Moge Nicole en Corne.
Bij mij achter 24.2, volgens Weerplaza 22.Hier 20 graden ongeveer volgens weerplaza momenteel.
Hahaha, ja. Ik stel voor dat ik dan meteen verhuis èn een urgentieverklaring hiervoor ga krijgen bij de verhuurder.Avond Nicole en dat los je op door dan een ander raam te nemen![]()
John komt dat wel monteren bij jou geen probleem zo gefixt .Hahaha, ja. Ik stel voor dat ik dan meteen verhuis èn een urgentieverklaring hiervoor ga krijgen bij de verhuurder.
Morgen dus met "meters" Duct Tape aan de gang. Dat is tenminste weer los te krijgen zonder enorme vervelende lijmresten achter te laten. Maar het nadeel is dat de lijm zacht wordt door de warmte. Zo'n afvoerslang en de uitmonding worden echt flink warm. Zeg maar gerust heet. Vandaar dat die afvoerslangen ook zo kort mogelijk moeten zijn.
Bevestigen is nog het probleem niet zo, maar het afdichten wel. Zal wel weer de Crea Bea uit moeten hangen.
Ja hoor dat doe ik met alle plezier maar dan moet ze me wel even ophalen en weer thuisbrengenJohn komt dat wel monteren bij jou geen probleem zo gefixt .
Dat zal niet gaan want hij is druk bezig te voorkomen dat zijn iglo niet smelt. En met kokosnoten kappen, want er zal er maar 1 op de iglo vallen (of op John).John komt dat wel monteren bij jou geen probleem zo gefixt .
John, jouw fiets heeft een upgrade gehad maar ik rijd nog steeds op houten wielen rond en ik weet zeker dat zo'n lang stuk achterop jou een blauwe kont oplevert. Of jij moet mij naar mijn huis trappen. Ik neem voor mezelf dan wel een kussentje mee.Ja hoor dat doe ik met alle plezier maar dan moet ze me wel even ophalen en weer thuisbrengen![]()
Pasop een weetje . Er sterven jaarlijks meer mensen door kokosnoten dan door haaienaanvallen .Dat zal niet gaan want hij is druk bezig te voorkomen dat zijn iglo niet smelt. En met kokosnoten kappen, want er zal er maar 1 op de iglo vallen (of op John).
John, jouw fiets heeft een upgrade gehad maar ik rijd nog steeds op houten wielen rond en ik weet zeker dat zo'n lang stuk achterop jou een blauwe kont oplevert. Of jij moet mij naar mijn huis trappen. Ik neem voor mezelf dan wel een kussentje mee.
Waarom sla je mij nu over?Avond jong en lui.
Hoe wil je aangesproken worden? Godin? 🙂Waarom sla je mij nu over?![]()
Nou liever niet eigenlijk 🤭Hoe wil je aangesproken worden? Godin? 🙂
Hier dus ook de frequentie duidelijk toegenomen.Grrr spam telefoontjes laatste tijd.. 06nrs…computerstem: hallo ik wil met je praten over een baan…. Opzoutuh neppers
😆Vraag ik @NicoleE hoe ze aangesproken wil worden en doe haar een voorstel… volgens mij viel ze er van in katzwijm…![]()
![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.