Ik moet oppassen bij de eenden die s nacht slapen maar wel op eieren zittenJij gaat ook steeds vroeger naar bed, heb je een nieuwe nachtjob gevonden?![]()

Middag Albert.
Ik moet oppassen bij de eenden die s nacht slapen maar wel op eieren zittenJij gaat ook steeds vroeger naar bed, heb je een nieuwe nachtjob gevonden?![]()
Middag en je moet maar zo denken dat als je de boodschappen in huis hebt je de rest van de maand in bed kan blijvenMiddag, ik zou ook graag naar bed willen maar moet nog eventjes maandelijkse boodschappen doen in duitsland.
je de rest van de maand in bed kan blijven![]()
![]()
Over de grens neem ik aan bij de Oosterburen.Was dat maar zo😉
Is vooral de dingen zoals zeep, shampoo etc die ik daar haal maar ik neem ook zeker wel schnitzels en broodjes mee.
Scheelt een flinke bak met geld.
Albert, je weet toch hoe je een blije motorrijder herkent?Smiddags. Lunch zit dr in. Zo de ruitensproeiervloeistof even bijvullen vd auto, want die schreeuwde er gister om. Al dat dode vlees op de voorruit is niks.
Duitsland inderdaad, net weer thuis en met 3 uur totaal ruim 200 euro bespaard.Over de grens neem ik aan bij de Oosterburen.
Ach, iedereen heeft wel een guilty pleasure. Leven en laten levenDan reken ik de besparing op de tabak niet eens mee (ja stoppen bespaard nog meer ik weet het) 🤐
Jazeker wel. Moet ie de klep vd helm maar dicht houdenAlbert, je weet toch hoe je een blije motorrijder herkent?
WD40 helpt in ieder geval tegen het geluid ( spreek uit ervaring )Morgen. Ook al is de slijtage bij mij ook stilletjes verder een opmars aan het maken.
Ik denk dat Andre een andere slijtage bedoeldWD40 helpt in ieder geval tegen het geluid ( spreek uit ervaring )
Meer hobby eieren eten helpt ook. Of zwemmen in de schelde.ik heb het over krakende gewrichten , stijfheid , .....
Ik heb vannacht al flink geoefend met zagen, dus dat gaat vast goed komenStraks wel een beetje doorzagen JW want je hebt ook nog wat in te halen![]()
![]()
Je mag van mij wel een ijsje gaan halen hoorGraag gedaan! Ik heb het zweet op mn voorhoofd staan, maar ik heb het gered met mijn roze elektrische handzaag![]()
Dan moet ik er zeker ook eentje voor jou meenemen?🤣Je mag van mij wel een ijsje gaan halen hoor
Wel als je langs de Mac gaat.Dan moet ik er zeker ook eentje voor jou meenemen?🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.