Ik heb mn roze zwemslip al uit de mottenballen gehaald, dus dat komt wel goedMoge JW. Maak je op voor 2 warme dagen maar ja daarna wordt het weer veel koeler gelukkig.
Ik ben niet gek, ik fiets tussen de zonnestralen door hoorIk heb mn roze zwemslip al uit de mottenballen gehaald, dus dat komt wel goedPas maar op dat je geen zonnesteek oploopt op je fietsje😳
Om precies te zijn ongeveer een half jaarwant het jaar is al bijna half om en erg snel gegaan.
Ja daarom zei ik ook bijnaOm precies te zijn ongeveer een half jaar
En een goedemiddag!
Hou op zeg, ik heb net de dakgoot ff afgekit op de verbindingsstukken. Het is nu wel ff genoeg. Morgen ook nog wat te doen hebben.Middag Albert en als je handig bent dan zet je de kerstboom alvast op![]()
Nou morgen is vroeg genoeg hoor voor de KerstboomMorgen ook nog wat te doen hebben.
Ik neem ook buitenhuis de beslissingen vaak want ja thuis doet een ander dat net als bij jouIk heb gisteren beslist om naar de vestiging te gaan waar ze de beste airco hebben
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.