Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag Michael en rond 6 uur zien we graag je sneeuwpop :DD
Volgens mij kunnen we weer een foto posten.

Bijlagen

• IMG_20260104_102257.jpg
    IMG_20260104_102257.jpg
    2.9 MB · Weergaven: 8
Al een poosje thuis, de weg is een mooie smeerboel, de sneeuwschuivers kunnen het niet aan denk ik. Even een tegenvallertje hier. Had dubbele kranen besteld van Oase icm slangen 12/16mm, maar de moeren om de slang te klemmen draai je gewoon dol, en nee dat heeft niet met mijn spierkracht te doen. De schroefdraad is gewoon erg grof, volgens mij te grof. Dat is echt geen Eheim kwaliteit.
IMG_0292.jpeg

Dat is balen Albert maar goed de Eheim werken ook natuurlijk maar ja die heb je niet liggen neem ik aan.

Nee, nou ja, heb al een mailtje gedaan aan de webwinkel.. k wil ze retour sturen. En bestel dan wel Chihiros of Eheim.
Ja als ze niet goed werken dan heb je er niks aan lijkt me dus die zul je wel mogen ruilen. Ik neem aan dat het doordraaien ook gebeurt met de slang erop.

Ook weer thuis gekomen, op en neer naar het werk geweest met de fiets.....vanmorgen viel het wel mee maar net was het spannend .
Op het werk vaak bijna vast gestaan met een heftruck was glibberen en glijden....

Goedemiddag

Te voet van de ene kant van het centrum naar de andere kant. Bleek er bij de winkelstraten dit jaar niet gestrooid. Dat maakte de klinkers toch wel erg glad. Ik moest er vandaag of morgen, en woensdag, uit en erop gegokt dat vandaag de minst gladde dag was.

Hier gelukkig weinig sneeuw maar wel de troep en gladheid ervan.

@Henny hoe gaat het met jullie?

Flink pak Albert en dat krijg ik amper bijelkaar als ik alles van de tuin bijelkaar veeg. Vandaag geen vlok gezien.

Goedemiddag

Te voet van de ene kant van het centrum naar de andere kant. Bleek er bij de winkelstraten dit jaar niet gestrooid. Dat maakte de klinkers toch wel erg glad. Ik moest er vandaag of morgen, en woensdag, uit en erop gegokt dat vandaag de minst gladde dag was.

Hier gelukkig weinig sneeuw maar wel de troep en gladheid ervan.

@Henny hoe gaat het met jullie?
Nog flink ziek helaas, het komt los, er loopt overal water uit! Dan gaat het over toch? Komt goed.

Laatst bewerkt:
Mogge, even 2 auto’s sneeuw- en ijsvrij gemaakt om zo naar t werk te gaan. Vannacht niet veel bijgekomen. Even een rustdag in de aanvoer.

Moge binnenkomers en vanaf vrijdag 2 graden en hier met 15mm neerslag dus dat zal regen zijn en dat is de prut snel weg.

Goedemorgen allemaal,
Gelukkig heeft het weer wat gesneeuwd vanacht dat is goed voor mij tijdsbesteding 😅
De boodschappen zijn ook al weer binnen kind naar school gebracht en het vrouwtje op het werk afgezet want die laten we natuurlijk niet fietsen over de ijsbaan.

Moge Michael en veel plezier met sneeuwschuiven. Hier is gelukkig niks gevallen en zijn de wegen in de buurt mooi schoon.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan