Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag John, heb je al geoefend voor de grunnse versie van de elfstedentocht? :DD

Gelukkig kwam je er achter dat het ijs weg was voordat je het zesde rondje maakte, geeft zon nat pak dat schaatsen zonder ijs :DD

Avond allemaal.

Nou Albert toch een mooi all round vandaag en een spannende 5km en de strijd ligt nog helemaal open met 2 Noren aan de leiding.

Avond :petjeaf:
Avond allemaal.

Nou Albert toch een mooi all round vandaag en een spannende 5km en de strijd ligt nog helemaal open met 2 Noren aan de leiding.
Ik vind het kunstig dat ze zulke snelheden en tijden neer kunnen zetten op het ijs. Toch zie ik ze liever binnen schaatsen dan buiten op de stoep:DD

Avond :petjeaf:

Ik vind het kunstig dat ze zulke snelheden en tijden neer kunnen zetten op het ijs. Toch zie ik ze liever binnen schaatsen dan buiten op de stoep:DD
Ja ik doe het niet na en zou vlak na de start al op mn reet liggen.

Goede zondagmorgen allen.

Moge allemaal. Zo bak is ververst en we hebben al 2x gewandeld dus nu tijd voor koffie met een broodje.

Goedemorgen.

Was je de eerste ronde sky vergeten?
Nou als ik het zou vergeten dan komt ie wel naar me toe dus zn wandeling vergeten is bijna onmogelijk en ik liep dan ook al vroeg vanmorgen weer buiten.

Moge binnenkomers.

Goedemiddag.

Lekker ommetje gemaakt. Nog steeds alles wit hier. Wel heel erg mooi.
De wegen zijn inmiddels allemaal goed begaanbaar. Dus straks nog eens de wekelijkse boodschappen halen.

Goedemiddag :petjeaf:

Middag John, zit je al klaar voor de kraker tussen Grunn en het opgespoten tochtgat genaamd Almere?:DD
Middag JW en Marcel en nee ik volg weinig voetbal en kijk vaak naar de einduitslag. Als Grunn Almere niet dik inpakt dan kunnen ze beter stoppen.
Lekker schaatsen kijken zo.

Middag JW en Marcel en nee ik volg weinig voetbal en kijk vaak naar de einduitslag. Als Grunn Almere niet dik inpakt dan kunnen ze beter stoppen.
Lekker schaatsen kijken zo.
Daarom volg ik ook een binnensport . Moet nu niet willen anderhalf uur buiten staan naar voetballers willen kijken dan doe ik dat ook liever vanachter de kijkbuis .

Daarom volg ik ook een binnensport . Moet nu niet willen anderhalf uur buiten staan naar voetballers willen kijken dan doe ik dat ook liever vanachter de kijkbuis .
Ja het is meer dat het nivo van bv de eredivisie vaak belabberd is en dan kijk je niet met plezier. Als je echt leuk voetbal wil zien kun je beter Engels of Duits voetbal kijken denk ik.

Nou mooie races in Heerenveen en de Noren gaan er met de prijzen van door dit keer bij de heren all round.

Maar goed het is niet anders en gelukkig heeft Ajax gister wel de punten gepakt en is weer wat ingelopen. FC Krukkietas speelt nu in de Euroborg tegen Almere.

Middag Albert en op naar de 10km en kijken of ze nog 3e kunnen worden .

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan