Goedemorgen.
Moguh John, de overige 20 oliebollen eet je dan vanavond en vannacht op?Moge binnkomers. Ik heb me voorgenomen om over de dag max 5 oliebollen en 4 appelbeignets te eten.
Nou niet teveel kopen helpt vaak wel maar ja in de regel koop je teveel en ja ze moeten toch op he 😉Moguh John, de overige 20 oliebollen eet je dan vanavond en vannacht op?
Hier niks gebakken dit jaar, zo ff paar scoren bij mn broer denk ik, die bakt toch een hele berg.Nou niet teveel kopen helpt vaak wel maar ja in de regel koop je teveel en ja ze moeten toch op he 😉
Moge Corne.
Ja dat bakken deden wij jaren geleden ook maar het is veel werk en het stinkt nog al dus ik koop ze de laatste jaren gewoon. Als je ze zelf bakt dan maak je nog meer in de regel dan je op kan eten.Hier niks gebakken dit jaar, zo ff paar scoren bij mn broer denk ik, die bakt toch een hele berg.
Goed bezig WJ maar ja ik kan het wel hebben want ik kom er geen oliebol, ehhh gram, van aan eigenlijk.Ik laat het eten van oliebollen de laatste jaren over aan de professionals. Een enkel appelflapje gaat er nog wel in, maar dat is ook de max
Sta je deze keer wel volledig en met beide benen op de weegschaal dan?Goed bezig WJ maar ja ik kan het wel hebben want ik kom er geen oliebol, ehhh gram, van aan eigenlijk.
Ja dat wel maar de display is stuk en het eerste cijfer kan ik niet zien maar dat zal denk ik een 7 moeten zijn 😉Sta je deze keer wel volledig en met beide benen op de weegschaal dan?
Buurtkids zijn druk bezig en hoor op meerdere plekken carbidbussen, op paar honderd meter van mijn huis staan ze ook weer.Middag Thea. Het is hier nog erg rustig met vuurwerk net als de afgelopen dagen.
Ik kijk niet op de secondes… doe jij toch ook niet?Avond Albert en ik hoop niet dat je per minuut aftelt
Btw volgens mij is het nu nog 348 min dus je maakt ergens een telfoutje😉
Nee echt niet maar ja als je die tijd je adem zou moeten inhouden dan.............................Ik kijk niet op de secondes… doe jij toch ook niet?
Fijn! Onze kitten vind het gelukkig tot nu toe nog niet zo'n probleem. Scheelt denk ik dat de andere poes vuurwerk erg mooi vind en hele dagen voor het raam kijktAvond Lissa en langzamerhand knalt het hier wat meer. Maar het viel allemaal mee en Sky wilde gewoon naar buiten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.