Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Hier 20 graden ongeveer volgens weerplaza momenteel.
Bij mij achter 24.2, volgens Weerplaza 22.
Vies benauwd. En de stoep voor de deur is bloedheet, dus met de hondjes het gras op. Gelukkig daarvan meer dan genoeg rondom de plek waar ik woon.

Arme Peb deed een plas en ging op een lage distel zitten met haar dingetje 😉 Die was zo weer overeind.

Dadelijk toch nog de deur uit op de fiets, en hopelijk kan ik dan met het pakje wat ik ophaal ook fietsend terug naar huis. Een onderdeel wat het installeren van de slang van de mobiele airco makkelijker moet maken. Zonder meters Duct tape. Besloten die mobiele airco toch maar te gaan gebruiken. De zomer is net pas begonnen en nu al een lange hittegolf te verwachten in het zuiden. Te lang om niet te gaan koelen. Ik zet hem op de slaapkamer. Laat hem daar lekker de hele dag koelen en dan zet ik ws tijdens de nacht uit. In de hoop dat muren/meubels ook koel zijn en het daarom niet snel op warmt.

Middag, feestweek hier int dorp, vanavond zomeravondmarkt. En morgen de wereldberoemde, in de omgeving, Banthumloop.
Zaterdag een of andere dag met muziek en voertuigen etc. maar dan zijn we er niet vanwege een familiedag.

Goedenavond

Nou dat onderdeel wat het aansluiten van de afvoerslang op het raam zoveel makkelijker moest maken en wat op elk raam zou moeten passen, past niet op mijn raam.
Toch maar weer op de oude manier aan de gang, maar dat is iets voor morgen.

Morgen een tripje voor een retour naar C**lbl**.

Avond Nicole en dat los je op door dan een ander raam te nemen:juggle:
Hahaha, ja. Ik stel voor dat ik dan meteen verhuis èn een urgentieverklaring hiervoor ga krijgen bij de verhuurder.
Morgen dus met "meters" Duct Tape aan de gang. Dat is tenminste weer los te krijgen zonder enorme vervelende lijmresten achter te laten. Maar het nadeel is dat de lijm zacht wordt door de warmte. Zo'n afvoerslang en de uitmonding worden echt flink warm. Zeg maar gerust heet. Vandaar dat die afvoerslangen ook zo kort mogelijk moeten zijn.
Bevestigen is nog het probleem niet zo, maar het afdichten wel. Zal wel weer de Crea Bea uit moeten hangen.

Hahaha, ja. Ik stel voor dat ik dan meteen verhuis èn een urgentieverklaring hiervoor ga krijgen bij de verhuurder.
Morgen dus met "meters" Duct Tape aan de gang. Dat is tenminste weer los te krijgen zonder enorme vervelende lijmresten achter te laten. Maar het nadeel is dat de lijm zacht wordt door de warmte. Zo'n afvoerslang en de uitmonding worden echt flink warm. Zeg maar gerust heet. Vandaar dat die afvoerslangen ook zo kort mogelijk moeten zijn.
Bevestigen is nog het probleem niet zo, maar het afdichten wel. Zal wel weer de Crea Bea uit moeten hangen.
John komt dat wel monteren bij jou geen probleem zo gefixt .

John komt dat wel monteren bij jou geen probleem zo gefixt .
Dat zal niet gaan want hij is druk bezig te voorkomen dat zijn iglo niet smelt. En met kokosnoten kappen, want er zal er maar 1 op de iglo vallen (of op John).
Ja hoor dat doe ik met alle plezier maar dan moet ze me wel even ophalen en weer thuisbrengen :DD
John, jouw fiets heeft een upgrade gehad maar ik rijd nog steeds op houten wielen rond en ik weet zeker dat zo'n lang stuk achterop jou een blauwe kont oplevert. Of jij moet mij naar mijn huis trappen. Ik neem voor mezelf dan wel een kussentje mee.

Dat zal niet gaan want hij is druk bezig te voorkomen dat zijn iglo niet smelt. En met kokosnoten kappen, want er zal er maar 1 op de iglo vallen (of op John).

John, jouw fiets heeft een upgrade gehad maar ik rijd nog steeds op houten wielen rond en ik weet zeker dat zo'n lang stuk achterop jou een blauwe kont oplevert. Of jij moet mij naar mijn huis trappen. Ik neem voor mezelf dan wel een kussentje mee.
Pasop een weetje . Er sterven jaarlijks meer mensen door kokosnoten dan door haaienaanvallen .

Grrr spam telefoontjes laatste tijd.. 06nrs…computerstem: hallo ik wil met je praten over een baan…. Opzoutuh neppers

bij mij altijd dat er een betaling klaarstaat van mijn rekening als ik dat wil tegenhouden dan ....... ( dan druk ik op het rode telefoontje )

Hoe wil je aangesproken worden? Godin? 🙂
Nou liever niet eigenlijk 🤭
Grrr spam telefoontjes laatste tijd.. 06nrs…computerstem: hallo ik wil met je praten over een baan…. Opzoutuh neppers
Hier dus ook de frequentie duidelijk toegenomen.
Vraag ik @NicoleE hoe ze aangesproken wil worden en doe haar een voorstel… volgens mij viel ze er van in katzwijm… :sorry: :sorry:
😆

En dan ben je heel onschuldig de hond aan het uitlaten…

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan