Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond binnenkomers en het wordt alweer koud buiten.

Goedemorgen.

Het is met -8 goed koud buiten. Maar ja, alles is nog steeds wit.

Moge heren en ja hier nog geen ijsbeer gezien dit jaar hoor.

Moge binnenkomers en ik zeg gelijk middag allemaal.

Goedemiddag, zo de kapper weer met mijn bezoek vereeren, daarna wat hobby spullen doen thuis.

:koffie: Water bijgevult in de sproeiers vd terraria, fruitvliegen kweek opgezet. En nu langzaam richting morgenmiddag werken voor een lekker lang weekend.

Avond, even een paar dagen weg geweest naar de zon nu weer in het koude landje terug heb ik nog wat gemist ?

Hier met de aquaria bezig geweest. Aan de ene kant planten en hout eruit gehaald. Deel van de planten staat nog in een emmer. Wordt nachtwerk voor de schoonmaakploeg om de bodem weer schoon en egaal te krijgen:DD
20250114_221147.jpg

Dat is een mooi legertje aan garnalen, vind het echt supergrappige beestjes om te zien :DD
Hier heb ik de brak(water)bak maar eens voorzien van vers water en het hoornblad flink uitgedund. Tjonge wat groeit dat spul hard zeg, zelfs in brakwater nog. Ook nog drie pasgeboren gupjes uitgevangen en in mn garnalenbakje gedaan, ben benieuwd wat daar uitkomt😊.

Dat is een mooi legertje aan garnalen, vind het echt supergrappige beestjes om te zien :DD
Hier heb ik de brak(water)bak maar eens voorzien van vers water en het hoornblad flink uitgedund. Tjonge wat groeit dat spul hard zeg, zelfs in brakwater nog. Ook nog drie pasgeboren gupjes uitgevangen en in mn garnalenbakje gedaan, ben benieuwd wat daar uitkomt😊.
Ik blijf garnalen ook erg leuk vinden. Zit net je album te lezen heb hier blijkbaar al die tijd overheen gelezen :oopss:
Mooi dat je brakbak zo goed draait.

Ik blijf garnalen ook erg leuk vinden. Zit net je album te lezen heb hier blijkbaar al die tijd overheen gelezen :oopss:
Mooi dat je brakbak zo goed draait.
Dankjewel :DD
Het gaat met ups en downs, maar tot nu toe vind ik brakwater hartstikke leuk om te doen😊
Stiekem hoop ik dat ik die japonica's nog eens aan het kweken krijg, maar dat is iets voor in de toekomst:DD

Het gaat met ups en downs,
Dat is volgens mij met elk aquarium die langer dan 4 week staat :DD Heb hier in de jaren van aquariumhouden ook regelmatig geroepen dat ik hem het raam uit ga gooien.
Die bijtjes zijn erg leuk!

Stiekem hoop ik dat ik die japonica's nog eens aan het kweken krijg, maar dat is iets voor in de toekomst:DD
Dat houdt je bezig. Zou wel heel leuk zijn.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan