Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Henny en Albert. Ik ben net even lekker weer bed in gegaan met een broodje een koffie en het journaal gekeken.

Zo de streep even over voor Benzin aus Deutschland en daarna de auto door de wasstraat om het zout enzo eraf te spoelen.
Later vanmorgen richting het Groninger land voor een bezoekje.

Ja je komt hier alleen maar de grens over met een blinkende wagen Albert :DD ;))
IMG_8951.jpeg

Dat is voldoende voor nu Albert en ik geef hier aan de verantwoordelijken door dat ze je kunnen laten doorrijden hoor :DD ;))

Goedemiddag dames en heren,
Hier zit de wekelijkse 50% waterwissel erop, nu neemt de CO2 het over om de PH weer op niveau te brengen

IMG_0754.jpeg

Ik zie op weerplaza nog hetzelfde voor de komende 14 dgn met overdag net boven nul vanaf volgende week en s nachts iets onder nul. Dat is eigenlijk niks veranderd volgens mij en ik zie dus geen herhaling van het weer van vorige week,

Laatst bewerkt:
Zeker plaatselijk want tot 1 febr hebben we hier overdag zoals ik al zei rond de plus 1 en in de nacht wat vorst maar ja dat is minder dan we hadden een week geleden.

https://www.weerplaza.nl/nederland/oosterhoogebrug/2746704/

In de link van Albert hebben ze het over mogelijk en ja dat is dan de volgende maand pas. Nou laten ze eerst maar proberen om een week goed vooruit te kijken :DD :DD :DD ;))

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan