Denk niet dat de dames deze informatie willen weten .Avond dames van het goede leven.
Zo nog 15 min en dan duik ik lekker het warme bed in.
Denk niet dat de dames deze informatie willen weten .Avond dames van het goede leven.
Zo nog 15 min en dan duik ik lekker het warme bed in.
Avond Stefan en ik vroeg ook niet of ze mee het in bed in wilden hoor want dan zou ik hier een groot probleem hebbenDenk niet dat de dames deze informatie willen weten .
zodra je gehuwd bent heb je al een probleem hahahaAvond Stefan en ik vroeg ook niet of ze mee het in bed in wilden hoor want dan zou ik hier een groot probleem hebben
Maar ook tegen jou zeg ik dan maar dat ik lekker over 8 minuten mn bed in duik
Ik zie jou nou in gedachten met lieslaarsjes aan in de plassen stampen 🤣Nee wel bevers want alles smelt en ze hebben de grootste lol in de plassen
Ik ben gekke Henkie niet en ik ga met een boog om plassen heen hoor. Ik heb helemaal ook geen laarzenIk zie jou nou in gedachten met lieslaarsjes aan in de plassen stampen 🤣
.Ik ben gekke Henkie
Niets van gemerkt.Middag, beetje sneeuw hier, maar altijd nog beter dan een aardbevinkje in Limburg. Denk dat @biljoenblik lag te shaken in zn bed van: wat is dit nou weer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.