- Lid geworden
- 28 september 2016
Geen plantjes zeker?nog wel ff pakketje halen
Geen plantjes zeker?nog wel ff pakketje halen
Ga niet schuiven of vegen. Zeker niet nu het lekker sneeuwt, heeft geen nut want dan blijf je bezig.Hier heeft vriend al sneeuw lopen schuiven en boodschappen gedaan.
Je kan er ook een sneeuwpop van maken nu het nog kanGa niet schuiven of vegen. Zeker niet nu het lekker sneeuwt, heeft geen nut want dan blijf je bezig.
Maar dat vertel ik m'n vriend nietheeft geen nut want dan blijf je bezig

Blijft het daar dan goed liggen want de stoep en de straat zijn zo goed als schoon hier en het water druipt uit de boom. Alleen wat op het gras ligt dat blijft nog liggen maar straks met 3 graden zal dat wel snel ook gedaan zijn.Maar dat vertel ik m'n vriend niet![]()
![]()

Kom jij hier sneeuwschuiven en een sneeuwpop maken?☃️als dat niet komt dan..................................
Denk dat elke aanwezige hier op die vraag het antwoord wel weet.Kom jij hier sneeuwschuiven en een sneeuwpop maken?☃️
Kom jij hier sneeuwschuiven en een sneeuwpop maken?☃️
Ik had het graag gedaan maar ben geen 18 maar moet oppassen om niks te breken en om niet moe te wordenDenk dat elke aanwezige hier op die vraag het antwoord wel weet.

Gevaarlijk mannetje!Mogge,Oom Donald T is ook weer bezig met zn agressie. Nu Venezuela aan de beurt. Volgens mij wil hij de wereld helemaal in zn macht.
Ja moet je hem maar optijd water geven heHier even langs de stort gereden. Mijn mini kerstboom weggebracht na meer dan 30 jaar trouwe dienst![]()

Ja het houdt een keer op. Hier gaat hij ook al 28 jaar mee.Hier even langs de stort gereden. Mijn mini kerstboom weggebracht na meer dan 30 jaar trouwe dienst![]()
Das ook al een mooie leeftijd.Ja het houdt een keer op. Hier gaat hij ook al 28 jaar mee.
Plant je die dan in de tuin na de kerst?Ik ben niet zo van kunst en koop elk jaar bij AH een kleine boom in pot met kluit. Maar ja gelet op de aanwezigheid van een dolle kitten stond deze dit jaar op de kast.
Ja als die niet al dood is wel maar de keren dat ik dat heb gedaan gingen ze ook dood. Denk dat het dan te koud is en ze dat niet gewend zijn.Plant je die dan in de tuin na de kerst?

Vreselijke man!Nou, nou, nou ik zit nu al 20 min naar ene Trump te luisteren maar die steekt zichzelf ik weet niet hoeveel veren in de kont.
Die man is als je het allemaal geloofd een genie en uitzonderlijk en zoiets missen we toch hier want Schoof kan daar net niet aan tippen![]()
![]()
![]()
![]()
Avond Henny. Ja dat soort tv kun je net zo goed overslaan.Vreselijke man!
Moge allemaal. Tis weer veel te vroeg.
Mooie overwinning van Littler met 7-1. Hij was weer erg goed vandaag en van Veen was kansloos.
Nee echt een zondag maar ik ben meestal rond 5 uur al op.Oef, dat is wel heel vroeg ja! Hopelijk heb je geen hele drukke dag voor de boeg.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.