Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen.

Het is fris.
Straks een nieuwe heater voor de nano halen. Die moest afgelopen dagen voor het eerst aan de bak, en gelijk stuk.
Was 15 graden boven. Alle kerstdagen weg, dus verwarming uitgezet. Dat doe ik dus ook nooit meer.
Nu ben je dubbel en dwars aan stoken, om het weer bij te krijgen.

@Fozzy Lekker geslapen?? Ben wel benieuwd waar je een nachtje over moest slapen…..

.

@Fozzy Lekker geslapen?? Ben wel benieuwd waar je een nachtje over moest slapen…..
Goedemorgen Marcel, ik heb redelijk geslapen alleen rond 5u alweer wakker, ik lijk @jessicapilon wel…
En om kwart voor 6 ging de wederhelft uit bed om te gaan werken. Alleen heb ik niet meer geslapen.
Dus dat wordt straks weer een powernapje.

Jij bent net zo nieuwsgierig als @NicoleE of wie dan ook. Ik hou t nog ff voor me, want de twijfel slaat toe of het wel een goede keuze is.

, ik heb redelijk geslapen alleen rond 5u alweer wakker, ik lijk @jessicapilon wel…
Goede zaak Albert en ik denk dat ik weet wat je geheim wil houden want dat las ik ergens maar ik zeg niks :DD :DD

Moge Thea.

Vrouwen zijn altijd nieuwgierig .
Jij bent toch geen vrouw?:DD:DD:pp

Vrouwen zijn altijd nieuwgierig .
Overal de neus in steken hè?
Zeg ik ook altijd van mijn hond als die weer eens probeert haar kop in de boodschappentas van de buren te steken.

Goedemiddag,
heeft het forum bij jullie ook de hik?

Hier ook geen last ervan nog.

Mooie overwinning van Beune vandaag.

Een goedemiddag. Niks gemerkt van een hikje, had mn oogjes toe.. 😝

Ik open altijd alle nieuwe berichten tegelijk in een nieuw tabblad en daar ging het mis gek genoeg. Toen ik per bericht het forum ging lezen niets aan de hand.
Met elders surfen geen problemen gehad dus durf echt niet te zeggen waar het aan gelegen heeft.

Ik zou het ook niet weten Nicole en dat soort zaken delegeer ik altijd, net als de rest overigens :DD ;))

Goedemorgen Marcel, ik heb redelijk geslapen alleen rond 5u alweer wakker, ik lijk @jessicapilon wel…
En om kwart voor 6 ging de wederhelft uit bed om te gaan werken. Alleen heb ik niet meer geslapen.
Dus dat wordt straks weer een powernapje.

Jij bent net zo nieuwsgierig als @NicoleE of wie dan ook. Ik hou t nog ff voor me, want de twijfel slaat toe of het wel een goede keuze is.
Ja, snap ik.

Ik heb soms ook een bepaald idee. En dat lijkt allemaal super. Maar na een paar nachtjes slapen, komen ook de nadelen naar boven.
Dus succes met brainstormen.

Middag Marcel en Thea en hier geen last van hikjes.

Ja ik zit nu 20 min op het forum en merk niks.

Zo, het eten staat in de oven te garen. Dus dat duurt nog ff voor we aanvallen.

Ach nog goed 20 min en dan is het klaar Albert ;))

Tja John, de mensheid is verdorven. Afgelopen week was Vroomshoop in het nieuws, een 7km verderop hier. 2 mensen en 3 honden dood. Uit de hand gelopen ruzie volgens de eerste berichten om een hond…

Brand Vroomshoop: vermoedelijke aanleiding was ruzie om Marktplaats-hond Bobby https://www.oost.nl/nieuws/3299136/...anleiding-was-ruzie-om-marktplaats-hond-bobby #oost

Ja we mogen hopen dat 2025 minder ellende brengt maar ik heb er een hard hoofd in.

Toch zeg ik dan maar avond allemaal.

Nee komende 14 dg elke dag hier tussen de 3 en 6 graden met elke dag paar millimeter regen. Volgens weerplaza dus.
Nou John, we gaan zien wie er gelijk heeft. De Weather Pro houdt vast aan wintersweer.

Bijlagen

• IMG_3105.png
    IMG_3105.png
    498.3 KB · Weergaven: 5
  • IMG_3106.png
    IMG_3106.png
    522.3 KB · Weergaven: 4
Ja wat winterse buien wellicht maar met 3 graden overdag blijft van sneeuw/hagel niks liggen. Maar ja ze kunnen hier soms al moeilijk 2 dagen vooruit voorspellen.

Goedenavond

Alleen Buienradar geeft voor Std dit scenario.

Schermafbeelding 2024-12-29 190139.jpg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan