Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Het is hier dit jaar tot nu toe rustiger qua vuurwerk.

Veel plezier Albert.
Helaas niet gewonnen….
IMG_8886.jpeg

Ik ken het spel niet Albert maar Gwen wel maar ja die loopt stage bij Intertoys.

Ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! We gaan vroeg naar bed. Bas is ziek en ik krijg ook al keelpijn. Jammer, maar we beginnen niet zo goed aan het nieuwe jaar.

Ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! We gaan vroeg naar bed. Bas is ziek en ik krijg ook al keelpijn. Jammer, maar we beginnen niet zo goed aan het nieuwe jaar.
Ach, beterschap voor jullie Henny!

Hier veel vuurwerk, achterburen zijn al een paar uur flink bezig geweest. Het is nu een half uurtje "rustig". Voor de rest zijn het de vast adressen waar in de aanloop naar de jaarwisseling het vuurwerk de lucht in gaat.

Zo, nu terug in bankhangmodus.

Moi, ik baal ook..
Knapt net de snaar van mn luchtgitaar bij de solo van Pink Floyd in Confortably Numb… 😎

Beterschap Henny.

Beterschap!

Moi, ik baal ook..
Knapt net de snaar van mn luchtgitaar bij de solo van Pink Floyd in Confortably Numb… 😎
Zul je net altijd zien ;)k

Ik zeg ook alvast de beste wensen allemaal voor 2026 en beterschap daar Henny.

Beste wensen allemaal, het knalt nog lekker hier.

Beste wensen!
Het knalt hier nog maar stelt niet meer veel voor. Ondanks de verkoopcijfers viel het hier reuze mee.

Jullie ook een NL ALERT gehad? Over de drukte bij 112?

Beste wensen iedereen
Hier wordt het gelukkig wat rustiger
Nu maar hopen dat zo blijft

Moge allemaal en de beste wensen.

Nou hier was het vrij rustig maar elders niet lees ik dus maar snel dat vuurwerk helemaal verbieden.

Nou hier was het vrij rustig maar elders niet lees ik dus maar snel dat vuurwerk helemaal verbieden.
Mogge, denk je nou echt dat dat helpt? Beetje naïef hoor zolang je alles gewoon uit Belgie of Duitsland/Polen nog kunt kopen of laten brengen, met PostNL of andere pakketdienst gaat dit echt niet werken. Meeste vuurwerk komt uit buitenland binnen, dus eind van t jaar knalt het nog steeds ook op plekken waar een verbod is. Kon je wel weer lezen, in Rotterdam een verbod, en daar knallen ze net so hard door.

Zo langzamerhand wordt de Nederlander wel erg betuttelend met regeltjes enzo. En maar belasting betalen overal voor.

https://www.hartvannederland.nl/ent...l-vuurwerk-afgestoken-in-gemeenten-met-verbod

Moge Albert en natuurlijk halen veel het elders maar lang niet iedereen en de meerderheid koopt het legaal hier in de winkel. Dus met een verbod zal het wel beter worden maar ja uitbannen is een utopie denk ik.
Een deel zal het aan zn laars lappen inderdaad maar ja niet iedereen is zo. Wij hadden voor Gwen ook vuurwerk maar ja met een verbod was dit de laatste keer en ik ga het niet illegaal kopen en dat werkt denk ik voor de meesten zo.
Maar ja regeltjes hebben we hier veel te veel en straks moeten we verplicht een gestreepte onderbroek dragen :DD :DD

Moge Albert en natuurlijk halen veel het elders maar lang niet iedereen en de meerderheid koopt het legaal hier in de winkel. Dus met een verbod zal het wel beter worden maar ja uitbannen is een utopie denk ik.
Een deel zal het aan zn laars lappen inderdaad maar ja niet iedereen is zo. Wij hadden voor Gwen ook vuurwerk maar ja met een verbod was dit de laatste keer en ik ga het niet illegaal kopen en dat werkt denk ik voor de meesten zo.
Maar ja regeltjes hebben we hier veel te veel en straks moeten we verplicht een gestreepte onderbroek dragen :DD :DD
Het probleem ligt, volgens mij en misschien velen met me, in de thuissituatie/opvoeding tegenwoordig. De jeugd gaat de straat maar op want pa en moe hebben geen tijd. En dan komt rottigheid, toen wij pubers/tieners of oudere jongere waren haalden we ook wel dingen uit, maar geen vernielingen.

Wij gingen de buurt door op het platteland en gingen ‘slepen’ met karren van boeren ofzo, en zetten die gewoon bij een andere boerderij neer. Leuke dingen doen, maar geen vernieling of brandstichten of politie en andere hulpverleners bedreigen.

Ja de tijden zijn veranderd Albert en dat kun je in het algemeen zeggen denk ik. Ook met het stappen op vrijdag is de sfeer anders dan in de jaren 70 en 80.

Moge Michael en jij ook de beste wensen.

Goedemorgen. De beste wensen voor iedereen vanuit de ziekenboeg hier.

De beste wensen Henny en beterschap daar.

Goedemorgen. De beste wensen allemaal!

Ik zeg alvast middag allemaal en neem nog maar wat oliebollen.

Goedemiddag en vooral de beste wensen.

Middag, straks de A28 even onveilig maken richting het noorden.

Geloof dat de plannen wijzigen… niet veel zin om ff heen en weer te rijden voor een koppie koffie en een oliebol.. 😎
Kom op die spijkermatten zie je wel liggen op afstand hoor en daar ga je makkelijk omheen :DD ;))

Maar ik kan het me voorstellen en mn vader komt ook niet dus we hebben het lekker rustig en dan bijkomen van een korte nacht.

Goede middag, ook uit bed gekropen.........was wat laat en met versnaperingen en gezelligheid.:Dk

Vuurwerk, ja dat is een hele discussie en iedereen heeft zijn mening erover.....
Ik vind dat het erbij hoort, maarrrr in voornamelijk in grote steden worden deze dagen aangegrepen om te gaan rellen met hetzelfde vuurwerk.
Een verbod helpt niet voor die gasten, die gaan volgend jaar gewoon door met rellen, en wie is de pineut..............degene die om 00:00 wat mooi siervuurwerk wil afsteken.

Nieuwjaar, de kerstboom en andere kerstdecoraties maar naar de zolder verhuist. Kale hoek in de kamer nu. En dus op zoek naar een grote kamerplant/boom met een omtrek van een meter. 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan