Moge JW en hier ook zonnig. Komen dagen wel kouder maar voor hier volgens weerplaza geen vorst. Maandag zelfs 9 graden en dan zakken we naar 4 terug.
Mogge, inderdaad. Beter voor de opbrengst vd panelen ook.Morgen, ook hier een zonnetje da's echt een tijd geleden.....het jaar begint goed !
Middag Jaap, vervelend die Flu.. beterschap dan maar.Middag iedereen
Zo eindelijk weet een beetje ☀️ gezien hier inmiddels vervangen door bui maar goed hij was er nog was even bang dat ie opgebrand was🤔😉
Nu rustig herstellen van influenza a hier dus weinig mee gekregen van de kerst en jaar wisseling
Maar ja ik kijk wel even verder op het AF en kom een topic tegen en je kan beter geen naaldhout gebruiken.Gelukkig ben jij niet de enige hier op het forum 🙂
Dit is juist het probleem dat ik weer te veel gelezen heb dat eigenlijk van alles kan of huist helemaal niet.Je zou eens via google wat kunnen proberen? Kom je vast heel veel tegen, ook oude discussies van het AF,
Maar hier alvast leesvoer.
https://aquainfo.nl/hout-in-het-aquarium/
Nou aquainfo geeft juist gericht antwoord op je vraag denk ik.Dit is juist het probleem dat ik weer te veel gelezen heb dat eigenlijk van alles kan of huist helemaal niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.