Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Klopt JW en dat geeft vaak veel ellende.

Goedemorgen.

Hier is alles nog steeds wit. En glad. Dus ik ga zo maar met de wandelschoenen aan richting de kapper.

Moi, hier bezig met het kleinste terrarium, bodem eruit. Vanmiddag nieuwe bodem aanbrengen, met veel minder water vooral.
die moet bio-actief worden.

Maar zo meteen eerst de Lido verversen.

Moge binnenkomers. Kom net bij Frits weg maar geen gladheid hier.

Moi, hier bezig met het kleinste terrarium, bodem eruit. Vanmiddag nieuwe bodem aanbrengen, met veel minder water vooral.
die moet bio-actief worden.

Maar zo meteen eerst de Lido verversen.
Bio actief? Wil je daar eens meer over uitleggen in jou topic.
Verschil tussen vorige setup. Lijkt me wel leerzaam.

Succes met de verbouwing!

Bio actief? Wil je daar eens meer over uitleggen in jou topic.
Verschil tussen vorige setup. Lijkt me wel leerzaam.

Succes met de verbouwing!
Ik zal foto’s maken als ik erom denk. Heb inspiratie gezicht op het web en Yt staat ook voldoende infol.

Ik zal foto’s maken als ik erom denk. Heb inspiratie gezicht op het web en Yt staat ook voldoende infol.
Ja, dat dacht ik al. Als je een project begint, dan lees je erg veel. Daarom ook leuk om een soort samenvatting van jou bevindingen te lezen over die bio actieve bodem.
Zal denk ik veel voordelen hebben.

Goedemiddag. Na het hobbyen een wandeling gedaan, en daarna een warme douche. Vanavond naar verjaardag van schoonzus in Roodeschool. Weer ff de Hunebed Highway af kachelen tot Gieten en dan rechtsaf richting richting Eemshaven.

Goeiemiddag.

Hier ook een lekker wandelingetje gemaakt. De zon was er, en een erg mooi sneeuwlandschap.
De straat uitlopen en viaduct over 5 minuten.

20250110_144611.jpeg

20250110_144809.jpeg

20250110_144934.jpeg

20250110_145009.jpeg

20250110_145020.jpeg

Middag Marcel en hier ook een zonnetje maar geen witte wereld.

Avond. Hier vanochtend wel beetje gladheid op asfalt bij huis en op het werk. Ook paar buitjes gehad.

Avond Stefan.

Avond binnenkomers en na het weekend kan de korte broek aan :DD :DD

Goedenavond.

Het is al -2 buiten.

Goedenavond.

Het is al -2 buiten.
Net een ultrakort rondje met een van de honden gelopen.
Het is echt spekglad buiten, zowel op de stoep als op de weg. Dooiwater wat gesmolten is en dan die half ontdooide sneeuw (pratsj) die weer opgevroren is. Ik ben voor de veiligheid op het gras gaan lopen, waar nog een laagje sneeuw ligt, want zelfs met een fatsoenlijke wandelschoen had ik onvoldoende grip.
En dan loop ik met een hondje dat niet trekt en zo goed luistert dat ze heel makkelijk met de stem bij te sturen is. Moet er niet aan denken een grote onstuimige puber op vier poten nu uit te moeten laten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan