Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

hier ligt momenteel een pak van bijna 20 cm. Morgen wordt het drama in de spits, zware sneeuwval en storm verwacht...

Moi, koffietijd. Nog steeds vorst hier. Maar mooi weer om zo een wandelingetje te maken.
IMG_0294.jpeg
IMG_0293.jpeg

Goedemiddag

Hier is het erg meegevallen met de sneeuw maar het is glad.
Ik ben erg benieuwd of wij morgen wel wat gaan meekrijgen van de sneeuw(storm).

Goeimiddag. Hier ligt niet veel sneeuw maar het is glad. Ik liep net even naar achteren in de tuin naar de kipjes en ging bijna onderuit. Gevalletje ontdooid en toen weer opgevroren.

hier ligt momenteel een pak van bijna 20 cm. Morgen wordt het drama in de spits, zware sneeuwval en storm verwacht...
Ik blijf weel in bed tot rond de middag :DD :DD

Maar goed ze waarschuwen wel om morgen goed op te letten en het liefst om thuis te werken. Ik ben dan wel weer blij dat ik altijd van Marcel vanuit huis mag werken;))

Morgen of later in de middag bij gebruik van de auto de sneeuw van het dak van de auto halen, wordt door de politie gezien als losse lading en kost 490 euro.

Morgen of later in de middag bij gebruik van de auto de sneeuw van het dak van de auto halen, wordt door de politie gezien als losse lading en kost 490 euro.
Dat is een flink prijskaartje! Maar ook heel nodig om die sneeuw van het dak te halen. Net als alle ruiten schoonmaken, ook de zijruiten.

Je kan het in de kofferbak doen en bij thuiskomst weer terugdoen natuurlijk:!

Avond allemaal.

Goedemorgen, nog geen sneeuw hier. Dus zonder gedoe naar t werk zo meteen, zak vanmiddag om half 5 wel anders zijn vrees ik.

Moge allemaal en hier is ongeveer 1 cm gevallen en er wordt 8cm verwacht. Kids hoeven al niet naar school toe,

Goedemorgen allemaal,
Hier ligt al een dik pak sneeuw en als op de radar kijk kan ik de sneeuwschep weer klaarzetten vanaf 9u gaat het heel lang sneeuwen.
De kinderen gaan hier gewoon naar school.

Moge Michael. Ja Gwen moet een dik half uur op de fiets dus als het niet hoeft blijft ze maar lekker ff thuis. School had al gemaild dat het aan de leeerling is om wel of niet te komen dus die school blijft vast flink leeg.

Mogguh. Hier in Zuid Limburg is niets meer gevallen. Dat is wel eens anders.

Sissy’s tegenwoordig. Toen wij tieners of pubers waren gingen we gewoon door sneeuwduinen op pad al dan niet lopend. En nee de school was niet in de buurt van onze huizen op het platteland.

Als er nu 1 vlokje valt ligt alles plat.

Ja dat waren andere tijden maar ja als Gwen moet lopen is ze 1,5 uur onderweg want de school zit op een kilometer of 6 hier vandaan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan