Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Denkelijk vinden ze dit geen goed idee want dit soort producten leveren geld op en houden ze pensioen uitkeringen in toom, je moet tenslotte niet te oud worden.😉
Ja tabak levert ook geld op maar ook daar waarschuwen ze voor en dat is met de vapes net zo.

Avond Ben.

Goedenavond :petjeaf:
Vandaag heb ik 6 woestijngrondeltjes opgehaald voor mn brakbak, ze zijn wel wat groter dan de bijtjes:DD
WhatsApp Image 2025-01-04 at 19.08.37.jpeg

Goedemorgen vanuit Siberië o nee, het valt mee toch gewoon Overijssel. Met een sneeuwdek op de tuintafel van een paar mm? Code geel ook echt nodig denk ik. :juggle: Het is net onder het vriespunt en af en toe valt er een vlokje. Maar dat is rond de middag wel overgegaan naar regen als ik het mag geloven wat ze voorspellen.

Moge allemaal en hier droog en geen sneeuw gevallen.

Goedemorgen.

Hier regent het flink. En er liggen wat sneeuw restjes. Als dit alles waar ze het de hele week over hebben.
Dan zijn we echt niks meer gewend.

Ja hier nog niks maar er komt nog wel wat hoor ik maar dat zal dan regen zijn want het is al 1 graad hier. Ach komende dagen 3-4 graden en de week erna rond de 6-8 dus de winter is nog niet in zicht of beter gezegd die is alweer voorbij :DD :DD

Goedemorgen.

Hier regent het flink. En er liggen wat sneeuw restjes. Als dit alles waar ze het de hele week over hebben.
Dan zijn we echt niks meer gewend.
Bij 2 cm sneeuw ligt het land volledig plat Marcel . Vroeger ging je nog door tot 10 cm sneeuw maar is tegenwoordig zolang geleden dat we dat nog zagen .

Ja hier nog niks maar er komt nog wel wat hoor ik maar dat zal dan regen zijn want het is al 1 graad hier. Ach komende dagen 3-4 graden en de week erna rond de 6-8 dus de winter is nog niet in zicht of beter gezegd die is alweer voorbij :DD :DD
Rond het middag uur 10 graden hier, is de verwachting. Dus er zal geen sneeuw meer komen.

Je had vroeger bijna iedere jaar bijna bijna kans dat de elfstedentocht doorging . Meestal net niet door te weinig ijsdikte en tegenwoordig heb je op hetzelfde water al geen ijs meer in de winter ....

Ach het geeft de Friezen elk jaar weer hoop Stefan :DD :DD

Laatste jaren is er zelf geen zuchtje hoop meer vrees ik . Kunnen beter overgaan naar elfstedenzwemtocht .

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan