Ik kan wel een foto voor je opzoeken maar dan ben ik bang dat je tot 1 juli moet bijkomen van de schrikJe maakt me wel nieuwsgierig
Mocht je een vrouw tegenkomen die bijna net zo breed als hoog is dan heb je haar gevonden😆😆
Ik kan wel een foto voor je opzoeken maar dan ben ik bang dat je tot 1 juli moet bijkomen van de schrikJe maakt me wel nieuwsgierig
Zo lopen er hier tientallen van rond. Ik heb de verzekering al opgehoogd en zie je pb'tje wel tegemoetIk kan wel een foto voor je opzoeken maar dan ben ik bang dat je tot 1 juli moet bijkomen van de schrik
Mocht je een vrouw tegenkomen die bijna net zo breed als hoog is dan heb je haar gevonden😆😆
Zoiets joa. Gisteravond kou gevat zeker bij t vuurwark kiekn.Sloerig in n rakkert?
Dankjewel John. 😊Avond binnenkomers en jij ook een voorspoedig 2025 Lizzy.
Hier de hele dag geen knal meer gehoord, is voor het eerst volgens mij. Zal door het weer komen of iedereen heeft alles gisteren opgeknald. Wel weer mooi siervuurwerk gezien hier.Avond Thea, Nou dr zijn er nog een paar hier die gisteravond geen tijd meer hadden voot het vuurwerk. Ze knallen nog ff door.
Staat hier ook nog allemaal, denk dat ik tot het weekend wacht.Morgen de kerstspullen in en om het huis maar eens opruimen. T is weer mooi geweest.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.