Ik zou voor bijna alles tekenen, zolang het maar niet glad isDroog maar fris vandaag.
Nou hier 2graden lees ik en buiten niks van gladheid gemerkt.Ik zou voor bijna alles tekenen, zolang het maar niet glad is
Ik zou zeggen houden zo, die gladheid is echt 3x niksNou hier 2graden lees ik en buiten niks van gladheid gemerkt.
Bio actief? Wil je daar eens meer over uitleggen in jou topic.Moi, hier bezig met het kleinste terrarium, bodem eruit. Vanmiddag nieuwe bodem aanbrengen, met veel minder water vooral.
die moet bio-actief worden.
Maar zo meteen eerst de Lido verversen.
Ik zal foto’s maken als ik erom denk. Heb inspiratie gezicht op het web en Yt staat ook voldoende infol.Bio actief? Wil je daar eens meer over uitleggen in jou topic.
Verschil tussen vorige setup. Lijkt me wel leerzaam.
Succes met de verbouwing!
Ja, dat dacht ik al. Als je een project begint, dan lees je erg veel. Daarom ook leuk om een soort samenvatting van jou bevindingen te lezen over die bio actieve bodem.Ik zal foto’s maken als ik erom denk. Heb inspiratie gezicht op het web en Yt staat ook voldoende infol.
We zien de foto wel verschijnenAvond binnenkomers en na het weekend kan de korte broek aan
Net een ultrakort rondje met een van de honden gelopen.Goedenavond.
Het is al -2 buiten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.