Middag Thea en nog een paar dagen volhouden.

Dat wordt 4 dekbedden overdoen en 2 paar wollen sokken aan.Slaap lekker allemaal en het wordt een koude nacht.
Goed dekbed en straalkacheltje naast me in bed. Zo koud heb ik t niet dan,Avond Albert, klaar voor een koud nachtje?
Dan moet het goed komen. Welterusten.Goed dekbed en straalkacheltje naast me in bed. Zo koud heb ik t niet dan,
Welterusten. De luikjes gaan hier ook dicht zo meteenDan moet het goed komen. Welterusten.

Weer beter?Mogguh!
Jij ook!Goede morgen, fijne zondag allemaal !
Geen paniek want morgen is het boven nul en deze week al rond de 7 graden.Mogge, lekker weertje met -3,5 nu. Geen wind dus het is best te doen buiten.
Bekijk bijlage 393960
Helaas wel ja. Vorstperiode is juist gezond voor de natuur en mensen. Beetje weerstand opbouwen.Geen paniek want morgen is het boven nul en deze week al rond de 7 graden.
Middag allemaal.
Ja die mensen die hun been of arm breken hebben gewoon pech moet je maar denken en degene die dagen het huis niet uit hebben gekund of gedurfd ookHelaas wel ja. Vorstperiode is juist gezond voor de natuur en mensen. Beetje weerstand opbouwen.
Wees nou voorzichtig met die AI, straks vervangt Marcel jou er nog voorDat weet zelfs AI te melden:

AI wil niet 24/7 online zijnWees nou voorzichtig met die AI, straks vervangt Marcel jou er nog voor![]()

Nou ik had het al eerder gelezen maar hier kun je lezen dat het flink drukker was op de SEH met breuken en dergelijke en dan nog maar niet gesproken over de mensen die met gladheid er niet uit kunnen of niet durven.Gelijk weer uitgaan van dat mensen vallen en alles breken is het uiterste wel weer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.