Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond Stefan en dat stelletje boeren van Grunn hebben nog Almere niet kunnen verslaan. Tja rijp voor de KKD.

Middag, :koffie: En nog 2 halve dagen werken deze week. Leuk vooruitzicht.

Ik zeg alvast avond allemaal en straks de kipsate broodjes van de PLUS eens testen. Als ze smeken gaan we er morgen heen met een kruiwagen :DD ;))

Goedenavond :petjeaf:
Ik zeg alvast avond allemaal en straks de kipsate broodjes van de PLUS eens testen. Als ze smeken gaan we er morgen heen met een kruiwagen :DD ;))
Eet smakelijk John, hier voor het eerst een magnetronmaaltijd van de Action. Die is ook wel voor herhaling vatbaar:DD

Goedenavond :petjeaf:

Eet smakelijk John, hier voor het eerst een magnetronmaaltijd van de Action. Die is ook wel voor herhaling vatbaar:DD
Avond JW en ik heb ze ook wel gehad met rijst en kip in een saus en dat was prima te eten.

Avond Thea maar nee PLUS heeft de tweede er gratis bij dus ja als ik er dan langskom dan laat ik die niet liggen. Als ze lekker zijn dan mag Gwen er donderdag 24 meenemen want die loopt stage tegenover de PLUS :DD

Avond Thea maar nee PLUS heeft de tweede er gratis bij dus ja als ik er dan langskom dan laat ik die niet liggen. Als ze lekker zijn dan mag Gwen er donderdag 24 meenemen want die loopt stage tegenover de PLUS :DD
24?!? Waarom zo weinig?:DD:DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan