Nou, een WARM welkom dan voor je.Krijg het koud van jullie
Nou, een WARM welkom dan voor je.Krijg het koud van jullie
Voor elke dag van de week een andere autoHoeveel had je er staan Lissa
En een aparte voor de feestdagenVoor elke dag van de week een andere auto
Aha, de auto's voor de Kerstdagen verkoopt ze nu natuurlijk want anders staan die een jaar stil. SlimEn een aparte voor de feestdagen
Nog een geluk dat je niet in een hunnebed woontKrijg het koud van jullie
Nou eigenlijk......Nog een geluk dat je niet in een hunnebed woont
Dan was ze denk ik je buurvrouw geweestNog een geluk dat je niet in een hunnebed woont
Holbewoner is weer wat andersDan was ze denk ik je buurvrouw geweest
Zwaarste werk is natuurlijk dat aquarium ingravenHolbewoner is weer wat anders
Spannend, wat voor bolide gaan jullie ophalen?Voor elke dag van de week een andere auto
Hahah we verkopen er 2 en kopen er 1 nieuwe voor terug. Nu nog 1 verkopen dusHoeveel had je er staan Lissa
Wacht, krijg ik een nieuwe auto?! Leuk!Spannend, wat voor bolide gaan jullie ophalen?
Blij gemaakt met een dooie mus…Wacht, krijg ik een nieuwe auto?! Leuk!
Denk dat deze vraag voor @Noadekat bedoelt is
Beter dat dan doodgemaakt worden met een blije mus 🤣Blij gemaakt met een dooie mus…
Hahaha! Een vw t crossJe weet het maar nooit met al die loterijen in januari, dus zeg nooit nooit. Maar deze vraag was idd voor @Noadekat bedoeld
Dat zie je verkeerd want ik zie liever geen ongelukken in het verkeer door vorst en sneeuw en geen mensen die amper buiten durven te lopen. Dan heb ik liever af en toe een bui maar ja niet zoals woensdag de hele dag regen.Ja goedemorgen, jij gunt de winterliefhebbers ook helemaal niks..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.