Cornelius
Well-known member
moghu
Eigen baas dus alles komt uit de eigen zak helaasMoge Michael en dan ben je vast niet rouwig om die sneeuw.

Als je niet hoeft te werken heb je de tijd er wel voorHier sneeuwd het nog hard door er ligt zon 15cm net klaar met opruimen maar zoals het er nu uitziet wordt dat een dagbesteding![]()
Middag Albert en over 5 dagen is het elke dag dooi. Maar goed ik las dat er plaatselijk 20-30 cm ligt dus dan komen wij goed weg met 2-3 cm.Goedemiddag, 2e wandeling gedaan. Lekker even koude wangen kweken. Heerlijk weertje. Helaas wel dooi nu voor een paar uur.
Al met al een hoop ellende dus weg met die sneeuw.Goede middag allen.
Hier in Zwijndrecht is er behoorlijk wat sneeuw gevallen, net even naar de Supermarkt en vooraf de ramen van de auto schoongemaakt.Niet het dak.
Terug rijdend moest ik remmen, geen noodstop maar de sneeuw op het dak schoof naar de voorruit, die hoeveelheid sneeuw kon niet door de ruitenwissers worden verwijderd die stopte na 2x en stonden scheef met een lading sneeuw eronder en stopten ermee.
Kon na 100 meter met slecht zicht stoppen en de sneeuw van de voorruit verwijderen.
Na de sneeuw onder de ruitenwissers te hebben verwijderd werken ze gelukkig nog.
Dan weet ik in iedergeval dat het probleem niet bij mij zit. Het lukt vanaf gisteren al niet meer.Mogge, vannacht een paar cm sneeuw bij gevallen. Best koud nu, dus zal niet zomaar weg zijn.
Zo de auto eens sneeuwvrij maken en naar mn werk gaan.
Hier ook geen foto’s kunnen plaatsen nu @aquatlantis splendid 100
Voor mij wel. Normaal ga ik vaak langs t kanaal maar vanmorgen stukje omgereden over een provinciale weg die meest eerder gestrooid is.Moge Albert. Beetje te doen om op het werk te komen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.