Slaap je dan nog niet? 😝We gaan het zien.
Slaap je dan nog niet? 😝We gaan het zien.
Dit is de enige dag in het jaar dat ik eraan moet geloven denk ik. Ach tussendoor even stiekem de oogjes toe heSlaap je dan nog niet? 😝
Dat lukt al aardig hier met al dat moois dat hier de lucht in gaatGoedenavond, deze oudjaarsdagavond geniet van het vuurwerk, hier gaan ze af en toe al flink los.....goede jaarwisseling allemaal !
KABOEM!!!!Avond JW en hier nog betrekkelijk rustig.
Hier ook, steek zelfs niks af..............kijk straks gewoon met een biertje in de hand buiten gezellig met de fam en buren.Goedenavond
Dat lukt al aardig hier met al dat moois dat hier de lucht in gaat
Ja natuurlijk zonder slachtoffers. Vind het zo erg, de jaarwisseling is nog niet begonnen en er is zelfs als een dode gevallen.Hopelijk blijven ze lekker slapen 😴
En ja ik vindt het er wel bij horen het vuurwerk bij oud en nieuw, traditie ja.....het liefst wel zonder slachtoffers natuurlijk.😉
Dit heeft werkelijk waar niets maar dan ook niets met de traditie van 8 uurtjes legaal vuurwerk op 365 dagen te maken. Dit zijn malloten die met illegaal spul letterlijk hun eigen leven en die van anderen verknallen 🙄De eerste vuurwerkslachtoffers zijn al weer gevallen, dieptriest.
Om maar met Toos en Henk te spreken die dagelijks in de Limburgse krant staan:
Bekijk bijlage 383263
Hondjes liggen braaf te slapen. Betrekkelijke rust dus in de tent.
Hartstikke eens! Heel erg triest als het dan kinderen treft. Degenen die hier verantwoordelijk voor zijn zouden wat mij betreft zwaar gestraft moeten worden. Toch niet meer normaal dat een 12 jarige zijn hand verliest of een 14 jarige het leven laat.Dit heeft werkelijk waar niets maar dan ook niets met de traditie van 8 uurtjes legaal vuurwerk op 365 dagen te maken. Dit zijn malloten die met illegaal spul letterlijk hun eigen leven en die van anderen verknallen 🙄
Veel kijkplezierIk ga weer voor de TV hangen 🙂 Gooij roetsj allemaol!
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat circuit in elkaar zit, neem het graag van je aan.Probleem.zit m in Polen en Tsjechië. Dat spul wat ze afsteken is in de hele EU verboden, maar daar wordt niks gehandhaafd. Als die zooi daar aangepakt worden hebben wij er geen last meer van👍
Ja spijtig genoeg nu alweer genoeg ellende door vuurwerk:traditie ja.....het liefst wel zonder slachtoffers natuurlijk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.