Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Denk niet dat de dames deze informatie willen weten .
Avond Stefan en ik vroeg ook niet of ze mee het in bed in wilden hoor want dan zou ik hier een groot probleem hebben :pp
Maar ook tegen jou zeg ik dan maar dat ik lekker over 8 minuten mn bed in duik:DD:DD;))

Avond Stefan en ik vroeg ook niet of ze mee het in bed in wilden hoor want dan zou ik hier een groot probleem hebben :pp
Maar ook tegen jou zeg ik dan maar dat ik lekker over 8 minuten mn bed in duik:DD:DD;))
zodra je gehuwd bent heb je al een probleem hahaha

Mogge. Beetje sneeuw hier. De moeite niet trouwens, maar de auto’s en daken zijn wat wit.

IMG_3108.jpeg

Moge binnenkomers en koekoek is ook hier alweer aan boord zie ik.

Nee wel bevers want alles smelt en ze hebben de grootste lol in de plassen :DD

Middag, beetje sneeuw hier, maar altijd nog beter dan een aardbevinkje in Limburg. Denk dat @biljoenblik lag te shaken in zn bed van: wat is dit nou weer.

Middag, 5 graden en bewolkt/regen....manmanman 😕 voor morgen hadden ze het over zon, ben benieuwd !

Vanmiddag maar weer wat sleutelen aan de auto's, scheelt toch...als je voor ieder dingentje naar de garage moet wordt je daar niet vrolijk van.

Middag heren en hier af en toe en dan weer een bui.

Middag, beetje sneeuw hier, maar altijd nog beter dan een aardbevinkje in Limburg. Denk dat @biljoenblik lag te shaken in zn bed van: wat is dit nou weer.
Niets van gemerkt.

Zal pas wat merken als de kunraderbreuk zich gaat roeren. Die ligt hier vlak achter.

Avond, was een productief middagje, bij de Lotus de remklauwen gangbaar /schoongemaakt, remblokken gewisseld kan er dus weer even tegen aan wat de remmen betreft. 😉

Avond
Lekkere kop thee hier met een stuk speculaas en ontspannen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan