De foto's doen het inderdaad weer. Je bak staat er mooi bij😍Middag Michael en rond 6 uur zien we graag je sneeuwpop
Volgens mij kunnen we weer een foto posten.
Haha, ja was een test en wilde geen selfie postenDe foto's doen het inderdaad weer. Je bak staat er mooi bij😍

😅Haha, ja was een test en wilde geen selfie posten![]()
Nee, nou ja, heb al een mailtje gedaan aan de webwinkel.. k wil ze retour sturen. En bestel dan wel Chihiros of Eheim.Dat is balen Albert maar goed de Eheim werken ook natuurlijk maar ja die heb je niet liggen neem ik aan.
Ja als ze niet goed werken dan heb je er niks aan lijkt me dus die zul je wel mogen ruilen. Ik neem aan dat het doordraaien ook gebeurt met de slang erop.Nee, nou ja, heb al een mailtje gedaan aan de webwinkel.. k wil ze retour sturen. En bestel dan wel Chihiros of Eheim.
Uiteraard…Ja als ze niet goed werken dan heb je er niks aan lijkt me dus die zul je wel mogen ruilen. Ik neem aan dat het doordraaien ook gebeurt met de slang erop.
Nog flink ziek helaas, het komt los, er loopt overal water uit! Dan gaat het over toch? Komt goed.Goedemiddag
Te voet van de ene kant van het centrum naar de andere kant. Bleek er bij de winkelstraten dit jaar niet gestrooid. Dat maakte de klinkers toch wel erg glad. Ik moest er vandaag of morgen, en woensdag, uit en erop gegokt dat vandaag de minst gladde dag was.
Hier gelukkig weinig sneeuw maar wel de troep en gladheid ervan.
@Henny hoe gaat het met jullie?
Je hebt het maar flink te pakken, jullie zijn al een flink tijd ziek.Nog flink ziek helaas, het komt los, er loopt overal water uit! Dan gaat het over toch? Komt goed.
Bas vanaf de 29e en ik van de 31e, dus valt wel mee. Het lijkt langerJe hebt het maar flink te pakken, jullie zijn al een flink tijd ziek.
Toch al sinds vorig jaar! 😉 Maar zonder grapjes, niet leuk.. Hopelijk gaat het nu dan eindelijk de goede kant op!Bas vanaf de 29e en ik van de 31e, dus valt wel mee. Het lijkt langer
Hier gaat het zometeen weer sneeuwen 😅Moge Michael en veel plezier met sneeuwschuiven. Hier is gelukkig niks gevallen en zijn de wegen in de buurt mooi schoon.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.