Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou de rust is weergekeerd buiten maar ja nu hebben we een hele harde wind en wat miezerregen. De ME had het weer druk las ik.

T is hier droog, maar inderdaad beste woei.

:koffie: En gelijk de machine reinigen daarna. Kunnen we weer een tijdje genieten daarna.

Goedemorgen.

Beste wensen voor 2025!

Hier was het vrij rustig. Op de dag zelf wat geknal. En ‘s nachts mooi vuurwerk.
De buren hadden een nederlands pretpakket. Dat stelt ook niks voor zeg!

Die slachtoffers zal wel allemaal met ilegaal vuurwerk te maken hebben. Dus ja, met alles wat ilegaal is. Daar moeten ze eens wat mankracht op zetten.
En betere regels die ook te handhaven zijn.

Moge Hans en jij ook de beste wensen.

Goedemorgen :petjeaf:
60% was legaal dus dat zegt niks denk ik en de wind zal ook mee hebben gespeeld.
https://www.nu.nl/binnenland/634089...uis-me-in-actie-in-amsterdam-en-den-haag.html

Jij ook de beste wensen voor jullie in het Limburgse Marcel.
Nog ff los van de wind, want die kan link zijn idd. Ik vraag ma af hoe betrouwbaar die cijfers zijn. Als jij door je eigen geklungel met illegaal vuurwerk gewond raakt, ga jij dan toegeven dat je strafbaar bezig was?:DD

Wel wat anders leuks, zaterdag ga ik 6 woestijdgrondels ophalen voor de brakbak. Wat zijn dat een grappige visjes :DD

Allemaal een gezond en gelukkig 2025

Er is het e.e.a. afgeknald hier. Achter ons huis is er een 13e en 14e maand betaling daarheen gegaan vermoed ik zo.... Nou, ja een fijn 2025 toegewenst allemaal.

Die slachtoffers zal wel allemaal met ilegaal vuurwerk te maken hebben. Dus ja, met alles wat ilegaal is. Daar moeten ze eens wat mankracht op zetten.
Vergeet niet dat de helft gewoon omstanders zijn die nergens om gevraagd hebben.
Eigen schuld dikke bult gaat zeker niet op in alle gevallen.

Vergeet niet dat de helft gewoon omstanders zijn die nergens om gevraagd hebben.
Eigen schuld dikke bult gaat zeker niet op in alle gevallen.
Ok had misschien iets duidelijker moeten zijn. Slachtoffers bedoelde ik mee: Dodelijke ongelukken en handen eraf etc. Dat zijn cobra’s of zelf genutseld spul. Dan vraag je erom.

De mensen in het oogziekenhuis, dat is echt jammergenoeg dikke pech.
Wil je die ook voorkomen, tja, dan kan je alles wel verbieden. Want zelfs een ondchuldig sterretje kan in je oog komen.

Gewoon een vuurwerkverbod dan is het opgelost en dan lig ik na 12 uur niet wakker van de knallen.

Sorry maar zolang er geen internationaal verbod komt op consumenten vuurwerk gaat men gewoon naar Belgie of Duitsland en haalt men daar de Cobra’s en andere bommen. Dus het is gewoon vechten tegen de bekende bierkaai.

En als mensen er niet verstandig mee om kunnen gaan, tja sorry maar dan is het voor het merendeel vd slachtoffers eigen schuld.

Ander probleem is de agressie tegen de hulpverleners, al dan niet door stoerdoenerij of overmatig drankgebruik.

Nou dan misschien heel oud en nieuw maar afschaffen :DD ;))

Sorry maar zolang er geen internationaal verbod komt op consumenten vuurwerk gaat men gewoon naar Belgie of Duitsland en haalt men daar de Cobra’s en andere bommen. Dus het is gewoon vechten tegen de bekende bierkaai.

En als mensen er niet verstandig mee om kunnen gaan, tja sorry maar dan is het voor het merendeel vd slachtoffers eigen schuld.

Ander probleem is de agressie tegen de hulpverleners, al dan niet door stoerdoenerij of overmatig drankgebruik.
Dat is ook heel het probleem. We hebben open grenzen, maar we hebben verschillende wetgeving omtrend wat illegaal is of niet.
Dus als je open grenzen hebt (vrij transport personen / goederen) moet je ook zorgen dat aan beide kanten hetzelfde illegaal is.

Je kunt niet tegen een kind in de snoepwinkel zeggen, dat deze alleen de gezonde snoepjes mag pakken. En dat de andere snoepjes voor andere kinderen zijn.

Dat is lief van je. Maar ik ben de jaarwisseling oliebolvrij doorgekomen, en met mn nieuwe voornemens mag ik er van mezelf geen meer :DD
Man je weet niet wat je mist met mn schoonmoeder, ehhh ik bedoel haar oliebollen :DD :DD :DD ;))

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan