Fozzy
Well-known member
Dr is ook vorst boven nul!. Die heet WA van Buren. Onze Koning.Moge binnenkomers.
Nou ja strikt genomen is vorst onder 0 en de dagen die ik zie is dat overdag niet echt aan de orde en is dat voor mij geen vorstperiode![]()
Dr is ook vorst boven nul!. Die heet WA van Buren. Onze Koning.Moge binnenkomers.
Nou ja strikt genomen is vorst onder 0 en de dagen die ik zie is dat overdag niet echt aan de orde en is dat voor mij geen vorstperiode![]()
Ik had weleens gehoord van Koning Winter maar had geen idee dat hij dat wasDr is ook vorst boven nul!. Die heet WA van Buren. Onze Koning.

Je zou maar een "Plaatje/Platy" zijn en afgeschoten worden voor een "Betta"Goeiesmiddags. De eerste Betta is een feit. Ga zo een plaatje schieten.

middag en wat jammer nu dat ik geen gif mag plaatsen van dat evenementGoeiesmiddags. De eerste Betta is een feit. Ga zo een plaatje schieten.

Vergiftigen?middag en wat jammer nu dat ik geen gif mag plaatsen

Wilde ik net nog een flauwe grap maken. Jammer!Genoeg flauwe grappen voor vandaag![]()

Aangezien ik veel thrillers lees...Middag, dat was er weer eentje op t werk. Nog 1 te gaan.
Verdikkeme en weer is het jammer dat ik geen gifje mag postenAangezien ik veel thrillers lees...
Daar zie ik weer PLAATJES bij. WhahahaVerdikkeme en weer is het jammer dat ik geen gifje mag posten![]()
![]()
In gedachte zie ik Albert al achter zn laatste collega aansluipen met een touw om genadeloos op het goede moment toe te slaan😛😛

Veel plezier met PSV en goed om te horen dat je collega er nog is (waarschijnlijkMoi, koude oortjes na de wandeling. Nu avondje voetbal kijken enzo.
)Waar het hart vol van is…. Serial killer gedachten John?Verdikkeme en weer is het jammer dat ik geen gifje mag posten![]()
![]()
In gedachte zie ik Albert al achter zn laatste collega aansluipen met een touw om genadeloos op het goede moment toe te slaan😛😛
Nou ik hou wel van een leuke triller in elk gevalWaar het hart vol van is…. Serial killer gedachten John?

Verschijnen straks mooie rode druppels op je e-reader, daar is dat kleurenscherm voorAangezien ik veel thrillers lees...

Ja hoor, van mij mag je een kopje thee zettenMoi, is t al tijd voor thee? Altijd tijd voor hier..

Zou wat zijn, de achtergrond van pagina's die dan net als een live photo op de iPhone, even tot leven komen.Avond.
Verschijnen straks mooie rode druppels op je e-reader, daar is dat kleurenscherm voor![]()
Wacht maar tot ze er een geluidskaart instoppen en op de pagina van de moord hoor je ineens een ijselijke gilZou wat zijn, de achtergrond van pagina's die dan net als een live photo op de iPhone, even tot leven komen.
Tja heb vandaag last van een wat levendige fantasie.

Alleen vandaag?Zou wat zijn, de achtergrond van pagina's die dan net als een live photo op de iPhone, even tot leven komen.
Tja heb vandaag last van een wat levendige fantasie.
Ach na zoveel wedstrijden een nederlaag is niet erg en dat gaat vaker gebeuren met de inbreng van veel jong talent.Moi, in Amsterdam zingen ze helemaal niet meer denk ik na gisteravond in Alkmaar vd mat te zijn geblazen. Net voor kerst kwam er een persoon op ons werk een paar uur helpen, en die liep in een Ajax shirt. Denk dat hij vandaag onder de tafel kruipt.

Geef dr maar een draai aan die je uitkomt. Hahah. Mogge. En fijne dag maar weerAch na zoveel wedstrijden een nederlaag is niet erg en dat gaat vaker gebeuren met de inbreng van veel jong talent.
Maar het is en blijft een topclub want de toeschouwers zien veel goals en ze geven de meegereisde toeschouwers nog hun geld terug ook dus wat wil je meer![]()
Laten ze zich maar hard maken voor de 2e plek en dat ziet er goed uit en dan is de doelstelling wel bereikt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.