Dus jij hebt binnenkort een Orchidarium staan?Goedemiddag allemaal.
Blijkt dat de informatie die @benvo steeds geeft over lichtkleur, lichtduur en lichtintensiteit ook prima toe te passen is bij orchideeën. Deze kennis deel ik dan ook in dat wereldje, waarvoor dank Ben.
Nee maar dat staat wel op mijn wensenlijstje.Dus jij hebt binnenkort een Orchidarium staan?
Al een flinke tijd niets meer bij gekocht. Ruimtegebrek... en ik zal me deze zomer echt in moeten houden. Want als een groot deel naar buiten gaat voel je binnen het ruimtegebrek niet meer en is aanschaffen verleidelijk. Alleen voor wat heel speciaals maak ik nog een uitzondering.Nog even en je hebt een kwekerij![]()
![]()
Stel u voor in Belgie duurt zoiets tweemaal zo lang want ze moeten het voeren in het nederlands en daarna in het frans . Gelukkig doen die duitse belgen alsof ze het verstaan anders moest het nog eens in het duits ook . Zit je daar dan drie dagen debat te volgen .Avond heren. Ik zit nu de hele dag dat debat te volgen en er is niks nieuws onder de zon en de moties van wantrouwen worden straks weggestemd en kenau Faber kan verder met haar achterlijke beleid.
Kortom er is weer een bak belastingcenten over de balk gegooid.
Dat zal hier niet gebeuren want ik denk dat Mevr Faber geen andere taal spreektStel u voor in Belgie duurt zoiets tweemaal zo lang want ze moeten het voeren in het nederlands en daarna in het frans . Gelukkig doen die duitse belgen alsof ze het verstaan anders moest het nog eens in het duits ook . Zit je daar dan drie dagen debat te volgen .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.