Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen op deze allerlaatste dag van 2024. Doe rustig met oliebollen, appelflappen, vuurwerk en huisdieren.
De ega draait haar laatste dienst van dit jaar, en morgen alweer de eerste van velen voor 2025.

Moge binnkomers. Ik heb me voorgenomen om over de dag max 5 oliebollen en 4 appelbeignets te eten.
Daarnaast natuurlijk nog wel wat toastjes, worst en andere hapjes.

Nou niet teveel kopen helpt vaak wel maar ja in de regel koop je teveel en ja ze moeten toch op he 😉

Moge Corne.
Hier niks gebakken dit jaar, zo ff paar scoren bij mn broer denk ik, die bakt toch een hele berg.

Hier niks gebakken dit jaar, zo ff paar scoren bij mn broer denk ik, die bakt toch een hele berg.
Ja dat bakken deden wij jaren geleden ook maar het is veel werk en het stinkt nog al dus ik koop ze de laatste jaren gewoon. Als je ze zelf bakt dan maak je nog meer in de regel dan je op kan eten.

Ik laat het eten van oliebollen de laatste jaren over aan de professionals. Een enkel appelflapje gaat er nog wel in, maar dat is ook de max :DD

Ik laat het eten van oliebollen de laatste jaren over aan de professionals. Een enkel appelflapje gaat er nog wel in, maar dat is ook de max :DD
Goed bezig WJ maar ja ik kan het wel hebben want ik kom er geen oliebol, ehhh gram, van aan eigenlijk.

Middag Thea. Het is hier nog erg rustig met vuurwerk net als de afgelopen dagen.

Middag Thea. Het is hier nog erg rustig met vuurwerk net als de afgelopen dagen.
Buurtkids zijn druk bezig en hoor op meerdere plekken carbidbussen, op paar honderd meter van mijn huis staan ze ook weer.

Avond.

Hier ook geen oliebollen gebakken dit jaar. Anders eet je je ook misselijk.
Paar oliebollen bij de bakker gehaald. En een paar Berliner bollen.
Straks nog gevulde eitjes maken.

Als avondeten zelf gebakken brood met een zelfgemaakt uiensoepje.

Ik heb zin in morgen. Lekker rustig dagje. De kerst was veel te druk. En een uitvaart.

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, daar zijn we dan. Bezig met de laatste 340 minuten van 2024.

Avond Albert en ik hoop niet dat je per minuut aftelt :DD
Btw volgens mij is het nu nog 348 min dus je maakt ergens een telfoutje:DD😉

Avond Lissa en langzamerhand knalt het hier wat meer. Maar het viel allemaal mee en Sky wilde gewoon naar buiten.

Avond Lissa en langzamerhand knalt het hier wat meer. Maar het viel allemaal mee en Sky wilde gewoon naar buiten.
Fijn! Onze kitten vind het gelukkig tot nu toe nog niet zo'n probleem. Scheelt denk ik dat de andere poes vuurwerk erg mooi vind en hele dagen voor het raam kijkt :DD

Nou ze gaan hier heel de middag al los,ook siervuurwerk. Denk voor de kinders, en omhet verwachte weer rond 12uur. Wind en nattigheid?

Volgens weerplaza blijft het hier droog tot 02.00. We gaan het zien.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan