Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Veel plezier Albert.
Helaas niet gewonnen….
IMG_8886.jpeg

Ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! We gaan vroeg naar bed. Bas is ziek en ik krijg ook al keelpijn. Jammer, maar we beginnen niet zo goed aan het nieuwe jaar.

Ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! We gaan vroeg naar bed. Bas is ziek en ik krijg ook al keelpijn. Jammer, maar we beginnen niet zo goed aan het nieuwe jaar.
Ach, beterschap voor jullie Henny!

Hier veel vuurwerk, achterburen zijn al een paar uur flink bezig geweest. Het is nu een half uurtje "rustig". Voor de rest zijn het de vast adressen waar in de aanloop naar de jaarwisseling het vuurwerk de lucht in gaat.

Zo, nu terug in bankhangmodus.

Moi, ik baal ook..
Knapt net de snaar van mn luchtgitaar bij de solo van Pink Floyd in Confortably Numb… 😎

Beterschap Henny.

Beterschap!

Moi, ik baal ook..
Knapt net de snaar van mn luchtgitaar bij de solo van Pink Floyd in Confortably Numb… 😎
Zul je net altijd zien ;)k

Beste wensen!
Het knalt hier nog maar stelt niet meer veel voor. Ondanks de verkoopcijfers viel het hier reuze mee.

Jullie ook een NL ALERT gehad? Over de drukte bij 112?

Beste wensen iedereen
Hier wordt het gelukkig wat rustiger
Nu maar hopen dat zo blijft

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan