Nou de rust is weergekeerd buiten maar ja nu hebben we een hele harde wind en wat miezerregen. De ME had het weer druk las ik.
60% was legaal dus dat zegt niks denk ik en de wind zal ook mee hebben gespeeld.zal wel allemaal met ilegaal vuurwerk te maken hebben
Nog ff los van de wind, want die kan link zijn idd. Ik vraag ma af hoe betrouwbaar die cijfers zijn. Als jij door je eigen geklungel met illegaal vuurwerk gewond raakt, ga jij dan toegeven dat je strafbaar bezig was?60% was legaal dus dat zegt niks denk ik en de wind zal ook mee hebben gespeeld.
https://www.nu.nl/binnenland/634089...uis-me-in-actie-in-amsterdam-en-den-haag.html
Jij ook de beste wensen voor jullie in het Limburgse Marcel.
Ja, de meeste oogslachtoffers waren toeschouwers was op het nieuws, een arts uit het oogziekenhhuis vertelde dat.60% was legaal dus dat zegt niks denk ik en de wind zal ook mee hebben gespeeld.
https://www.nu.nl/binnenland/634089...uis-me-in-actie-in-amsterdam-en-den-haag.html
Jij ook de beste wensen voor jullie in het Limburgse Marcel.
Ja ik wel maar jij nietga jij dan toegeven dat je strafbaar bezig was?
Nou vooruit dan maar, ik zal de zaag er zo maar eens bijpakkenJa ik wel maar jij niet
Moge binnenkomers en de beste wensen allemaal.
Vergeet niet dat de helft gewoon omstanders zijn die nergens om gevraagd hebben.Die slachtoffers zal wel allemaal met ilegaal vuurwerk te maken hebben. Dus ja, met alles wat ilegaal is. Daar moeten ze eens wat mankracht op zetten.
Ok had misschien iets duidelijker moeten zijn. Slachtoffers bedoelde ik mee: Dodelijke ongelukken en handen eraf etc. Dat zijn cobra’s of zelf genutseld spul. Dan vraag je erom.Vergeet niet dat de helft gewoon omstanders zijn die nergens om gevraagd hebben.
Eigen schuld dikke bult gaat zeker niet op in alle gevallen.
Dat is ook heel het probleem. We hebben open grenzen, maar we hebben verschillende wetgeving omtrend wat illegaal is of niet.Sorry maar zolang er geen internationaal verbod komt op consumenten vuurwerk gaat men gewoon naar Belgie of Duitsland en haalt men daar de Cobra’s en andere bommen. Dus het is gewoon vechten tegen de bekende bierkaai.
En als mensen er niet verstandig mee om kunnen gaan, tja sorry maar dan is het voor het merendeel vd slachtoffers eigen schuld.
Ander probleem is de agressie tegen de hulpverleners, al dan niet door stoerdoenerij of overmatig drankgebruik.
Middag John, ik heb nog kramp in mn armen maar de eerste week is alweer doormiddenMiddag JW.
Goed bezig en je mag nog wel een oliebol nemen hoor en als ze op zijn dan moet je even langs mn schoonmoeder lopenMiddag John, ik heb nog kramp in mn armen maar de eerste week is alweer doormidden
Dat is lief van je. Maar ik ben de jaarwisseling oliebolvrij doorgekomen, en met mn nieuwe voornemens mag ik er van mezelf geen meerGoed bezig en je mag nog wel een oliebol nemen hoor en als ze op zijn dan moet je even langs mn schoonmoeder lopen
Man je weet niet wat je mist met mn schoonmoeder, ehhh ik bedoel haar oliebollenDat is lief van je. Maar ik ben de jaarwisseling oliebolvrij doorgekomen, en met mn nieuwe voornemens mag ik er van mezelf geen meer
Je maakt me wel nieuwsgierigMan je weet niet wat je mist met mn schoonmoeder, ehhh ik bedoel haar oliebollen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.