Fozzy
Well-known member
Ja, mis alleen slagroom en warme vanillesaus zei ik zojuist tegen mn vrouw.Klinkt lekker.
😆
Ja, mis alleen slagroom en warme vanillesaus zei ik zojuist tegen mn vrouw.Klinkt lekker.
Morgen dus even naar de winkel.Ja, mis alleen slagroom en warme vanillesaus zei ik zojuist tegen mn vrouw.
😆
Morgen naae t Grunneger laand.Morgen dus even naar de winkel.
Veel plezier! Is weer sneeuwvrij.Morgen naae t Grunneger laand.
Hier ligt hier en daar nog een hoopje sneeuwpop te smelten.Veel plezier! Is weer sneeuwvrij.
Hier ook nog een paar kleine hoopjes.Hier ligt hier en daar nog een hoopje sneeuwpop te smelten.

Ja je komt hier alleen maar de grens over met een blinkende wagen Albert![]()
![]()

Nou. Wel een beetje later ja, rond 2 uur toen we bij zwager en schoonzus waren in Luddeweer, of all places….Avond Albert en we hebben vanmiddag de zon voor je laten schijnen![]()

Wisselwoning he, hun oude huis ligt tegen de grond en wordt herbouwd… maar ze hebben het nu al verkocht. Gaan nieuw bouwen in slochteren.Haha, Luddeweer. Ja dat is een plaats waar je je wel kan vermaken lijkt me zo![]()
![]()
Ja het lijkt er steeds meer op. Ook op weer.nl ging het een paar dagen geleden al over.Nou @NicoleE en @jessicapilon zo fout was onze weerapp niet toch? Denk dat weerplaza die app ook eindelijk heeft geraadpleegd…
https://www.weerplaza.nl/weerinhetn...ZSQYKSdM4KMN2gEOKw_aem_xCvFMfWJmJ5yG0AKlBt7Vg

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.