Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Dat is volgens mij met elk aquarium die langer dan 4 week staat :DD Heb hier in de jaren van aquariumhouden ook regelmatig geroepen dat ik hem het raam uit ga gooien.
Hihi heel herkenbaar die frustratie, gelukkig heb ik nog nooit een aquarium het raam uit gegooid 🤣 Hoe frustrerend het soms ook is, uiteindelijk blijft het een mooie hobby:DD

Latertje door dat gestuntel in Eindhoven.

Ik lees de uitslag morgen wel terug, t wekkertje gaat op tijd dus ik kruip zo met mn neus weer in de veren :DD
We kunnen t wel stellen dat de scheids met zn hulpjes en de Var niet geweldig zijn vanavond
Sterkte nog met de verlenging en wellicht de penalties. En slaap lekker alvast allemaal:DD

Ik lees de uitslag morgen wel terug, t wekkertje gaat op tijd dus ik kruip zo met mn neus weer in de veren :DD

Sterkte nog met de verlenging en wellicht de penalties. En slaap lekker alvast allemaal:DD
Sja, ik doe mn best. Morgen wel om 6.20 de wekker overigens.

Ik ga ook m'n bed opzoeken.

Goedemorgen allemaal :petjeaf:
Nog ff en we zitten in de 2e helft van de werkweek, het weekend komt weer steeds dichterbij:DD

Moguh John :petjeaf:
Wat is dat nou? Geen peptalk over dat de maandag snel weer in aantocht is.:DD
Kijk ik wilde even afwachten of je daar wel op staat te wachten maar ja ik merk wel dat je niet zonder kan.
Maar wees gerust de tweede helft van de week is heel snel voorbij en het weekend nog sneller en dan kun je maandag weer hard aan het werk :DD ;))

Het is een hele geruststelling om te weten dat jij nog steeds John-iaanse peptalks kunt geven :DD

Goedemorgen

Wie 3 keer achter elkaar 'brakbak klapkrat' kan zeggen mag door voor de wasmachine.

Weekend! Ja mooi op tijd. Straks naar Rotterdam, en morgenvroeg met ut vliegtuug naar Rome.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan