Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Hier sneeuwd het nog hard door er ligt zon 15cm net klaar met opruimen maar zoals het er nu uitziet wordt dat een dagbesteding :stom:
Als je niet hoeft te werken heb je de tijd er wel voor :DD :DD
Gelukkig zijn de stoepen hier deels nog schoon en waar wat ligt schat ik max 2-3cm. Maar ja over een paar dagen is de vorst weg gelukkig.

Goedemorgen, hier op de Utrechtse Heuvelrug is het nog steeds wit en er valt zo nu en dan nog wat sneeuw. Het geeft mooie plaatjes, maar ook een hoop troep op de weg. Doe mij maar het voorjaar en zomer.

Bijlagen

• IMG_3723.jpeg
    IMG_3723.jpeg
    2.1 MB · Weergaven: 9
  • IMG_3726.mov
    32.2 MB
  • IMG_3725.jpeg
    IMG_3725.jpeg
    2.8 MB · Weergaven: 9
  • IMG_3722.jpeg
    IMG_3722.jpeg
    2.5 MB · Weergaven: 9
Hier ligt best een flinke laag. Net al een tijd met de hond in het bos gewandeld en straks nog met de slee eropuit. Dan heb ik het wel weer gehad met de kou 😅

Middag, de sneeuw valt hier nog mee............ net aan 1a2 cm meer niet, zal morgen wel een chaos worden als t hetzelfde weer is.
Gelukkig kan ik op de fiets naar het werk, de auto's laat ik staan deze dagen hoeven ze ook geen pekel en zout te zien is troep voor je auto.

Goedemiddag, 2e wandeling gedaan. Lekker even koude wangen kweken. Heerlijk weertje. Helaas wel dooi nu voor een paar uur.

Goedemiddag, 2e wandeling gedaan. Lekker even koude wangen kweken. Heerlijk weertje. Helaas wel dooi nu voor een paar uur.
Middag Albert en over 5 dagen is het elke dag dooi. Maar goed ik las dat er plaatselijk 20-30 cm ligt dus dan komen wij goed weg met 2-3 cm.

Goede middag allen.

Hier in Zwijndrecht is er behoorlijk wat sneeuw gevallen, net even naar de Supermarkt en vooraf de ramen van de auto schoongemaakt.Niet het dak.
Terug rijdend moest ik remmen, geen noodstop maar de sneeuw op het dak schoof naar de voorruit, die hoeveelheid sneeuw kon niet door de ruitenwissers worden verwijderd die stopte na 2x en stonden scheef met een lading sneeuw eronder en stopten ermee.
Kon na 100 meter met slecht zicht stoppen en de sneeuw van de voorruit verwijderen.
Na de sneeuw onder de ruitenwissers te hebben verwijderd werken ze gelukkig nog.

Goede middag allen.

Hier in Zwijndrecht is er behoorlijk wat sneeuw gevallen, net even naar de Supermarkt en vooraf de ramen van de auto schoongemaakt.Niet het dak.
Terug rijdend moest ik remmen, geen noodstop maar de sneeuw op het dak schoof naar de voorruit, die hoeveelheid sneeuw kon niet door de ruitenwissers worden verwijderd die stopte na 2x en stonden scheef met een lading sneeuw eronder en stopten ermee.
Kon na 100 meter met slecht zicht stoppen en de sneeuw van de voorruit verwijderen.
Na de sneeuw onder de ruitenwissers te hebben verwijderd werken ze gelukkig nog.
Al met al een hoop ellende dus weg met die sneeuw.

Middag Bert en Thea.

Avond. Na anderhalve week de broodtrommel weer gevuld. Morgen is t weer gedaan met de vrije dagen, half 8 weer aantreden.

Mogge, vannacht een paar cm sneeuw bij gevallen. Best koud nu, dus zal niet zomaar weg zijn.
Zo de auto eens sneeuwvrij maken en naar mn werk gaan.

Hier ook geen foto’s kunnen plaatsen nu @aquatlantis splendid 100
Dan weet ik in iedergeval dat het probleem niet bij mij zit. Het lukt vanaf gisteren al niet meer.
Suc6 op je werk.

Goedemorgen allemaal! Het gewone leven gaat weer beginnen. Best jammer van de vakantie, maar stiekem ook wel lekker, weer een beetje ritme 😊 Succes vandaan allemaal!

Goedemorgen allemaal, werkse voor de arbeiders. En pas goed op met de gladheid!

Nou we komen hier goed weg want in sneek is een flink pak sneeuw gevallen maar hier amper iets en tot vanavond zo n 4 mm maar rond de middag 1 graad met wat zon dus dat scheelt.

Moi. De eerste 2,5 uur van 2026 zitten dr alweer op. Hoog tijd om ff 20 minuten niks te doen bij een bakkie.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan