Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Slaap je dan nog niet? 😝
Dit is de enige dag in het jaar dat ik eraan moet geloven denk ik. Ach tussendoor even stiekem de oogjes toe he :DD :DD
En ja morgenvroeg zal ik dan wel wat later zijn.

Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne oudjaarsavond. Oh, blijf in de buurt van je huisdieren. Naast dat wij het leuk vinden om ze in de buurt te hebben zijn ze jullie, met name nu, nodig. Liefst zo dichtbij mogelijk...

Goedenavond :petjeaf:
Goedenavond, deze oudjaarsdagavond geniet van het vuurwerk, hier gaan ze af en toe al flink los.....goede jaarwisseling allemaal !
Dat lukt al aardig hier met al dat moois dat hier de lucht in gaat:Dk

Overdag was het hier rustig. Hoe later hoe luider de knallen. Nou ja knallen zijn het niet meer, het zijn dreunen die ik voel tot in de stoel waar ik op zit :br:.
Ik zit eigenlijk plichtmatig wakker te wezen ivm de honden, ging het liefst naar bed haha, maar zal dan zeker uit mijn bed getrild worden :Dk om middernacht, dus zit nog braaf op.

De eerste vuurwerkslachtoffers zijn al weer gevallen, dieptriest.
Om maar met Toos en Henk te spreken die dagelijks in de Limburgse krant staan:

1735679261001.png

Hondjes liggen braaf te slapen. Betrekkelijke rust dus in de tent.

Hopelijk blijven ze lekker slapen 😴
En ja ik vindt het er wel bij horen het vuurwerk bij oud en nieuw, traditie ja.....het liefst wel zonder slachtoffers natuurlijk.😉

Hopelijk blijven ze lekker slapen 😴
En ja ik vindt het er wel bij horen het vuurwerk bij oud en nieuw, traditie ja.....het liefst wel zonder slachtoffers natuurlijk.😉
Ja natuurlijk zonder slachtoffers. Vind het zo erg, de jaarwisseling is nog niet begonnen en er is zelfs als een dode gevallen.
De honden zullen wel even opkijken hoor als het los gaat, maar daar zal het denk ik wel bij blijven.
Een maakt me al een uur "de kop gek" omdat ze naar bed wil, naar de slaapkamer waar een mandje staat. Maar die vlieger gaat niet op haha.

Spelletje Hitster gedaan hier. Viel niet mee ls de Original en de Summer Edition door elkaar zitten

De eerste vuurwerkslachtoffers zijn al weer gevallen, dieptriest.
Om maar met Toos en Henk te spreken die dagelijks in de Limburgse krant staan:

Bekijk bijlage 383263

Hondjes liggen braaf te slapen. Betrekkelijke rust dus in de tent.
Dit heeft werkelijk waar niets maar dan ook niets met de traditie van 8 uurtjes legaal vuurwerk op 365 dagen te maken. Dit zijn malloten die met illegaal spul letterlijk hun eigen leven en die van anderen verknallen 🙄

Dit heeft werkelijk waar niets maar dan ook niets met de traditie van 8 uurtjes legaal vuurwerk op 365 dagen te maken. Dit zijn malloten die met illegaal spul letterlijk hun eigen leven en die van anderen verknallen 🙄
Hartstikke eens! Heel erg triest als het dan kinderen treft. Degenen die hier verantwoordelijk voor zijn zouden wat mij betreft zwaar gestraft moeten worden. Toch niet meer normaal dat een 12 jarige zijn hand verliest of een 14 jarige het leven laat.

Ik ga weer voor de TV hangen 🙂 Gooij roetsj allemaol!

Probleem.zit m in Polen en Tsjechië. Dat spul wat ze afsteken is in de hele EU verboden, maar daar wordt niks gehandhaafd. Als die zooi daar aangepakt worden hebben wij er geen last meer van👍

Probleem.zit m in Polen en Tsjechië. Dat spul wat ze afsteken is in de hele EU verboden, maar daar wordt niks gehandhaafd. Als die zooi daar aangepakt worden hebben wij er geen last meer van👍
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat circuit in elkaar zit, neem het graag van je aan.

Sjonge wat een geknal hierzo met heel veel siervuurwerk. Maar koude wind erbij.

En helaas ik mag weer een jaar doorwerken. Van die €5,— vd staatsloterij kom ik niet rond denk ik 🙂

Wordt tijd dat ik ga slapen. Het is oorverdovend stil buiten. Nou al!

Goedemorgen en de beste wensen allemaal.

Goedemorgen John.
Voor iedereen de beste wensen.

Een goede nieuwjaarsmorgen allen met de beste wensen, veel gezondheid vooral voor 2025.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan