Friesian
Well-known member
Morgen allemaal op deze (zon)vrije dag.
Goedemorgen Marcel, ik heb redelijk geslapen alleen rond 5u alweer wakker, ik lijk @jessicapilon wel…
Vrouwen zijn altijd nieuwgierig .Jij bent net zo nieuwsgierig als @NicoleE
Goede zaak Albert en ik denk dat ik weet wat je geheim wil houden want dat las ik ergens maar ik zeg niks, ik heb redelijk geslapen alleen rond 5u alweer wakker, ik lijk @jessicapilon wel…
Jij bent toch geen vrouw?Vrouwen zijn altijd nieuwgierig .
Klopt en ik ben ook niet nieuwsgierigGoede zaak Albert en ik denk dat ik weet wat je geheim wil houden want dat las ik ergens maar ik zeg niks
Moge Thea.
Jij bent toch geen vrouw?
Dan zit er dus nog een StefanC op het forumKlopt en ik ben ook niet nieuwsgierig
Overal de neus in steken hè?Vrouwen zijn altijd nieuwgierig .
Ja, snap ik.Goedemorgen Marcel, ik heb redelijk geslapen alleen rond 5u alweer wakker, ik lijk @jessicapilon wel…
En om kwart voor 6 ging de wederhelft uit bed om te gaan werken. Alleen heb ik niet meer geslapen.
Dus dat wordt straks weer een powernapje.
Jij bent net zo nieuwsgierig als @NicoleE of wie dan ook. Ik hou t nog ff voor me, want de twijfel slaat toe of het wel een goede keuze is.
Hier vanochtend.Goedemiddag,
heeft het forum bij jullie ook de hik?
Hier zit zuurkoolstamp met spek in de Instant Pot (hoge druk).Zo, het eten staat in de oven te garen. Dus dat duurt nog ff voor we aanvallen.
Nou John, we gaan zien wie er gelijk heeft. De Weather Pro houdt vast aan wintersweer.Nee komende 14 dg elke dag hier tussen de 3 en 6 graden met elke dag paar millimeter regen. Volgens weerplaza dus.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.