Ja ik moet ook nog in de tuin bezig maar ben erg goed in uitstellen heb ik gemerkt 

Niks veranderd dusJa ik moet ook nog in de tuin bezig maar ben erg goed in uitstellen heb ik gemerkt![]()
Wij zijn niet zo van zeevruchten of vis, stukje Zalm of Witvis gaat er nog in maar daarna houdt het wel op.Ik maak straks paella .
als ik begin is het ongeveer 2 uur werk , je kan er bijna de klok op gelijkzetten
Je kan dit maken met zeevruchten/vis maar ook met vlees kip/...Wij zijn niet zo van zeevruchten of vis, stukje Zalm of Witvis gaat er nog in maar daarna houdt het wel op.
Ja bijna is bij jouw een erg ruim begrip heIk maak straks paella .
als ik begin is het ongeveer 2 uur werk , je kan er bijna de klok op gelijkzetten
Nee. En als je de bocht mist, lig je in de muur… Norris. Max doet het gewoon toch ff als t moet. Dus de rijder maakt dan het verschil wel.Ach het scheelde maar 1/100 als ik het goed heb dus dat is niet zo bar veel.
Dat is 5 cm verschil en jij zegt dat het spannend is in F1Hopla, Max weer fenomenaal in de Qualificatie.
Ik denk nog minder dus dat was nipt kun je beter zeggen.Dat is 5 cm verschil en jij zegt dat het spannend is in F1
Wel een boel F1 kennersO ja, geen Max fans hier bijna…. Hij is gewoon een GOAT.
Tja in de chat zei ik heren en ja daar was jij toevallig ook bij. Maar ja als ik je vergeet is het ook niet goed heIk dacht dat je ging stoppen met alles dubbel te zeggen ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.