Avond binnenkomers en het wordt alweer koud buiten.
Ja, sommige mensen hebben hele rare kronkels in de bovenkamer.Avond.
Wist niet van het bestaan maar heb m'n nieuwe hobby gevonden
https://www.elledecor.com/design-decorate/trends/a61865153/fridgescaping-trend-explainer/
Bij john aan de noordpool is het +1 . Dat zegt hij toch .....Goedemorgen.
Het is met -8 goed koud buiten. Maar ja, alles is nog steeds wit.
Ja, dat is klimaat verandering….Bij john aan de noordpool is het +1 . Dat zegt hij toch .....
Middag John. Het is gedaan met het ‘mooie’ koude weer. Miezertje hier en nu vies koud.Middag Albert.
Ja zeker, wind, kou en vorst met gladheidheb ik nog wat gemis
Ik blijf garnalen ook erg leuk vinden. Zit net je album te lezen heb hier blijkbaar al die tijd overheen gelezenDat is een mooi legertje aan garnalen, vind het echt supergrappige beestjes om te zien
Hier heb ik de brak(water)bak maar eens voorzien van vers water en het hoornblad flink uitgedund. Tjonge wat groeit dat spul hard zeg, zelfs in brakwater nog. Ook nog drie pasgeboren gupjes uitgevangen en in mn garnalenbakje gedaan, ben benieuwd wat daar uitkomt😊.
DankjewelIk blijf garnalen ook erg leuk vinden. Zit net je album te lezen heb hier blijkbaar al die tijd overheen gelezen
Mooi dat je brakbak zo goed draait.
Dat is volgens mij met elk aquarium die langer dan 4 week staat Heb hier in de jaren van aquariumhouden ook regelmatig geroepen dat ik hem het raam uit ga gooien.Het gaat met ups en downs,
Dat houdt je bezig. Zou wel heel leuk zijn.Stiekem hoop ik dat ik die japonica's nog eens aan het kweken krijg, maar dat is iets voor in de toekomst
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.