Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Er is vocht uit de hemel gekomen gezien de drie druppels op onze auto. Maar te weinig voor onze landerijen van 30 vierkanten meter. Geen slak te zien. En zo is er ook altijd iets om over te klagen. Maar jullie een fijne zondag toewensen moet mogelijk blijven. Een goede dag vandaag!

Eh ja, wat doe jij nog meer in de autowasstraat dan?
Ik doe er mn maandelijkse douchebeurt door er een euro in te gooien en dan kan ik mezelf met hoge druk afspuiten en dat is incl was dus daarna glim ik weer mooi.

Tja maar ondertussen nog geen antwoord van onze John :DD en juist naar dat antwoord ben ik razend benieuwd 🙂
Raar want ik had al gepost maar nog een keer. Ik maak maandelijks als het mn wasbeurtdag is ook gebruik van de wastraat en gooi dan een euro in de hogedrukreiniger en zet hem op het programma met wax en daarna ben ik weer fris en fruitig en ruik heerlijk :DD :DD

Raar want ik had al gepost maar nog een keer. Ik maak maandelijks als het mn wasbeurtdag is ook gebruik van de wastraat en gooi dan een euro in de hogedrukreiniger en zet hem op het programma met wax en daarna ben ik weer fris en fruitig en ruik heerlijk :DD :DD
Ik was vooral benieuwd naar onderstaande 🙂 maar ik ga ervan uit dat het antwoord niet zo voor de hand ligt :DD
en er is een gezegd die luidt: vrouw achter het stuur...........................................

Laatst bewerkt:
Iedereen slaap al zo te zien :DD :DD

Avond Albert. Nou over een half uur duik ik er ook in en lees dan morgen wel wat oranje heeft gedaan.

Goedemorgen allemaal.

Goedemorgen iedereen en een fijne dag toegewenst.

Wat een rust hier.

Avond.

morguh allemaal....politie in straat, ruiten ingegooid, never a dull moment hier....server en AF gelukkig lekker snel en al even online... 🙂

Moge allemaal.

morguh allemaal....politie in straat, ruiten ingegooid, never a dull moment hier....server en AF gelukkig lekker snel en al even online... 🙂
Ik zei nog een paar dagen geleden wie gaat er nou in dat gat wonen :DD :DD :pp

Goedemorgen allemaal, maak er weer wat moois van vandaag

Goedemorgen

Paar jaar terug zat ik op het marktplein in Amersfoort op de terras bij de ' Beren ' . Zie je ineens aan het water een tentenkamp staan . Dan weet je dat daar niet alleen beschavingen door elkaar lopen maar ook tijdslijnen .

Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan