Veel plezier Albert.
Ach, beterschap voor jullie Henny!Ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! We gaan vroeg naar bed. Bas is ziek en ik krijg ook al keelpijn. Jammer, maar we beginnen niet zo goed aan het nieuwe jaar.
Beterschap!Ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! We gaan vroeg naar bed. Bas is ziek en ik krijg ook al keelpijn. Jammer, maar we beginnen niet zo goed aan het nieuwe jaar.
Zul je net altijd zienMoi, ik baal ook..
Knapt net de snaar van mn luchtgitaar bij de solo van Pink Floyd in Confortably Numb… 😎

Mogge, denk je nou echt dat dat helpt? Beetje naïef hoor zolang je alles gewoon uit Belgie of Duitsland/Polen nog kunt kopen of laten brengen, met PostNL of andere pakketdienst gaat dit echt niet werken. Meeste vuurwerk komt uit buitenland binnen, dus eind van t jaar knalt het nog steeds ook op plekken waar een verbod is. Kon je wel weer lezen, in Rotterdam een verbod, en daar knallen ze net so hard door.Nou hier was het vrij rustig maar elders niet lees ik dus maar snel dat vuurwerk helemaal verbieden.

Het probleem ligt, volgens mij en misschien velen met me, in de thuissituatie/opvoeding tegenwoordig. De jeugd gaat de straat maar op want pa en moe hebben geen tijd. En dan komt rottigheid, toen wij pubers/tieners of oudere jongere waren haalden we ook wel dingen uit, maar geen vernielingen.Moge Albert en natuurlijk halen veel het elders maar lang niet iedereen en de meerderheid koopt het legaal hier in de winkel. Dus met een verbod zal het wel beter worden maar ja uitbannen is een utopie denk ik.
Een deel zal het aan zn laars lappen inderdaad maar ja niet iedereen is zo. Wij hadden voor Gwen ook vuurwerk maar ja met een verbod was dit de laatste keer en ik ga het niet illegaal kopen en dat werkt denk ik voor de meesten zo.
Maar ja regeltjes hebben we hier veel te veel en straks moeten we verplicht een gestreepte onderbroek dragen![]()
![]()
Kan geen oliebol meer zien🤢Ik zeg alvast middag allemaal en neem nog maar wat oliebollen.
Ik heb er nog niet zoveel op en heb nog 1,5 zak liggen.Kan geen oliebol meer zien🤢
Zal de verkeerspolitie even inlichtenMiddag, straks de A28 even onveilig maken richting het noorden.

Die hebben het druk dus ik zou spijkermatten neerleggenZal de verkeerspolitie even inlichten![]()

Geloof dat de plannen wijzigen… niet veel zin om ff heen en weer te rijden voor een koppie koffie en een oliebol.. 😎Zal de verkeerspolitie even inlichten![]()
Kom op die spijkermatten zie je wel liggen op afstand hoor en daar ga je makkelijk omheenGeloof dat de plannen wijzigen… niet veel zin om ff heen en weer te rijden voor een koppie koffie en een oliebol.. 😎

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.