Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge JW. Geen paniek want als je kijkt komt het overdag niet onder de 3 graden en stijgen we weer naar 8.
Enige wat valt is regen volgens mij en anders blazen we samen wolken met sneeuw de regio uit :DD ;))

https://www.weerplaza.nl/nederland/enschede/9161/
Moguh Jon, oefen maar vast met blazen. Dan zullen we die Duitsers maar eens even onder laten sneeuwen :Dk

Middag JW en ik herinner je eraan want de postduif is onderweg met een reminder aan zn pootje.

middag. Tussenstop bij de Bloedbank. Mn ega heeft besloten donor te worden. Nu even de intake en keuring.

Goedenavond deze 1 na laatste avond van t jaar !

Goedenavond.

Met de honden naar buiten, op hoop van zegen. Ze zijn *nog* niet bang. Knalt stevig hier. Ik neem ze apart mee, dan hoef ik mijn aandacht niet te verdelen als iemand zich laat invallen zwaar geschut af te steken.

Avond luitjes en hier weinig geknal en veel minder dan voorgaande jaren.

De grenscontroles hebben wel het voordeel dat er veel meer vuurwerk in beslag is genomen tov vorig jaar.

Avond binnenkomers en overmorgen hebben we alles weer achter de rug en gaan we over tot de orde van de dag. Allemaal kilo s aangekomen en plannen maken hoe dat er weer af moet :Dk :Dk

De grenscontroles hebben wel het voordeel dat er veel meer vuurwerk in beslag is genomen tov vorig jaar.
Ze gaan hier het hele jaar de grens over hoor.

Het gaat hier goed met de honden, vooral Indy denkt dat iedere klapper en knetter een spelletje betekent dus die loopt de hele wandeling kwispelend, hoopvol, naar mij omhoog te kijken.
Zij is de hond die vuurwerk na gegooid heeft gekregen, ongeveer tussen mijn benen in. Ondanks dat is zij Cobra-proof op zo'n 100 meter van haar vandaan. Maar ik ga het me natuurlijk niet opzoeken en blijf niet langer dan nodig buiten met ze.

En als ik het nu hoor is het toch fijn weer binnen te zijn met ze. Morgenvroeg zijn ze beiden de eerste.

Avond binnenkomers en overmorgen hebben we alles weer achter de rug en gaan we over tot de orde van de dag. Allemaal kilo s aangekomen en plannen maken hoe dat er weer af moet :Dk :Dk
Avond John :petjeaf:
Als je die overige kilo's uitsmeert over 2025 ben je ze vlak voor de kerst vast wel kwijt:Dk

Avond John :petjeaf:
Als je die overige kilo's uitsmeert over 2025 ben je ze vlak voor de kerst vast wel kwijt:Dk
Ik weet niet meer waar ik het las, maar een goede oliebol bevat zo'n 160 kCal en een eierkoek zo'n 200. Ik zou zeggen, laat de oliebollen smaken morgen :DDl

Ik weet niet meer waar ik het las, maar een goede oliebol bevat zo'n 160 kCal en een eierkoek zo'n 200. Ik zou zeggen, laat de oliebollen smaken morgen :DDl
Heb al een aantal op en 2 appelflappen.

Het scheelt dat ik dat spul niet meer eet. Maar met mijn overgewicht moet ik een paar rondjes rond de aarde kachelen wil ik dat eraf lopen 🤣

Hier stonden rijen dik in de file bij de grensovergang (woon op 500m) maar geen controle te bekennen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan