Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Dat gedoe doet me denken aan Jan Pelleboer want die vertelde het ook altijd zo dat alles mogelijk was ;)) ;))

Zeker plaatselijk want tot 1 febr hebben we hier overdag zoals ik al zei rond de plus 1 en in de nacht wat vorst maar ja dat is minder dan we hadden een week geleden.

https://www.weerplaza.nl/nederland/oosterhoogebrug/2746704/

In de link van Albert hebben ze het over mogelijk en ja dat is dan de volgende maand pas. Nou laten ze eerst maar proberen om een week goed vooruit te kijken :DD :DD :DD ;))
Vraag het je eind vd maand wel weer…..

IMG_8953.png

Dat wijkt overdag iets af van weerplaza want in jouw overzicht zal het 3 of 4 dagen overdag onder nul komen maar ja ook dat is prima toch met amper neerslag van nog geen mm per dag?
Denk dat we die dagen en weken elk jaar wel hebben maar ja vorige week was extreem en dat is pas winterweer maar dat zit er niet aan te komen. Nee hoor prima vooruitzichten als je het mij vraagt.
Kou maakt me niet veel uit maar veel sneeuw en ijzel en gladheid wel want dat levert weer allemaal ellende voor de mensen op. Ik heb een goede dikke jas en handschoenen dus gaan met de banaan.

Zo eens met waterwissels etc bezig, en de scape wat onderhoud doen, wat snoeien en verplaatsen en en wat bijplaatsen die ik gister heb ontvangen.

Voor de lido complete van aquariumbemesting, met doseerpomp, en op de scape de Leandose van Plantedbox met doseerpomp.
En daarnaast in beide bakken Carbo van Aquariumbemesting. Meer niet eigenlijk. En osmosewater op beide

Goedemorgen allemaal! Ik ben er weer 🙂 Het was een enorm hectische week, maar inmiddels gaat het weer best goed met mijn moeder. Een stent rijker en weer lekker thuis. En ik heb weer even wat tijd voor mezelf, ook fijn. Hoe is jullie weekend tot zover?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan