Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Heb je dan geen collega meer over Albert? :DD :DD

Ik zeg maar snel avond allemaal want voor je het is het te laat:pp

Ik zie de koppen al in de plaatselijke krant:
Werknemer heeft laatste collega van het leven beroofd en niemand had een idee van wat er gaande was binnen het bedrijf :DD :DD

Waar ik van ga trillen is het immer over werk werk en werk praten, ongelofelijk.

Avond.

Verschijnen straks mooie rode druppels op je e-reader, daar is dat kleurenscherm voor :deal:
Zou wat zijn, de achtergrond van pagina's die dan net als een live photo op de iPhone, even tot leven komen.
Tja heb vandaag last van een wat levendige fantasie.

Zou wat zijn, de achtergrond van pagina's die dan net als een live photo op de iPhone, even tot leven komen.
Tja heb vandaag last van een wat levendige fantasie.
Wacht maar tot ze er een geluidskaart instoppen en op de pagina van de moord hoor je ineens een ijselijke gil:6:DD

Moi, in Amsterdam zingen ze helemaal niet meer denk ik na gisteravond in Alkmaar vd mat te zijn geblazen. Net voor kerst kwam er een persoon op ons werk een paar uur helpen, en die liep in een Ajax shirt. Denk dat hij vandaag onder de tafel kruipt.

Moi, in Amsterdam zingen ze helemaal niet meer denk ik na gisteravond in Alkmaar vd mat te zijn geblazen. Net voor kerst kwam er een persoon op ons werk een paar uur helpen, en die liep in een Ajax shirt. Denk dat hij vandaag onder de tafel kruipt.
Ach na zoveel wedstrijden een nederlaag is niet erg en dat gaat vaker gebeuren met de inbreng van veel jong talent.
Maar het is en blijft een topclub want de toeschouwers zien veel goals en ze geven de meegereisde toeschouwers nog hun geld terug ook dus wat wil je meer :DD :DD

Laten ze zich maar hard maken voor de 2e plek en dat ziet er goed uit en dan is de doelstelling wel bereikt.

O ja moge Albert en nu snap ik waarom je nog maar 1 collega hebt want de anderen waren allemaal Ajax supporters natuurlijk:DD:DD:pp

Ach na zoveel wedstrijden een nederlaag is niet erg en dat gaat vaker gebeuren met de inbreng van veel jong talent.
Maar het is en blijft een topclub want de toeschouwers zien veel goals en ze geven de meegereisde toeschouwers nog hun geld terug ook dus wat wil je meer :DD :DD

Laten ze zich maar hard maken voor de 2e plek en dat ziet er goed uit en dan is de doelstelling wel bereikt.
Geef dr maar een draai aan die je uitkomt. Hahah. Mogge. En fijne dag maar weer

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan