Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge JW en hier ook zonnig. Komen dagen wel kouder maar voor hier volgens weerplaza geen vorst. Maandag zelfs 9 graden en dan zakken we naar 4 terug.

Dan komen wij net wat beter weg denk ik met zo n 4 graden volgende week. Nou ja we zien wel JW.

:koffie: En de kerstzooi staat weer op de bovenste verdieping tot week 50 ongeveer.

Morgen, ook hier een zonnetje da's echt een tijd geleden.....het jaar begint goed !

Moge binnenkomers. Hier ook zonnig maar wel 2 dikke buien met een regenboog.

Goedemiddag :petjeaf:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.... Teletubbies heb ik nog niet gezien:DD

Middag.

IMG_7219.jpeg

Beetje opruimen en voorbereidingen treffen voorverversing Lido morgen. Straks nog een bezoekje aan de apotheek om mn medisch paspoort te halen. Kan ik rustig met mn wiet en metadon door de douane over 2 weken… 😝 🙄:juggle:

Middag iedereen
Zo eindelijk weet een beetje ☀️ gezien hier inmiddels vervangen door :regen: bui maar goed hij was er nog was even bang dat ie opgebrand was🤔😉
Nu rustig herstellen van influenza a hier dus weinig mee gekregen van de kerst en jaar wisseling

Middag iedereen
Zo eindelijk weet een beetje ☀️ gezien hier inmiddels vervangen door :regen: bui maar goed hij was er nog was even bang dat ie opgebrand was🤔😉
Nu rustig herstellen van influenza a hier dus weinig mee gekregen van de kerst en jaar wisseling
Middag Jaap, vervelend die Flu.. beterschap dan maar.

Goedenavond :petjeaf:
Het zonnetje is onder en het is voor het gevoel meteen een stuk kouder:br:

Avond binnenkomers en hier regende het alweer.

Goedenavond,

Even een vraagje voor tussendoor.
Ik wil binnenkort de natuur en de tuin in om een aantal takken te snoeien, deze takken wil ik in mijn aquarium verwerken. Moet te takken echt eerst gedroogd worden of kunnen ze meteen na het snoeien en afspoelen met kokend water het aquarium in?

Avond Freek. Ik durf niet op je vraag te antwoorden.

In onze nieuwe tuin staat een druif, kersenboom en langs het fietspad staan meerdere bomen waar elzenproppen in groeien

Dit is juist het probleem dat ik weer te veel gelezen heb dat eigenlijk van alles kan of huist helemaal niet.
Nou aquainfo geeft juist gericht antwoord op je vraag denk ik.

Avond dames van het goede leven.

Zo nog 15 min en dan duik ik lekker het warme bed in.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan