Avond john.. om 8u wel ff 2 minuten op pauze neem ik aan…
Ja dat hoort erbij hoorAvond john.. om 8u wel ff 2 minuten op pauze neem ik aan…
Ik heb anders nog wel een paar klusjes voor je.We gaan maar wat Netflix kijken met een snackje erbij.
Geen probleem en breng ze maar langs hoorGoedenavond
Ik heb anders nog wel een paar klusjes voor je.
Haha, zoiets ja. Soms stuurt je leven je een andere kant op dan je zou willen, maar ergens kom je altijd 👍He, de verloren zoon is terug.. 😉 😉
Vertel mij wat ja. Maar goed, je bent er weer. De zaag kan weer uit de kast want de weken duurden wel lang.Haha, zoiets ja. Soms stuurt je leven je een andere kant op dan je zou willen, maar ergens kom je altijd 👍
Goed dat je het zegt, waar heb ik dat ding ook alweer gelaten?😳 Gelukkig heb ik nog ff om de zaag te zoekenDe zaag kan weer uit de kast want de weken duurden wel lang.
Mc Laren was weer fenomenaal las ik net en hebben de voorsprong vergroot.Voorbereiden op een lange avond. MiamiGP met pappa Max op pole.
Mogge, heb er een kwartiertje van gezien, daarna zat ik in de auto. Andere dringende zaken.Mc Laren was weer fenomenaal las ik net en hebben de voorsprong vergroot.
Moge allemaal.
Kan gebeuren allemaal. Hoop niet dat er iets ernstigs was Albert.Mogge, heb er een kwartiertje van gezien, daarna zat ik in de auto. Andere dringende zaken.
Ja ik denk dat je doelt op 3 Maanvissen en dat is triest inderdaad maar goed wellicht niet aan de verkoper toe te rekenen want hoe of wat weten we niet.Middag, wat een onkunde hebben sommigen toch in de hobby.. zonde zeg
Je kan hier in de buurt een kogel afschieten want het is een dooie boel hier.Middag John, nog geen bevrijdingsdagijsberen tegengekomen in het Hooge Noorden?![]()
Klusjes John. Niet kluisjesGeen probleem en breng ze maar langs hoor![]()
![]()
Middag Nicole en ik ben nu wel teleurgesteld hoorGoedemiddag
Klusjes John. Niet kluisjes![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.