Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen allen, een zonnige dag toegewenst.

Goedemiddag deze winderige woensdag. Vanmiddag op volle snelheid richting huis na de lange werkdag.

Goedemiddag allemaal.

Blijkt dat de informatie die @benvo steeds geeft over lichtkleur, lichtduur en lichtintensiteit ook prima toe te passen is bij orchideeën. Deze kennis deel ik dan ook in dat wereldje, waarvoor dank Ben.

Goedemiddag allemaal.

Blijkt dat de informatie die @benvo steeds geeft over lichtkleur, lichtduur en lichtintensiteit ook prima toe te passen is bij orchideeën. Deze kennis deel ik dan ook in dat wereldje, waarvoor dank Ben.
Dus jij hebt binnenkort een Orchidarium staan?

Nog even en je hebt een kwekerij :DD :DD
Al een flinke tijd niets meer bij gekocht. Ruimtegebrek... en ik zal me deze zomer echt in moeten houden. Want als een groot deel naar buiten gaat voel je binnen het ruimtegebrek niet meer en is aanschaffen verleidelijk. Alleen voor wat heel speciaals maak ik nog een uitzondering.

Avond, nog een werkdag van een paar uur morgen. Dan zit mn werkweek dr weer op.

Avond heren. Ik zit nu de hele dag dat debat te volgen en er is niks nieuws onder de zon en de moties van wantrouwen worden straks weggestemd en kenau Faber kan verder met haar achterlijke beleid.
Kortom er is weer een bak belastingcenten over de balk gegooid.

Avond heren. Ik zit nu de hele dag dat debat te volgen en er is niks nieuws onder de zon en de moties van wantrouwen worden straks weggestemd en kenau Faber kan verder met haar achterlijke beleid.
Kortom er is weer een bak belastingcenten over de balk gegooid.
Stel u voor in Belgie duurt zoiets tweemaal zo lang want ze moeten het voeren in het nederlands en daarna in het frans . Gelukkig doen die duitse belgen alsof ze het verstaan anders moest het nog eens in het duits ook . Zit je daar dan drie dagen debat te volgen .

Stel u voor in Belgie duurt zoiets tweemaal zo lang want ze moeten het voeren in het nederlands en daarna in het frans . Gelukkig doen die duitse belgen alsof ze het verstaan anders moest het nog eens in het duits ook . Zit je daar dan drie dagen debat te volgen .
Dat zal hier niet gebeuren want ik denk dat Mevr Faber geen andere taal spreekt :DD :DD ;))

Slaap lekker allemaal.

Altijd leuk, zag in de boekenkast nog een mooi boek over het houden van aquaria. Van voor de internettijd.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan