Avond allemaal.
John is blij dat je terug bent hij moest zonder jou de week doormidden zagen . Je kent hem hé 1 dag zagen en 6 dagen klagen .Ik heb mn zaag inmiddels gevonden een een nieuw roze likje verf gegeven. Morgen lekker oefenen met zagen![]()
Daarom ben ik ook zo blij dat jij hier bent want dan heb ik tenminste iemand om 6 dagen tegen aan te kunnen schoppenJohn is blij dat je terug bent hij moest zonder jou de week doormidden zagen . Je kent hem hé 1 dag zagen en 6 dagen klagen .
Oh is het weer pest de belg ??Daarom ben ik ook zo blij dat jij hier bent want dan heb ik tenminste iemand om 6 dagen tegen aan te kunnen schoppen![]()
![]()
Als je niks te doen hebt kom dan bij mij dan zal ik jou wat werk geven ik heb er nog in overvloedMogguh. Eens ff kijken of wr nog wat te doen is op mn werk tot 12uur.
Jij bent dus ook goed in delegerenAls je niks te doen hebt kom dan bij mij dan zal ik jou wat werk geven ik heb er nog in overvloed
Flinke crash bij de Superbikes in Engeland met 2 doden en vele gewonden:
Heb belangrijker zaken als werk aan de kop dus werk staat ff op plek 10 of nog lagerAls je niks te doen hebt kom dan bij mij dan zal ik jou wat werk geven ik heb er nog in overvloed
Jij gaat ook steeds vroeger naar bed, heb je een nieuwe nachtjob gevonden?Avond binnenkomers![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.