met oliedollars kan je wereldploeg kopen blijkbaar niet met aardgaseuro's .Avond Stefan en dat stelletje boeren van Grunn hebben nog Almere niet kunnen verslaan. Tja rijp voor de KKD.
Nou nee dat geld is verdeeld over de rest van Nederland 🤣 🤣met oliedollars kan je wereldploeg kopen blijkbaar niet met aardgaseuro's .
is toch nobel van jullie dat je hiermee de rest van nederland in leven probeert te houden .Nou nee dat geld is verdeeld over de rest van Nederland 🤣 🤣
Middag pyromaanMiddag kaarsenontdooierbetrapper
Je moet toch wat doen om warm te blijven met die ijsprutMiddag pyromaan
Ja die agenten hebben niks beters te doen gehad denk ikJe moet toch wat doen om warm te blijven met die ijsprut
Eet smakelijk John, hier voor het eerst een magnetronmaaltijd van de Action. Die is ook wel voor herhaling vatbaarIk zeg alvast avond allemaal en straks de kipsate broodjes van de PLUS eens testen. Als ze smeken gaan we er morgen heen met een kruiwagen
Avond JW en ik heb ze ook wel gehad met rijst en kip in een saus en dat was prima te eten.Goedenavond
Eet smakelijk John, hier voor het eerst een magnetronmaaltijd van de Action. Die is ook wel voor herhaling vatbaar
Was Appie dicht?kipsate broodjes van de PLUS eens testen
24?!? Waarom zo weinig?Avond Thea maar nee PLUS heeft de tweede er gratis bij dus ja als ik er dan langskom dan laat ik die niet liggen. Als ze lekker zijn dan mag Gwen er donderdag 24 meenemen want die loopt stage tegenover de PLUS
Ik heb hem net op en je hebt gelijk en we maken er 30 van want die kunnen prima in de vriezer24?!? Waarom zo weinig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.