Dat gedoe doet me denken aan Jan Pelleboer want die vertelde het ook altijd zo dat alles mogelijk was

Vraag het je eind vd maand wel weer…..Zeker plaatselijk want tot 1 febr hebben we hier overdag zoals ik al zei rond de plus 1 en in de nacht wat vorst maar ja dat is minder dan we hadden een week geleden.
https://www.weerplaza.nl/nederland/oosterhoogebrug/2746704/
In de link van Albert hebben ze het over mogelijk en ja dat is dan de volgende maand pas. Nou laten ze eerst maar proberen om een week goed vooruit te kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Uit interesse, welke plantenvoeding gebruik jij Albert?Zo eens met waterwissels etc bezig, en de scape wat onderhoud doen, wat snoeien en verplaatsen en en wat bijplaatsen die ik gister heb ontvangen.
Beetje voorzorg? De carbo werkt hier prima tegen evt opkomende alg. Paar ml savonds als t licht uitgaat via doseerpompJe gebruikt toch ook co2 Albert dus waarom dan ook carbo?

Je bent vast een grootverbuiker BertHier na uitgebreid luchten gaat de verwarming ook weer aan hoor, voelen ons prettig bij 22 Gr.
Meer downs als ups.Ja weer een schamel puntje en het gaat met ups en downs.
Ach tot deze week ging het aardig in de 7 potjes daarvoor maar ja nu ff wat minder maar ja ze staan toch NOG derde dus zo slecht is het ook weer niet.Meer downs als ups.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.