Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nieuwjaar, de kerstboom en andere kerstdecoraties maar naar de zolder verhuist. Kale hoek in de kamer nu. En dus op zoek naar een grote kamerplant/boom met een omtrek van een meter. 🙂
Benieuwd waar je mee komt. Want bedoel je omtrek of doorsnede?

Ik ben nog steeds blij met mijn grote Dracaena. De grote Areca staat op hydrocultuur. Eigenlijk wil ik niks anders meer. Wat is dat makkelijk! Zeker iets om eens naar te kijken.

Benieuwd waar je mee komt. Want bedoel je omtrek of doorsnede?

Ik ben nog steeds blij met mijn grote Dracaena. De grote Areca staat op hydrocultuur. Eigenlijk wil ik niks anders meer. Wat is dat makkelijk! Zeker iets om eens naar te kijken.
Kijk…dat doet 5u slaap met mn hersens… doorsnee dus. 🙂

Das idd beetje ver om even langs te gaan.
Psies, we gaan over een paar weken wel langs. Hebben met zn allen een schema zodat hij elk weekend een bezoekje krijgt vd kinderen. Eens in de 5 weken zijn we aan de beurt. En natuurlijk gaan we ook wel eens spontaan ff langs.

Mogge, denk je nou echt dat dat helpt? Beetje naïef hoor zolang je alles gewoon uit Belgie of Duitsland/Polen nog kunt kopen of laten brengen, met PostNL of andere pakketdienst gaat dit echt niet werken. Meeste vuurwerk komt uit buitenland binnen, dus eind van t jaar knalt het nog steeds ook op plekken waar een verbod is. Kon je wel weer lezen, in Rotterdam een verbod, en daar knallen ze net so hard door.

Zo langzamerhand wordt de Nederlander wel erg betuttelend met regeltjes enzo. En maar belasting betalen overal voor.

https://www.hartvannederland.nl/ent...l-vuurwerk-afgestoken-in-gemeenten-met-verbod
Tja vuurwerk verbod is nog lang niet zeker ze kunnen wel meer willen daar in den Haag maar een regel op leggen en dan de uitvoering over laten dat gaat niet werken handhaving is nu al een probleem
Hier in de wijk was het zeer onrustig geen boa of Agent gezien.
Kortom zoveelste wase neus

De Winter is onderweg.
IMG_8893.jpeg

mogge John. Ja, voordeel als je hem nu weer neer gaat zetten is dat je nu nog weet waar alle spullen liggen die er in moeten hangen.
En over een 350 dagen weet je dat misschien niet meer.

Moge Henny en hier wat lichte sneeuw maar ja dat is nu al een vieze drapbende want het wordt nog 5 graden.

:koffie: Nu. Buitenverlichting ook weer in de tas. Zo naar tuincentrum samen voor een binnenboom. 😎 Geen kerstboom!

Mogge, de Lido voorzien van fris water en wat poetswerk op de ramen. Zo naar de Visboer voor wat kibbelingen. En vanmiddag de andere bak maar doen als ik zin heb.

Middag allemaal en hier heb ik de klusjes klaar net als het onderhoud en morgen om 7 uur nog snel wat verversen.

Middag, weertje zeg..........nu weer wit na een hagelbui, is zo wel weer weg maar de zomer mag wel weer komen. 😎

Middag Lex en er valt wat sneeuw en Nederland is in paniek en er worden gelijk vluchten geschrapt en treinen vallen uit straks. Ik heb de indruk dat de hele winter in Oostenrijk geen vliegtuig de lucht ingaat en de treinen de hele winter stilstaan :DD :DD

Middag Lex en er valt wat sneeuw en Nederland is in paniek en er worden gelijk vluchten geschrapt en treinen vallen uit straks. Ik heb de indruk dat de hele winter in Oostenrijk geen vliegtuig de lucht ingaat en de treinen de hele winter stilstaan :DD :DD
Maak je sneeuwscooter maar klaar…
IMG_0287.jpeg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan