Potjes moed heb ik hier nog nooit verkocht zien worden Albert![]()
We hebben wel potjes geduld in de aanbieding . Promo zelf dit weekeend 1 kopen en tweede aan de prijs van 150 % .Potjes moed heb ik hier nog nooit verkocht zien worden Albert![]()
Ik zou als ik jou was een mail naar Donald T sturen want die kan wel een potje geduld gebruikenWe hebben wel potjes geduld in de aanbieding . Promo zelf dit weekeend 1 kopen en tweede aan de prijs van 150 % .
Je loopt een beetje voor JohnMiddag allemaal.
Middag Dirk en ja je bent net weer terug maar dat is het huidige beleid uut Grunn hoorJe loopt een beetje voor John
Btw, blijf je van avatar wisselen?![]()
![]()
![]()
Na 3x kost het 5 euro per nieuwe avatar en ik zal je mn bankrekening wel even doorgeven DirkDenk het wel
John (Dagobert) en zn geldmagazijn…..Na 3x kost het 5 euro per nieuwe avatar en ik zal je mn bankrekening wel even doorgeven Dirk![]()
KoopjeNa 3x kost het 5 euro per nieuwe avatar en ik zal je mn bankrekening wel even doorgeven Dirk![]()
Vriendenprijsje voor jou natuurlijkKoopje
Zie ik nou hier ook een nieuwe avatar? Misschien wordt mn weekend dan toch nog goedJohn (Dagobert) en zn geldmagazijn…..![]()
Ja, mooi he?Zie ik nou hier ook een nieuwe avatar? Misschien wordt mn weekend dan toch nog goed![]()
Ja dat is die zeker. Is dat nou een oude vos of een sluwe vos?Ja, mooi he?
Leuk je hier weer te zien Dirk. Nog steeds hetzelfde aquarium?Morge
Wel dezelfde hoed kan ik je zeggenMiddag.
Leuk je hier weer te zien Dirk. Nog steeds hetzelfde aquarium?
Haha, ik heb even gekeken nav je opmerking en ja dat is niet best Albert om weer te verliezen tegen Go Ahead.Avond, ff de teletekstsupporter uit Grun feliciteren….😕
Welterusten.
Avond allemaal en we zijn er weer na wat problemen. Er is een back up gebruikt dus een en ander is weg van vandaag.
https://aquaforum.nl/threads/nieuwe...eringen-enzovoort.167344/page-46#post-2545277
Ik heb nog steeds de hoop dat ik het kan leren maar ja dat was weer niet het geval. Daarbij houdt het Marcel ook een beetje van de straat op zn vrije zondagZat jij weer met je vingers aan de knoppen…….
Ik dacht dat die mee zou doenHeb dr gelukkig niks van gezien, heb gekeken of ik Stefan nog zag staan in Kuurne bij de finish vd koers…maar t ging zo rap.
Dat is minder mooi, sterkte en beterschap.Vrouw is opgenomen in het ziekenhuis dus was koers kijken via TV in ziekenhuis
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.