Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag. Prutje is het. Nou ja, de sneeuwschep nog maar niet te ver opbergen want eind vd maand komt er weer een aanval.
Ik geloof niet in kabouters en hier is het vaak al lastig voor ze om het weer van 2 dagen later goed te zien dus 2,5 week vooruitkijken dat kunnen ze beter niet doen.
Weeerplaza geeft voor over 14 dagen ook plus van 3-4 graden aan en in de nacht -1 dus dat is vrij normaal en ik zie niks van nieuwe sneeuw.

Buienradar zit over 2 weken 1 graad lager maar ook nog geen vorst of sneeuw dus het valt vast wel mee.

https://www.buienradar.nl/weer/groningen/nl/2755251/14daagse
Heb n betaalde app die is vaak aardig accuraat toch @NicoleE

IMG_8941.png

Ja al zou de betaalde app beter zijn dan zie ik weinig verschil met mijn gratis info want ik zie geen vorst overdag bij jullie en geen strenge vorst dus daar zie ik geen tweede koude/sneeuwgolf in hoor.
Niks mis met die verwachting als je het mij vraagt ;))

Ik zeg alvast avond allemaal.

N simpele kunststof met stok. As t maar schuift,
Heb je meer dan mij want ik heb de kunststof schuiver en een losse stok nadat deze is afgebroken :DD :DD . Ik schuif nooit sneeuw en dat doen de buren en dan zet ik wekelijks de kliko bij de weg:DD:DD

Goedenavond

Heb n betaalde app die is vaak aardig accuraat toch @NicoleE

Bekijk bijlage 394007

Ja al zou de betaalde app beter zijn dan zie ik weinig verschil met mijn gratis info want ik zie geen vorst overdag bij jullie en geen strenge vorst dus daar zie ik geen tweede koude/sneeuwgolf in hoor.
Niks mis met die verwachting als je het mij vraagt ;))

Ik zeg alvast avond allemaal.
Ik heb even gekeken Albert maar voor hier liggen de temperaturen dan iets hoger. Maar bij jullie is het vaak toch kouder heb ik het idee.

John de app is niet accurater omdat hij betaald is, maar omdat hij uit gaat van andere weermodellen. Die blijkbaar voor Bergentheim en SIttard accurater zijn dan bijvoorbeeld Weerplaza en Buienrader.

Ook als het gaat om zonuren en de uren waarop de zon schijnt, idem met regen(intensiteit) is hij enorm goed, ook dagen vooruit. In elk geval voor mijn situatie.

Avond. Doorgaande wegen waren hier gelukkig schoon. Vriend had nog wel een ijsbaan op de A37 vanochtend. Meerdere auto's die daar de vangrail van dichtbij hebben bekeken.

Goedenavond

Ik heb even gekeken Albert maar voor hier liggen de temperaturen dan iets hoger. Maar bij jullie is het vaak toch kouder heb ik het idee.

John de app is niet accurater omdat hij betaald is, maar omdat hij uit gaat van andere weermodellen. Die blijkbaar voor Bergentheim en SIttard accurater zijn dan bijvoorbeeld Weerplaza en Buienrader.

Ook als het gaat om zonuren en de uren waarop de zon schijnt, idem met regen(intensiteit) is hij enorm goed, ook dagen vooruit. In elk geval voor mijn situatie.
Nou op zonuren let ik niet maar tussen die app en wat ik zie op weerplaza en buienradar maken die elkaar erg weinig. Iets van een graad verschil maar ja dat is minimaal.

Nou op zonuren let ik niet maar tussen die app en wat ik zie op weerplaza en buienradar maken die elkaar erg weinig. Iets van een graad verschil maar ja dat is minimaal.
Om dat goed te kunnen beoordelen lijkt mij dat je op meerdere momenten een vergelijking zou moeten maken. Wat je nu doet is slechts een momentopname. Ik heb zelf overigens niet vergeleken.
Die app steekt op 2 punten met kop en schouders boven andere apps uit, vind ik dan: De lange termijnverwachting tot 14 dagen en op de termijn van een paar dagen tot een week zijn de verwachtingen van het moment van zonuren en regen(intensiteit) vrij nauwkeurig. Ik ken het update interval niet met betrekking tot de verwachtingen maar dat is in elk geval meerdere keren per dag als dat nodig blijkt.

Ik den kdat @Fozzy dit net zo ervaart.

Ze bedenken weer wat nieuws.. alle honden maar verbieden dan?

Bij overlast kan ik me wel iets voorstellen. Overlast voor andere wandelaars. Maar het is altijd een klein groepje dat het verpest voor de anderen.
Zei ik dan als hondeneigenaar.
Paarden dan ook maar gelijk verbannen want die leggen ook grote hopen neer en ik heb nog nooit een ruiter met schep achter zijn paar aan zien lopen :DD

Bij overlast kan ik me wel iets voorstellen. Overlast voor andere wandelaars. Maar het is altijd een klein groepje dat het verpest voor de anderen.
Zei ik dan als hondeneigenaar.
Paarden dan ook maar gelijk verbannen want die leggen ook grote hopen neer en ik heb nog nooit een ruiter met schep achter zijn paar aan zien lopen :DD
Dit item was op nos journaal, moet je maar ff terug kijken. Hondenpoep en urine verhoogt de stikstof. En dus mogen er geen honden lopen.
Zegt 1 vd hondenbezitters, ja en nu moet ik met mn auto een eind rijden, dus uitstoot van co2….

Goedenavond trouwens..

Laatst bewerkt:
Dit item was op nos journaal, moet je maar ff terug kijken. Hondenpoep en urine verhoogt de co2. En dus mogen er geen honden lopen.
Zegt 1 vd hondenbezitters, ja en nu moet ik met mn auto een eind rijden, dus uitstoot van co2….

Goedenavond trouwens..
Ik heb het item nog niet gezien maar wat jij beschrijft, dat is toch werkelijk van de zotte! Zal op stikstof gaan denk ik? No2?
Mag ik als wandelaar nog ademen?

Ja ik zag het ook en dan gaat hem om een paar kwetsbare natuurgebieden maar ja ze vallen tegenwoordig over alles en binnenkort krijg je een boete als je in de bossen een scheet laat.

Slaap lekker allemaal en let en beetje op jullie stikstofuitstoot ;))

Om dat goed te kunnen beoordelen lijkt mij dat je op meerdere momenten een vergelijking zou moeten maken. Wat je nu doet is slechts een momentopname. Ik heb zelf overigens niet vergeleken.
Die app steekt op 2 punten met kop en schouders boven andere apps uit, vind ik dan: De lange termijnverwachting tot 14 dagen en op de termijn van een paar dagen tot een week zijn de verwachtingen van het moment van zonuren en regen(intensiteit) vrij nauwkeurig. Ik ken het update interval niet met betrekking tot de verwachtingen maar dat is in elk geval meerdere keren per dag als dat nodig blijkt.

Ik den kdat @Fozzy dit net zo ervaart.
Ik vergelijk nooit hoor en gebruik altijd weerplaza maar het enige waar het me om ging is dat eind van de maand het niet zo wordt als de afgelopen week en het overdag boven nul is en in de nacht slechts net onder nul. Maar ja zoals ik al zei vertrouw ik geen enkele weersverwachting voor een termijn van 14 dagen.
Als ze me zouden vertellen waar ik aandelen van moet kopen dan zou ik die juist links laten liggen:DD:DD;))

Mogge, 7 graden bijna en wat ‘sneeuwmist’ zoals ze gisteren zeiden op tv. Klaar om een half dagje te werken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan