Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou dat was een leuke eerste MotoGP race met Marquez als terechte winnaar.

Moge binnenkomers vanuit een zonnig Grunn.

hier even wat moed verzamelen om misschien nog wat onderhoud te doen in de Lido. Maar de energie is nog niet erg aanwezig momenteel.

Potjes moed heb ik hier nog nooit verkocht zien worden Albert ;))

Hier maar een 2e ronde koffie. Met een nonnevot erbij. Dat is dan ook tevens het enige hier in huis wat met carnaval te maken heeft.
Straks maar eens met de osmose aan de slag.

Begonnen met de stofzuiger door de kamer/keuken. Nu toch maar weer bijkomen van de inspanning. Laat de bak maar een paar dagen staan nog.

We hebben wel potjes geduld in de aanbieding . Promo zelf dit weekeend 1 kopen en tweede aan de prijs van 150 % .
Ik zou als ik jou was een mail naar Donald T sturen want die kan wel een potje geduld gebruiken :DD

Middag allemaal.

Je loopt een beetje voor John
Middag Dirk en ja je bent net weer terug maar dat is het huidige beleid uut Grunn hoor ;))
Maar ik geef je wel een paar weken om eraan te wennen Dirk:DD:DD

Btw, blijf je van avatar wisselen? :DD :DD :DD

Middag.

Osmose apparaat hangt aan de muur. Staat nu te spoelen.
Nu nog de leidingen afwerken.

Avond, ff de teletekstsupporter uit Grun feliciteren….😕

Welterusten.

Avond, ff de teletekstsupporter uit Grun feliciteren….😕

Welterusten.
Haha, ik heb even gekeken nav je opmerking en ja dat is niet best Albert om weer te verliezen tegen Go Ahead.

Maar ik krijg wel medelijden met de trainer van PSV want ja het zal niet lang duren voordat er koppen gaan rollen en vaak is de trainer de pineut ook al is dat niet terecht.

Zat jij weer met je vingers aan de knoppen…….
Ik heb nog steeds de hoop dat ik het kan leren maar ja dat was weer niet het geval. Daarbij houdt het Marcel ook een beetje van de straat op zn vrije zondag :DD

Avond Albert. Heb vanmiddag weer een armoedige en saaie pot vanuit Almere gezien. Nou ja deels want de meeste tijd had ik schaatsen op.
Nog 2 weekjes en dan staat het WK schaatsen weer op de kalender.

Heb dr gelukkig niks van gezien, heb gekeken of ik Stefan nog zag staan in Kuurne bij de finish vd koers…maar t ging zo rap.

Avond.

Vanavond weer boeren kijken…. 😉

Heb dr gelukkig niks van gezien, heb gekeken of ik Stefan nog zag staan in Kuurne bij de finish vd koers…maar t ging zo rap.
Ik dacht dat die mee zou doen :DD

Vrouw is opgenomen in het ziekenhuis dus was koers kijken via TV in ziekenhuis

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan