Ok ok ok mensen ik offer me wel op .Goedemorgen.
Zo, is weer een heel epistel geworden…..
O een antwoord in een topic. Dat kan weer eens niet kort en bondig.Ok ok ok mensen ik offer me wel op .
Wat is een epistel geworden Marcel ?
Ja dan moet je ook wat korter van stof zijn MarcelO een antwoord in een topic. Dat kan weer eens niet kort en bondig.
Als beheerder staat het je vrij om er een samenvatting van te maken.😛Ja dan moet je ook wat korter van stof zijn Marcel
Gelukkig weet ik niet om welk topic het gaat. Dat mag je gerust even vertellen natuurlijk en dan lees ik het even en voor een samenvatting delegeer ik dat aan EdAls beheerder staat het je vrij om er een samenvatting van te maken.😛
Met alinea's gelukkigZo, is weer een heel epistel geworden….
Hier soort van sneeuw.Middag binnenkomers en hier net wat regen.
Wil je nog eens voor mij gaan ook en het brengen aub ?Middag. Boodschaapen gedaan, doe ik normaal niet op zaterdag. Wat een drukte zeg.
Eehhhh.......nee!Wil je nog eens voor mij gaan ook en het brengen aub ?
Heb jij dan belang bij schapen?Wil je nog eens voor mij gaan ook en het brengen aub ?
Wat voor boodschappen denk jij dat ik doe?!Heb jij dan belang bij schapen?
Tja je had het over boodschaapenWat voor boodschappen denk jij dat ik doe?!
typevautje.Tja je had het over boodschaapen
Ook aan de modelbouw?En vanmiddag aan de knutsel.
Nee, daar heb ik het geduld niet voor. Misschien komt dat over 20 jaar......typevautje.
Ook aan de modelbouw?
Breien lijkt me ook wel wat voor je of hakenMisschien komt dat over 20 jaar.....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.