Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Je maakt me wel nieuwsgierig :DD
Ik kan wel een foto voor je opzoeken maar dan ben ik bang dat je tot 1 juli moet bijkomen van de schrik:pp
Mocht je een vrouw tegenkomen die bijna net zo breed als hoog is dan heb je haar gevonden😆😆

Ik kan wel een foto voor je opzoeken maar dan ben ik bang dat je tot 1 juli moet bijkomen van de schrik:pp
Mocht je een vrouw tegenkomen die bijna net zo breed als hoog is dan heb je haar gevonden😆😆
Zo lopen er hier tientallen van rond. Ik heb de verzekering al opgehoogd en zie je pb'tje wel tegemoet:pp

Avond, nou gezellig weer zeg.. ik voel een uitbrander aankomem?

Ligt er een op de bank ziek te zijn hier. Nou ja, hij heeft geen koorts is gewoon snotverkouden en lamlendig.

Avond binnenkomers en jij ook een voorspoedig 2025 Lizzy.

Avond Thea, Nou dr zijn er nog een paar hier die gisteravond geen tijd meer hadden voot het vuurwerk. Ze knallen nog ff door.

Avond Thea, Nou dr zijn er nog een paar hier die gisteravond geen tijd meer hadden voot het vuurwerk. Ze knallen nog ff door.
Hier de hele dag geen knal meer gehoord, is voor het eerst volgens mij. Zal door het weer komen of iedereen heeft alles gisteren opgeknald. Wel weer mooi siervuurwerk gezien hier.

Avond Thea. Hier nog een incidentele knal maar dat is bar weinig.

Ook lekker rustig dus.

Morgen de kerstspullen in en om het huis maar eens opruimen. T is weer mooi geweest.

Morgen de kerstspullen in en om het huis maar eens opruimen. T is weer mooi geweest.
Staat hier ook nog allemaal, denk dat ik tot het weekend wacht.

Wij wachten ook vaak nog een paar dagen met opruimen.

Avond, maar ff een paar toastjes met salade verorberen.

Goedemorgen.

Gisteren een lekker verfrissende wandeling gemaakt. Er stond een flinke woei.

Daarna ook maar gelijk alle kerstspullen opgeruimd. Lekker weer een normaal huis.

Goedemorgen Nederland en België, en omstreken. Rustig wakker worden met 2 koppen thee en een boterham.
Eens zien of we deze dag doorkomem, ietwat last vd rug. Beetje vervelend maar wat doe je dr aan. Niet zeuren en gewoon doorgaan met adem halen.

Moge Albert. Ja eindelijk weer gewone dagen.

Lekker wandelweer, dus de schoenen alweer aan getrokken, zo een rondje maken. Strak blauwe lucht met zonsopgang hierzo.

Goedemorgen allemaal:petjeaf:
De lucht ziet er nu nog strakblauw uit hier, maar als ik de buienradar mag geloven zitten we over een paar dagen met winterse buien en gladheid. Hoe lang ook alweer nog tot de lente?:juggle:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan