AquaJantje
Well-known member
Middag allemaal
Ja dat kon vanmorgen en ik ben via de sloot voor de deur naar de vijver gegaan en dat 5x. Maar ja het ijs is nu wegMiddag John, heb je al geoefend voor de grunnse versie van de elfstedentocht?
Ja ik ben wel blond maar niet gek hoor (tenminste dat geloof ik zelf)Gelukkig kwam je er achter dat het ijs weg was voordat je het zesde rondje maakte, geeft zon nat pak dat schaatsen zonder ijs
Ik vind het kunstig dat ze zulke snelheden en tijden neer kunnen zetten op het ijs. Toch zie ik ze liever binnen schaatsen dan buiten op de stoepAvond allemaal.
Nou Albert toch een mooi all round vandaag en een spannende 5km en de strijd ligt nog helemaal open met 2 Noren aan de leiding.
Ja ik doe het niet na en zou vlak na de start al op mn reet liggen.Avond
Ik vind het kunstig dat ze zulke snelheden en tijden neer kunnen zetten op het ijs. Toch zie ik ze liever binnen schaatsen dan buiten op de stoep
Wat een mazzel, je zult maar tussen de tijgers landen😳Jeetje, sommigen hebben er wat voor over om geen kaartje te hoeven kopen he
https://www.nu.nl/opmerkelijk/63420...in-apenverblijf-van-ouwehands-dierenpark.html
Was je de eerste ronde sky vergeten?Moge allemaal. Zo bak is ververst en we hebben al 2x gewandeld dus nu tijd voor koffie met een broodje.
Nou als ik het zou vergeten dan komt ie wel naar me toe dus zn wandeling vergeten is bijna onmogelijk en ik liep dan ook al vroeg vanmorgen weer buiten.Goedemorgen.
Was je de eerste ronde sky vergeten?
Middag John, zit je al klaar voor de kraker tussen Grunn en het opgespoten tochtgat genaamd Almere?Middag allemaal.
Middag JW en Marcel en nee ik volg weinig voetbal en kijk vaak naar de einduitslag. Als Grunn Almere niet dik inpakt dan kunnen ze beter stoppen.Goedemiddag
Middag John, zit je al klaar voor de kraker tussen Grunn en het opgespoten tochtgat genaamd Almere?
Daarom volg ik ook een binnensport . Moet nu niet willen anderhalf uur buiten staan naar voetballers willen kijken dan doe ik dat ook liever vanachter de kijkbuis .Middag JW en Marcel en nee ik volg weinig voetbal en kijk vaak naar de einduitslag. Als Grunn Almere niet dik inpakt dan kunnen ze beter stoppen.
Lekker schaatsen kijken zo.
Ja het is meer dat het nivo van bv de eredivisie vaak belabberd is en dan kijk je niet met plezier. Als je echt leuk voetbal wil zien kun je beter Engels of Duits voetbal kijken denk ik.Daarom volg ik ook een binnensport . Moet nu niet willen anderhalf uur buiten staan naar voetballers willen kijken dan doe ik dat ook liever vanachter de kijkbuis .
Afternoon John, kiek ze. Ik stuur de vrouw naar het werk.Middag Albert en op naar de 10km en kijken of ze nog 3e kunnen worden .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.