Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ja ik moet ook nog in de tuin bezig maar ben erg goed in uitstellen heb ik gemerkt :DD

Tja met Trump over de vloer snap ik het besluit wel:

Bijlagen

• Trump.jpg
    Trump.jpg
    330.7 KB · Weergaven: 17
Ik snap dat niet lopen toch in Nederland ook zulke types rond ?

Middag, de avondmaaltijd staat in de oven, dus even een half uurtje de tijd.

Ik maak straks paella .
als ik begin is het ongeveer 2 uur werk , je kan er bijna de klok op gelijkzetten

Ik maak straks paella .
als ik begin is het ongeveer 2 uur werk , je kan er bijna de klok op gelijkzetten
Wij zijn niet zo van zeevruchten of vis, stukje Zalm of Witvis gaat er nog in maar daarna houdt het wel op.

Wij zijn niet zo van zeevruchten of vis, stukje Zalm of Witvis gaat er nog in maar daarna houdt het wel op.
Je kan dit maken met zeevruchten/vis maar ook met vlees kip/...

Avond allemaal en ik zal zo wat eieren gaan verstoppen voor de liefhebbers tussen het hop van de buurman.

Hopla, Max weer fenomenaal in de Qualificatie.

Ach het scheelde maar 1/100 als ik het goed heb dus dat is niet zo bar veel.

Ach het scheelde maar 1/100 als ik het goed heb dus dat is niet zo bar veel.
Nee. En als je de bocht mist, lig je in de muur… Norris. Max doet het gewoon toch ff als t moet. Dus de rijder maakt dan het verschil wel.

O ja, geen Max fans hier bijna…. Hij is gewoon een GOAT.

Dit is het verschil tussen Pole of 2 of 3.
IMG_3171.jpeg

O ja, geen Max fans hier bijna…. Hij is gewoon een GOAT.
Wel een boel F1 kenners :DD ;))
Ach hij mag ook wel wat laten zien want tot nu toe is het erg pover en is de overmacht die hij ooit had ver te zoeken.

Maar ja, morgen worden de punten verdeeld. We gaan het zien hoe t afloopt, maar de eerste klap is n daalder waard luidt het spreekwoord. En Norris heeft een taaie aan Piastri. Dat had hij volgens mij niet verwacht.

Zijn toppers in hun vak respect ervoor

Ach ja ik lig er geen seconde wakker van verder hoor. Ik mis de echte spanning van bv 10 jr terug en dat is jammer maar goed misschien kan Mc Laren daar nu verandering is brengen.

Ik dacht dat je ging stoppen met alles dubbel te zeggen ?

Goedemorgen deze Paaszondag.

Ik dacht dat je ging stoppen met alles dubbel te zeggen ?
Tja in de chat zei ik heren en ja daar was jij toevallig ook bij. Maar ja als ik je vergeet is het ook niet goed he :DD ;))

Moge Albert.

is tegenwoordig heel moeilijk om goed te doen . Het zal wel aan de maatschappij liggen die toch zeer snel veranderd

Goedemorgen.

Gisteren weer eens een lekkere wandeling gemaakt. Was heerlijk weer.
In de middag het gras geverticuteerd. Had er gelukkig al onkruid verdelger op gedaan paar weken terug.
Maar op sommige plekken toch flink kaal.
Snel nog naar de bouwmarkt voor graszaad en brekerzand. Vandaag alles dicht hierzo.
Dus gazon weer doorgezaaid en gezand.

Gisteren ook een nieuwe karcher besteld. Die ik heb is 20 jaar oud en is een instapmodel.
Nu een K7 gekocht. Bij de Hornbach hadden ze alleen de smart versies met blauwtand verbinding.
Wat een onzin. Dus online bij Karcher maar de zonder smart besteld. Had nog flinke korting ook.

Dus binnenkort de oprit en terras weer schoonmaken.

Moge Marcel en hier is het maar een grijze dag.

Ik ga maar eens een wandeling maken. Erg zonnig hier, met 19 graden.

Middag allemaal en hier grijs en fris.

middag, lekker zonnig maar frisjes hierzo.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan