Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Zooo auto verkocht! Nog een te gaan en hopelijk onze nieuwe deze week ophalen :DD

Goedemorgen! Beetje te vroeg wakker :juggle:

Een goede maandagmorgen de 30 december ad 2024 gewenst

1735538449186.png

Hopen dat we snel een week verder zijn want dan gaat de temp weer omhoog. De winter is voorbij :DD ;))

Ja goedemorgen, jij gunt de winterliefhebbers ook helemaal niks..

Goedemorgen.

Het mag van mij vriezen dat kraakt. Want dan heb je zonnig weer.
Maar die sneeuw…….die mag van mij alleen in de Alpen vallen. Rotzooi.

Mogge Marcel, inderdaad even een maandje goede vorst. Ook prima om de virussen er van langs te geven.

Ja goedemorgen, jij gunt de winterliefhebbers ook helemaal niks..
Dat zie je verkeerd want ik zie liever geen ongelukken in het verkeer door vorst en sneeuw en geen mensen die amper buiten durven te lopen. Dan heb ik liever af en toe een bui maar ja niet zoals woensdag de hele dag regen.
Winter is mooi om te zien maar het geeft bergen overlast. En de kachel moet omhoog wat geld kost :DD
En degene die wel willen schaatsen en skiën, tja die moeten maar op wintersport gaan

Moge Marcel.

Hoe gebeuren die ongelukken in het verkeer? Doordat mensen het verrekken om zich aan te passen aan de omstandigheden. Net zoals met mist of harde regen, ze knallen gewoon langs je heen. En dat ligt aan de mentaliteit, niet aan het weer of de weg.

Ja deels heb je gelijk maar een ander op de weg wordt er dan vaak de dupe van en niet te vergeten alle ouderen die niet de straat op kunnen of durven.
Hier in de buurt wonen heel veel ouderen en telkens met sneeuw/gladheid hoor ik weer dat die binnen blijven. Een witte wereld is heel mooi om te zien maar het geeft ook heel veel ongemakken voor velen. Nee, ik hoef geen vorst of sneeuw.
Maar smaken verschillen en dat is maar goed ook.

Mooi op tijd met de auto door de wasstraat. Vanmiddag naar t noorden ff. En tussenstop bij Sanquin Hoogeveen.

Nou het is hier droog Albert maar wel een stevige wind.

Goedemorgen allemaal :petjeaf:
Er staat hier sneeuw op de weerplanning, dat hoeft van mij niet. Ik heb al te vaak een spontane stoeptegelinspectie gemaakt, dat hoeft van mij niet meer:Dk

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan