prijs) maandag toch nog maar even heel snel naar Bl*kker. Er was een klant die DE zegeltjes in wilde ruilen maar die mochten ze niet meer aannemen. Personeel kreeg de volle lading.
Ik had laatst een airfryer nodig, omdat al bekend was dat B in zwaar weer verkeerde, daar niet gekocht. En maar goed ook. Garanties mogen ze ook niet aannemen momenteel.
Ze zullen wel een lastige tijd tegemoet gaan. Cadeaubonnen mogen ook niet meer ingenomen worden. Ik vermoed dat veel mensen deze nog heel graag snel in willen leveren. Moeilijk voor het personeel. Zij moeten op de vloer de klappen opvangen.
Ik moet iedere dag met boze klanten omgaan , denkt dat er maar enkel nog boze klanten zijn tegenwoordig . Was iemand met foutmelding op haar wagen en ik zei dat ze wagen moest binnenbrengen hiervoor en ze vroeg is er geen drive-in waar ik ff kan passeren . Ik zeg we zijn niet de mac donalds hoor en ja ook die klant was niet tevreden .Personeel heeft geen fijne dagen idd. Naast je baan op de tocht ook nog met boze klanten om moeten gaan.
Niet zo hardop praten Ben want voor je het weet kruipt Albert toch op zondag achter de pc om iets te bestellenMaar die verklikken je niet. En als het op maandag afgeleverd wordt weten de buren het ook niet wanneer er precies besteld is.😉
Daar wordt je niet vrolijk van.Ik moet iedere dag met boze klanten omgaan , denkt dat er maar enkel nog boze klanten zijn tegenwoordig . Was iemand met foutmelding op haar wagen en ik zei dat ze wagen moest binnenbrengen hiervoor en ze vroeg is er geen drive-in waar ik ff kan passeren . Ik zeg we zijn niet de mac donalds hoor en ja ook die klant was niet tevreden .
Ja je baan verliezen is nooit fijn maar er zijn meer jobs waar ze mensen voor zoeken dan dat er beschikbaar zijn in het algemeen. Als je het aantal werklozen bekijkt nu ivm de laatste 20 jaar dan is dat gewoon laag te noemen. Voor velen zal ander werk er wel zijn maar goed uitzonderingen zul je houden. Sinds 2013 is dat ongeveer gehalveerd.Economie draait niet slecht? Nou je zal maar ontslag aangezegd krijgen als je een goede baan had. Kun je weer met zn allen naar het UWV. En hopen dat je nog weer ergens een baan vindt. Ja er is werk zat. Maar er zijn er ook voldoende die een baan afzeggen om bekende redenen.
Waarom moet overal een app op???https://www.telegraaf.nl/nieuws/198...dig-keukenhulpje-bespioneerd-door-je-airfryer
Oeps Nicole…, geen Chinees gekocht hoop ik? 🙄
Haha dat is een hype en ik doe niet aan apps. Bestel gewoon via de site op de laptop.Waarom moet overal een app op???
Zijn allemaal investerings maatschappijen.Avond.
En de volgende valt ook om.
E-bikefabrikant Stella vraagt uitstel van betaling aan
https://www.ad.nl/economie/e-bikefa..._medium=social&utm_campaign=socialsharing_web
John, er zijn er zat die bedanken omdat het loon wat ze kunnen verdienen vaak maar iets meer is tov de uitkering. Dan blijven ze liever in bed liggen. Dat is al heel lang een probleem denk ik.Ja je baan verliezen is nooit fijn maar er zijn meer jobs waar ze mensen voor zoeken dan dat er beschikbaar zijn in het algemeen. Als je het aantal werklozen bekijkt nu ivm de laatste 20 jaar dan is dat gewoon laag te noemen. Voor velen zal ander werk er wel zijn maar goed uitzonderingen zul je houden. Sinds 2013 is dat ongeveer gehalveerd.
https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisat...klozen/werkloosheid-naar-leeftijd-en-geslacht
Ja, en die klaplopers die daar in ter appel aankomen. Kost ook een vermogen.John, er zijn er zat die bedanken omdat het loon wat ze kunnen verdienen vaak maar iets meer is tov de uitkering. Dan blijven ze liever in bed liggen. Dat is al heel lang een probleem denk ik.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/198...dig-keukenhulpje-bespioneerd-door-je-airfryer
Oeps Nicole…, geen Chinees gekocht hoop ik? 🙄
Nee, ik wil niks met apps. Zijn we jaren geleden al voor gewaarschuwd. Zie de zin er ook niet van in.Waarom moet overal een app op???
Ach een enkeling zal zo denken misschien maar vaak ga je doordat je iets meer verdient er juist op achteruit omdat je toeslagen misloopt. Ik heb een buur die er per saldo op achteruit zou gaan en ja zo gek ben je dan niet toch? Er is bij de bijstand een sollicitatieplicht en daar letten ze vrij goed op. Jaren geleden zelf bijstand gehad en je moet wel aantonen waar en wanneer je solliciteerd en vaak controleert men dat ook nogeens.John, er zijn er zat die bedanken omdat het loon wat ze kunnen verdienen vaak maar iets meer is tov de uitkering. Dan blijven ze liever in bed liggen. Dat is al heel lang een probleem denk ik.
Dat heb ik je het afgelopen weekend niet horen roepenEindovuhhhhh
Ja ik kijk zelf daar ook graag naar hoor en het wordt elk jaar vroeger.Er zijn al kerstfilms op tv, vind ik eigenlijk niet echt kunnen zo vroeg. Stiekem kijk ik er wel naar
Zullen we hem ‘Jack’ noemen. Van Jack o lantern.Nou ik ga nog maar een kop koffie nemen want dat wordt straks 4 jaar tegen een pompoenenkop aankijken
Succes met zagen JW.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.