Denkelijk vinden ze dit geen goed idee want dit soort producten leveren geld op en houden ze pensioen uitkeringen in toom, je moet tenslotte niet te oud worden.😉Dit vindt onze regering ook vast een goed idee want dat weet geen mens natuurlijk
https://www.nu.nl/buitenland/634116...waarschuwing-voor-kanker-op-bier-en-wijn.html
Ja tabak levert ook geld op maar ook daar waarschuwen ze voor en dat is met de vapes net zo.Denkelijk vinden ze dit geen goed idee want dit soort producten leveren geld op en houden ze pensioen uitkeringen in toom, je moet tenslotte niet te oud worden.😉
Voor je het weet ben je zo oud als JohnAvond! Laatste paar uurtjes als 20er 😱
Dan moet ze nog 2 jaar wachten dusVoor je het weet ben je zo oud als John
Dat duurt nog heeeul langVoor je het weet ben je zo oud als John
owla je moet afgaan op de datum in zijn paspoort en niet op zijn uiterlijk .Dat duurt nog heeeul lang
Volgens mn ID ben ik 32 maar qua uiterlijk net geen 30owla je moet afgaan op de datum in zijn paspoort en niet op zijn uiterlijk .
Geniet er nog even vanAvond! Laatste paar uurtjes als 20er 😱
Hahah ga ik doen !!Geniet er nog even van
Iemand voelt zich ineens heel kleinGoedenavond
Vandaag heb ik 6 woestijngrondeltjes opgehaald voor mn brakbak, ze zijn wel wat groter dan de bijtjes
Bekijk bijlage 383366
Succes ermeeGoedenavond
Vandaag heb ik 6 woestijngrondeltjes opgehaald voor mn brakbak, ze zijn wel wat groter dan de bijtjes
Bekijk bijlage 383366
tnxSucces ermee
Hihi ja, heeel klein maar voor de duvel niet bangIemand voelt zich ineens heel klein
Net als de eigenaar dusHihi ja, heeel klein maar voor de duvel niet bang
Ik heb de mazzel dat ik niet zo klein benNet als de eigenaar dus
Bij 2 cm sneeuw ligt het land volledig plat Marcel . Vroeger ging je nog door tot 10 cm sneeuw maar is tegenwoordig zolang geleden dat we dat nog zagen .Goedemorgen.
Hier regent het flink. En er liggen wat sneeuw restjes. Als dit alles waar ze het de hele week over hebben.
Dan zijn we echt niks meer gewend.
Rond het middag uur 10 graden hier, is de verwachting. Dus er zal geen sneeuw meer komen.Ja hier nog niks maar er komt nog wel wat hoor ik maar dat zal dan regen zijn want het is al 1 graad hier. Ach komende dagen 3-4 graden en de week erna rond de 6-8 dus de winter is nog niet in zicht of beter gezegd die is alweer voorbij
https://klant.weerplaza.nl/weerinhetnieuws/terugblik-de-ijzelramp-van-maart-1987/8721/Bij 2 cm sneeuw ligt het land volledig plat Marcel . Vroeger ging je nog door tot 10 cm sneeuw maar is tegenwoordig zolang geleden dat we dat nog zagen .
Dat herinner ik mij nog.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.