Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Een goede, frisse, zaterdagmorgen.

Moge beiden en hier is het deels wit maar het stelt niet veel voor.

Goedemorgen.

Zo, is weer een heel epistel geworden…..

Mogguh, :koffie: Om op te warmen na de wandeling.

Moge Corne.

Ach Albert het is fris maar koud vond ik het niet tijdens de wandelingen met Sky. Om 6 uur was het nog wat frisser. Morgen kan tegen de avond de korte broek aan voor 48 uur en daarna blijft het zo rond de 5 graden hangen dus de winter zien we nog niet gelukkig.

Als beheerder staat het je vrij om er een samenvatting van te maken.😛
Gelukkig weet ik niet om welk topic het gaat. Dat mag je gerust even vertellen natuurlijk en dan lees ik het even en voor een samenvatting delegeer ik dat aan Ed :DD :pp

Ik vermoed het Ramirezi verhaal wat nu is overgegaan in een filterprobleem. Nou daar kan Ed vast wel iets mee 😆 😆

De sneeuw weet hier niet wat te doen, ze laat aarzelend af en toe een vlok vallen. Net zoals haar partner; de vorst. Het kán vriezen maar vaker blijft het toch... Net genoeg om het verraderlijk glad te doen worden, dat dan wel weer. In mijn groet ben ik niet aarzelend en zeker niet verraderlijk, ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!

Middag. Boodschaapen gedaan, doe ik normaal niet op zaterdag. Wat een drukte zeg.

Middag binnenkomers en hier net wat regen.

Middag, de tweede wandeling vd dag ook gedaan. Stappen genoeg gezet buiten de deur volgens mij vandaag. Nu aan de thee.

Middag.

Hier ook een wandeling gemaakt vanmorgen.
Daarna wat boodschappen gehaald.
En vanmiddag aan de knutsel.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan